Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μετρας αντιστροφα για να σηκωθεις απο το κρεββατι του πονου;Καλησπέρα Αγαπητέ travestolagne![]()
![]()
![]()
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΩΡΟκαλησπερα στην ομορφη παρεα![]()
![]()
![]()
![]()
μωρακι τι κανεις;
Ναί!!!μετρας αντιστροφα για να σηκωθεις απο το κρεββατι του πονου;
εξαρτάται πωσο μαστορας είναι αυτός που μου κάνει τα κόλπα κ μ φτιάχνει αρκετές πάντως. .ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.
ΠΟΣΕς ΦΟΡΕς ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΧΥΝΕΙς?

μπραβο φιλε μου υπομονη και κουραγιοΝαί!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Είμαι καλύτερα από χθες!
Πήγα χθες στο ΚΑΤ και έκοψα τους γύψους όλους, και από αύριο, αρχίζω φυσιοθεραπεία!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Αλλά, θα πάω Γλυφάδα μεριά, η στο πόρτο ράφτη, για φυσιοθεραπεία, και.... πάρα πολύ κολύμπι για να έρθω στα ίσια μου!!
Και να χάσω τα 17 επιπλέον κιλά που έχω πάρει με το καθησιό!
εαν τα καθισματα σε βοηθουν να κανεις ωριοτεροΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΩΡΟ
ΚΑΝΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΩ Κ ΕΚΕΙ, ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?
ειμαι μαζι σου με χιλια

Σήμερα έκανα και μπάνιο στην μπανιέρα, μόνος μου! Έκανα πολύ ώρα βέβαια! Αλλά μου άρεσε πολύ!!!
Σε ευχαριστώ βρε φίλε!!!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ?Μαρκελλινα.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ . ΠΑΡΕ ΤΗΛ ΟΤΙ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΩΡΑ Κ ΝΑΝΑΙΣήμερα έκανα και μπάνιο στην μπανιέρα, μόνος μου! Έκανα πολύ ώρα βέβαια! Αλλά μου άρεσε πολύ!!!
Σε ευχαριστώ βρε φίλε!!!

Ζεστη......μονο ζεστη....ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥΣΤΟΣΤΑΡ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ)
η Κύπρος έχει δντ ελα πίσω δεν βλέπω να κάνεις δουλειά κ τρως τσάμπα ζεστήΖεστη......μονο ζεστη....

ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ Κ ΠΗΓΕΣ ΛΑΒΑ ΜΑΖΙΖεστη......μονο ζεστη....

ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ......ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΛΕΠΕΙΣ......ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ....ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ Κ ΠΗΓΕΣ ΛΑΒΑ ΜΑΖΙ
ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΣ ΓΙ ΑΝΑ ΣΑΙ ΚΑΥΤΗ?????????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μήπως έλεγε για το δικό μου καυλη που το είδε ρε τον μπαγάσα χε χεΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ......ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΛΕΠΕΙΣ......ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ....
ΧΘΕΣ ΕΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ..
KAULIES,,,,SSISTES....BYE NUMPER[ NA TO ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ...ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ...
ΣΗΜΑΙΝΕΙ....ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΥΛΙ....ΧΑΧΑΧΑ

Για την οικονομικη κατασταση αναφεροταν........εκεινη την ωρα παντως,το δικο μου κοιτουσε.......αλλα μονο κοιτουσε...μήπως έλεγε για το δικό μου καυλη που το είδε ρε τον μπαγάσα χε χε![]()
μόνο το κοιτούσε σίγουρα. Για κανονισε με μαρκελα για κανένα τριο σας θέλω στα 4 κ τα δυο σαςΓια την οικονομικη κατασταση αναφεροταν........εκεινη την ωρα παντως,το δικο μου κοιτουσε.......αλλα μονο κοιτουσε...