Νέα

Markelatr

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thecleverone
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 494K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

TRAMAZING

Trans
Εγγρ.
19 Μαρ 2013
Μηνύματα
4.356
Like
507

Συνημμένα

  • 1979893_269531116543589_1175421915_n.jpg
    1979893_269531116543589_1175421915_n.jpg
    37,6 KB · Εμφανίσεις: 26

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
μηπως θα πρεπει να μιλησεις με την κριστυ για να το επαναλαβεις;;;;;;;;;;
 

TRAMAZING

Trans
Εγγρ.
19 Μαρ 2013
Μηνύματα
4.356
Like
507
μηπως θα πρεπει να μιλησεις με την κριστυ για να το επαναλαβεις;;;;;;;;;;
καποια στιγμη σιγουρα θα ξαναγινει διοτι ειχε μεγαλη επιτυχια!!!!
σ ευχαριστω προσωπικα που με τιμησεσ!!!!!!
 

Συνημμένα

  • 006 (4).JPG
    006 (4).JPG
    80,3 KB · Εμφανίσεις: 42

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
το παραξενο θα ηταν να μην ερχομουν :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

TRAMAZING

Trans
Εγγρ.
19 Μαρ 2013
Μηνύματα
4.356
Like
507
Μελαγχολία μου, εσύ κυρία μου
σε όλα τα δύσκολα εσένα αγκαλιάζω...
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
χεχε ναι οντωσ θ αταν παραξενο. δεν περιμενα οαντος τοση απηχηση κ τοσο κοσμο!!!!! τι ζησαμε!!!!!!!!!
:smitten: :smitten: :smitten:
7 το πρωι που πηγα σπιτι....με ενα στομαχι να εχει γινει πατσαβουρα απο την βοτκα και τα σφηνακια :S :S :S :S :S :S
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
περασα τοσο ασχημα παρασκευη που λεω...δεν γαμιεται.....ας το επαναλαβω το σαββατο :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

antrianna_28

Trans
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
3.290
Like
656
seuxarhstw mwro mou,exw na  mpw se bar apo to 2000  ;) makari na soun edw.lew na valw to mauro foremstaki pou mou ekanes dwro filenada me mayrh mpota...
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
ξεκινησα απο τωρα το ψηστηρι στην μαρκελλα για να ερθει συντομα για να μαζευτουμε....για να δουμε...θα την καταφερω;;;; :dancing: :dancing: :dancing:
 

TRAMAZING

Trans
Εγγρ.
19 Μαρ 2013
Μηνύματα
4.356
Like
507
seuxarhstw mwro mou,exw na  mpw se bar apo to 2000  ;) makari na soun edw.lew na valw to mauro foremstaki pou mou ekanes dwro filenada me mayrh mpota...
οτι κ να φορεσεις εσυ  εισαι καλονη αγαπημενη μου φιλη!!!!!!!!!!!!
θα σκισεις ετσι κ αλλιως!!!!!!!
λυπαμαι που δεν ειμαι εκει ειλικρινα
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom