Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 200K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.019
Πόντοι
5.355
έχει μεγαλώσει αρκετά το πορνίδιο αλλά παραμένει δυνατό....
 

drizzt

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2005
Μηνύματα
731
Κριτικές
8
Like
784
Πόντοι
366
που ειναι χαμένη η κοπέλα ???? την έχετε δει σε καμια βάρδια ??? εχω πολυ καιρό να την δω
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
ταξι με την μαντονα οδηγο ,καπως ετσι δλδ... :zfuck:
 

GEORGE G

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.337
Κριτικές
48
Like
1.816
Πόντοι
3.016
Προχτές ήταν στο 40 ;)
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
ακομα 200 ζητάει για εξω..?πολλα ρε γαμώτο.. :headbang: :headbang:
 

leopold_00

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2007
Μηνύματα
135
Κριτικές
3
Like
116
Πόντοι
1
Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Επειδή βλέπω ότι η συγκεκριμένη παίζει στο Πάτση 40 σήμερα απογευματάκι και αν και ψήνομαι να περάσω μια βόλτα, ισχύει ότι είναι η "γνωστή" περσονα, ΧΠ, και αν έχει κάνεις το τηλέφωνο της γιατί δεν είμαι πολύ τον στούντιο τα τελευταία χρόνια και θα προτιμούσα πριβε κατάσταση. Ευχαριστώ!
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Επειδή βλέπω ότι η συγκεκριμένη παίζει στο Πάτση 40 σήμερα απογευματάκι και αν και ψήνομαι να περάσω μια βόλτα, ισχύει ότι είναι η "γνωστή" περσονα, ΧΠ, και αν έχει κάνεις το τηλέφωνο της γιατί δεν είμαι πολύ τον στούντιο τα τελευταία χρόνια και θα προτιμούσα πριβε κατάσταση. Ευχαριστώ!

πανε στο στουντιο
κ αν εχεις να δωκεις 200  θα στο δωσει μονη της
 

leopold_00

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2007
Μηνύματα
135
Κριτικές
3
Like
116
Πόντοι
1
πανε στο στουντιο
κ αν εχεις να δωκεις 200  θα στο δωσει μονη της

Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση απλά ο σκοπός ήταν να αποφύγω την βόλτα στο στούντιο. Απ ότι κατάλαβα πράγμα αδύνατο. Είναι και μακριά το γαμημενο.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση απλά ο σκοπός ήταν να αποφύγω την βόλτα στο στούντιο. Απ ότι κατάλαβα πράγμα αδύνατο. Είναι και μακριά το γαμημενο.
Κάνε μου κατάθεση εμένα και πάω να σε αντιπροσωπέυσω στο στούντιο που δεν μου πέφτει και μακριά.  :grin:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση απλά ο σκοπός ήταν να αποφύγω την βόλτα στο στούντιο. Απ ότι κατάλαβα πράγμα αδύνατο. Είναι και μακριά το γαμημενο.

μονο ετσι φιλε :-
 

leopold_00

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2007
Μηνύματα
135
Κριτικές
3
Like
116
Πόντοι
1
Ωραίοι είστε ρε σεις. Χρυσές δουλειές κάνετε :) Θα πάω, τι να κάνω. Εδώ που μένω (βουλιαγμένη) όλα μακριά είναι το κερατο μου. Δεν μου είπατε όμως είναι αυτή που λέω παραπάνω?
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Ωραίοι είστε ρε σεις. Χρυσές δουλειές κάνετε :) Θα πάω, τι να κάνω. Εδώ που μένω (βουλιαγμένη) όλα μακριά είναι το κερατο μου. Δεν μου είπατε όμως είναι αυτή που λέω παραπάνω?

μια μαντονα υπαρχει αδερφε
κ γω μαρουσι ειμαι κ ειναι μακρια
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
μην ακουω μπουρδες! οι δρομοι τωρα ειναι αδειοι!κ γω νοτια μενω κ σε μιση ωρα ειμαι εκει με κινηση,φαντασου τωρα που λειπουν ολοι.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
μην ακουω μπουρδες! οι δρομοι τωρα ειναι αδειοι!κ γω νοτια μενω κ σε μιση ωρα ειμαι εκει με κινηση,φαντασου τωρα που λειπουν ολοι.

βρε καλα τα λες
αλλα οσο να ναι ειναι κ λιγο βαρετο :grin:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
κ η μαντονα που δεν ειναι κ η φιρμα της συνεπειας στις βαρδιες της :undecided:
 

leopold_00

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2007
Μηνύματα
135
Κριτικές
3
Like
116
Πόντοι
1
Πάλι χάθηκε τούτη ρε παίδες? Εκτός από Κωνσταντινουπολεως και σπυρου πατση ξερουμε αν παίζει και σε άλλα?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom