loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
ουτε μια στο εκατομμυριο.Κάπου έγραψαν ότι θα είναι η νέα ''καλεσμένη'' του Σειρήνα...![]()
![]()
![]()
ουτε μια στο εκατομμυριο.Κάπου έγραψαν ότι θα είναι η νέα ''καλεσμένη'' του Σειρήνα...![]()
![]()
![]()
αν γινει αυτο θα αγορασω 3 dvd τυπεΚάπου έγραψαν ότι θα είναι η νέα ''καλεσμένη'' του Σειρήνα...![]()
![]()
![]()

γιατι θελεις να το δεις 3dαν γινει αυτο θα αγορασω 3 dvd τυπε![]()

ουτε μια στο εκατομμυριο.
αν γινει αυτο θα αγορασω 3 dvd τυπε![]()

ειναι συμβολικο τυπεγιατι θελεις να το δεις 3d![]()
![]()
![]()
![]()


όντωςΜια φωτογραφηση τοσα χρονια δεν εκανε παντως![]()
Μια φωτογραφηση τοσα χρονια δεν εκανε παντως![]()
Tην εποχη που εβλεπα τηλεοραση επαιζε σε μια σειρα που δεν θυμαμαι πως την λενε και την χαζευα,πολυ ωραια γκομενα οντως
Tην εποχη που εβλεπα τηλεοραση επαιζε σε μια σειρα που δεν θυμαμαι πως την λενε και την χαζευα,πολυ ωραια γκομενα οντως
και στους σταβλους της Εριετας ΖαιμηΕιχε παιξει στο "Κωνσταντινου και Ελενης", κυριως και σε ενα αλλο "Η Νταντα¨ή καπως ετσι......