Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλημέρα μωρό ερε τι θα γίνει στην Πάτρα χαμος για σου ρε καυλαΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!
ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΗ Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ!!!!!Καλημέρα μωρό ερε τι θα γίνει στην Πάτρα χαμος για σου ρε καυλα![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ!!!!!!καλημερσ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αστερι κούκλα έχεις πμ το είδες εεεε

TO EIΔΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΜΠΟΡς ΝΑ ΚΑΝΩ.....αστερι κούκλα έχεις πμ το είδες εεεε![]()
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝΑ ΟΝΤΟΣ....Μολις εστρωσα...
μυδοπιλαφο σημερα,λεμονατο,οχι σαλτσες κτλ!Για να σας πετυχει το μυδοπιλαφο κοριτσια,βασικη αρχη ειναι το ποτε θα βαλουμε το μυδι στην κατσαρολα!!Μολις κλεισουμε τη φωτια,εχει μαγειρευτει το ρυζι,τοτε βαζουμε κ το λεμονι κι αν εχουμε κ λιγο κυμινο,καλη μας ορεξη κ καλα κρασια!Να προσεχεις την διατροφη σου,ξερω απο περιοδειες..εγω γυριζα στην επαρχια πριν ακομη εφευρεθει ο τροχος!Εχω φαει κυνηγητο στον Εβρο καποτε και ξεκαρδιζομαι οταν το θυμαμαι.Στη Βυσσα του Εβρου.Νακα τρανσε εγω αλλα ενας φιλος φανταρος που ειχαμε παει να επισκεφθουμε μ ενα φιλο...Και βγηκε η αθεοφοβη στην πυλη με τα φουξια.Επρεπε να εισαι απο μια μερια να βλεπεις τι εγινε οταν φτασαμε στο χωριο,συνοδεια των εξοδουχων.
Ενα διηγημα που οταν βρω χρονο θα το γραψω.Πολυ γελιο
καφεδακια απο αυριοπερναμε καλα στην πατρα;βγηκες για κανα καφεδακι;

σούπερ φωτο αλλά δεν βλέπω πουθενά το κατω μέρος για βάλε να το δει ο λαός ρε αστέρι ελακαφεδακια απο αυριο
σημερα ειχε φασινα κτλ επρεπε να φτιαχτει το σπιτακι μωρακιιιιιιι
εισαι καλα?

ρε μωρο δε κανει να τα δειχνουμε ολα πρεπει να υπαρχει μυστηριο....σούπερ φωτο αλλά δεν βλέπω πουθενά το κατω μέρος για βάλε να το δει ο λαός ρε αστέρι ελα![]()
ξαπλωμενος στο κρεβατι χαζευω τηλεοραση και ριχνω κρυφες ματιες στο σαιτ.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ο λαός απαιτεί της μαρκελας το καυλι για να δούμε θα γίνει τπτ τώρα. .ρε μωρο δε κανει να τα δειχνουμε ολα πρεπει να υπαρχει μυστηριο....
