Αυτός είναι ο υπεύθυνος;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μισο λεπτο να ενημερωσω τον κοσμο να τιμηθει οπως της αξιζει της συχωρεμενης.
@petergsp @professor x
Έχουμε μνημόσυνο, ρε σεις. Πως δεν το πήρατε χαμπάρι.
Τά παξιμάδια γίνεται νά είναι λαδιού ολικής άλεσης ?![]()
Ρε μπούστηδοι μπαχαλάκηδες , δεν το προλάβαμε τό κορίτσι για λίγα 24ωρα , μην παίζετε με τον πόνο μας .Τη μεθεπόμενη Κυριακή θα κάνουμε το ετήσιο μνημόσυνο. Θα προσφερθεί καφές και παξιμάδια.![]()

Συμπέρασμα: Μην αναβάλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κανείς σήμερα…Ρε μπούστηδοι μπαχαλάκηδες , δεν το προλάβαμε τό κορίτσι για λίγα 24ωρα , μην παίζετε με τον πόνο μας .![]()
Αυτό ξανά πέστοΣυμπέρασμα: Μην αναβάλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κανείς σήμερα…

....ναι αλλαααααααααα θα τσιμπησεις παξιμαδακι λαδιουΡε μπούστηδοι μπαχαλάκηδες , δεν το προλάβαμε τό κορίτσι για λίγα 24ωρα , μην παίζετε με τον πόνο μας .![]()
Αν είναι τραγανό και νόστιμο να ανεβάσω κριτική στο " τι τσίμπησες μαν "....ναι αλλαααααααααα θα τσιμπησεις παξιμαδακι λαδιου![]()

Παξιμάδακι καί καφέ τής παρηγοριάςΡε μπούστηδοι μπαχαλάκηδες , δεν το προλάβαμε τό κορίτσι για λίγα 24ωρα , μην παίζετε με τον πόνο μας .![]()



Κι εγώ για να περάσει η ώρα
δυστυχως αυτη τη φορα,αν και θα το ηθελα δεν θα μπορεσω να παρευρεθω.Μισο λεπτο να ενημερωσω τον κοσμο να τιμηθει οπως της αξιζει της συχωρεμενης.
@petergsp @professor x
Έχουμε μνημόσυνο, ρε σεις. Πως δεν το πήρατε χαμπάρι.
Νά έρθουμε και εμείς νά πάρουμε μάτι;δυστυχως αυτη τη φορα,αν και θα το ηθελα δεν θα μπορεσω να παρευρεθω.
εχω την ιδια μερα να παω σε βαφτισια και μου ειναι αδυνατο.
(εχω μαθει και για τη νονα κατι πολυ θετικα σχολια,εχω δει ηδη σε φωτο που μου εσταλησαν τι θα φορεσει και θα το προτιμησω).
ζωη σε λογου σας.
ευχαριστω για την προσκληση.
![]()


θα δω τι παιζει και αν χρειαστει θα σας ενημερωσωΝά έρθουμε και εμείς νά πάρουμε μάτι;![]()
με βάση τας περιγραφάς σαςθα δω τι παιζει και αν χρειαστει θα σας ενημερωσω![]()
Τι να έρθει να κάνει? Αυτός θα ζητήσει κώλο κατευθείαν!...
θα δω τι παιζει και αν χρειαστει θα σας ενημερωσω![]()
Εγώ λέω να πάμε έτσι κι αλλιώς να βοηθήσουμε, οι φίλοι στην ανάγκη φαίνονταιμε βάση τας περιγραφάς σας
''θα χρειαστεί''
....εεε και δεν τα λες αδελφε, τζαμπα ειναι! Μπορεις να τα πεις και σαν ποιηματακι οπως ελεγαν παλια οι τσατσαδες τις υπηρεσιες στο σαλοναρισμαΜαζί με το μνημόσυνο θα μπορούσα να πω κ 2-3 σχόλια αν το επιθυμεί το forum μιας που <<δυστυχώς >> την ειδα για 1 κ μόνο φορά γαμω την ατυχία μου ???![]()