Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 199K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

greekarmy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2015
Μηνύματα
1.305
Κριτικές
12
Like
2.875
Πόντοι
966
η ναντια γεννηθηθηκε σεξυ δεν εγινε,οτι και να λεμε είναι θρυλος παντοτινος..... :babycry: :heavymetalbig: :effemine: :orchestra:θα περασουνε πολλα χρονια νατην ξεπεράσουμε,γιασου ρε μοχα με τα ωραια σου.......
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.033
Κριτικές
2
Like
13.435
Πόντοι
3.656
Τα σέβη μου αρμυ.. :hi:
Κομάντο να ξανακάνουμε καμία μάζωξη.. ;)
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Η Νάντια κάνει top γαμίσια,άρα για να κάνει ντουέτο με την Μαντόνα θα είναι και αυτή φωτιά.Και σαν φλογοβολα που είναι οι κυρίες θα καούμε...


Γνωστο αυτο φιλε εδω κ χρονια :erection:
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.667
Κριτικές
134
Like
24.946
Πόντοι
30.605
Η Νάντια κάνει top γαμίσια,άρα για να κάνει ντουέτο με την Μαντόνα θα είναι και αυτή φωτιά.Και σαν φλογοβολα που είναι οι κυρίες θα καούμε...
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
Μας έλειψες... άντε γύρνα  :tits2: :erection:  :pipa1: :fuck2:
 

quaresma17.6

Ανώτατος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2017
Μηνύματα
1.583
Κριτικές
50
Like
9.441
Πόντοι
12.436
Μάγκες λέω να πάρω την Μαντόνα στα 50 ευρώ.
Τι λέτε αξίζει;  :think:

Μήπως είναι τεκνατζου και πάρω καλύτερες υπηρεσίες;

Πάντως επειδή την έχω δει σε εμφάνιση δεν της βάζω πάνω από 6, με τόση κυτταρίτιδα στον κωλο και τις γεμάτο πλαστικές σώμα της.

Απορώ με μερικοί που της έχουν υψηλότερη βαθμολογία στην εμφάνιση.
Μάλλον θα εννοούν πριν 10 χρονια  :S :S :S
 

takis_mon

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2013
Μηνύματα
12
Like
2
Πόντοι
0
Μάγκες λέω να πάρω την Μαντόνα στα 50 ευρώ.
Τι λέτε αξίζει;  :think:

Μήπως είναι τεκνατζου και πάρω καλύτερες υπηρεσίες;

Πάντως επειδή την έχω δει σε εμφάνιση δεν της βάζω πάνω από 6, με τόση κυτταρίτιδα στον κωλο και τις γεμάτο πλαστικές σώμα της.

Απορώ με μερικοί που της έχουν υψηλότερη βαθμολογία στην εμφάνιση.
Μάλλον θα εννοούν πριν 10 χρονια  :S :S :S
:tits: :tits: :tits: :tits: :tits:
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Εχει πεσει λιγακι τελευταια δεν αντεχει σφυροκοπημα για πολλη ωρα.
 

Errikos77

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
2.629
Κριτικές
99
Like
5.241
Πόντοι
5.985
Μάγκες λέω να πάρω την Μαντόνα στα 50 ευρώ.
Τι λέτε αξίζει;  :think:

Μήπως είναι τεκνατζου και πάρω καλύτερες υπηρεσίες;

Πάντως επειδή την έχω δει σε εμφάνιση δεν της βάζω πάνω από 6, με τόση κυτταρίτιδα στον κωλο και τις γεμάτο πλαστικές σώμα της.

Απορώ με μερικοί που της έχουν υψηλότερη βαθμολογία στην εμφάνιση.
Μάλλον θα εννοούν πριν 10 χρονια  :S :S :S
σωστος πριν 10 χρονια ηταν σουπερ σειρα προτεραιοτητας στο βριλησου 60 γινοταν μαχη !!!!!!!!!!!
 

darco7

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
581
Κριτικές
2
Like
40
Πόντοι
6
Ένα τηλέφωνο ; Ένα FB έστω ή κάτι ; Νομίζω πιο παλιά κάποιος είχε αναφέρει ότι έχει FB...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom