Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κωλαση ειναι η κυρια Αdrea μου οπως το ειπες !!!! Απ τα πιο εκφυλα και καβλωτικα πλασματα που παιζουν στην κατηγορια των Μιλφ αυτη την στιγμη , αν και μερικες φορες ειναι λιγο κυκλοθυμικη η κυρια , αλλα στις περισσοτερες φορες εχω περασει σουπερ με την Μιλφαρα ΜαντοναΑμάν!!που λέει και ο συνάδελφος από πάνω...κόλαση η κυρία!!δεν περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο από μαντόνα!!
!!!

Την εχω πετυχει και κατι ΣουΚου ρε συ Pilo , αν και δεν πιατσαρω Σουκου διοτι παιζει πολυ κοσμακης και traffic , o Chicha χτυπαει καθημερινες και χαλαρες ωρες , και συννεφιασμενα απογευματα που ολοι ειναι μεσα στα καβουκια τους ;) ;) ;),ποτε δεν δουλευει τα ΣΚ chico!

Την εχω πετυχει και κατι ΣουΚου ρε συ Pilo , αν και δεν πιατσαρω Σουκου διοτι παιζει πολυ κοσμακης και traffic , o Chicha χτυπαει καθημερινες και χαλαρες ωρες , και συννεφιασμενα απογευματα που ολοι ειναι μεσα στα καβουκια τους ;) ;) ;),
Μισω Παρασκευες κ Σαββατα ειδικα , γουσταρω απογευματινες Κυριακες και καθημερινες , Τριτες , Τεταρτες my favorite ;) ;) ;) , Τεταρτες την εχω παρει την Μαντονα μας![]()
![]()
![]()
To ξερω ;) ;) ;) αυτες ειναι οι μερες που βγαζω τον Chicha απ το Batcave , αν και δεν επρεπε να αποκαλυψω αυτο το επτασφραγιστο μυστικο , αλλα οκει ενα τιπ το πηρατεΔικος μου εισαι

To ξερω ;) ;) ;) αυτες ειναι οι μερες που βγαζω τον Chicha απ το Batcave , αν και δεν επρεπε να αποκαλυψω αυτο το επτασφραγιστο μυστικο , αλλα οκει ενα τιπ το πηρατε![]()
![]()
![]()

Κωλαση ειναι η κυρια Αdrea μου οπως το ειπες !!!! Απ τα πιο εκφυλα και καβλωτικα πλασματα που παιζουν στην κατηγορια των Μιλφ αυτη την στιγμη , αν και μερικες φορες ειναι λιγο κυκλοθυμικη η κυρια , αλλα στις περισσοτερες φορες εχω περασει σουπερ με την Μιλφαρα Μαντονα![]()
![]()
!!!
Και μονο να σε εχει στο στομα της με αυτες τις τσιμπουκοχειλαρες και να σε κοιτα με αυτες τις εκφυλες ματαρες της ..... απλα λιωνεις μες στο στομα της , δεν περιγραφω κατι αλλο διοτι θα εχω ατυχηματα μεσημεριατικα , συνηθως τα Σουκου δουλευει η κυρια αν θυμαμαι καλα , για ριχτε κανα σημα αν την δει καποιος και που![]()
![]()
![]()
Ρε Andrea λες να την παρω ??? Λες να ειναι καλη και μεσα στο δωματιο :- :- ;) ???? Λες να περασω και στην πραξη ???Όπως τα λες φίλε και εγώ δύο φορές που έχω πάει άριστες εντυπώσεις...άσε τις περιγραφές και πέρνα στην πράξη!!!![]()
Ρε Andrea λες να την παρω ??? Λες να ειναι καλη και μεσα στο δωματιο :- :- ;) ???? Λες να περασω και στην πραξη ???
Andreas σορρυ αν θα σε απογοητευσω αλλα με την Μαντονα εχω περασει αρκετες φορες φιλε μου , περιπου γυρω στις 8 φορες απο τοτε που την πρωτογνωρισα , σορρυ αν σε τρολαρα λιγακι , παντως δοκιμασε την κι εσυ αν δεν την εχεις δοκιμασει , η τυπισσα ειναι εγγυηση στην κατηγορια Μιλφ , οποτε χωσου μην το σκεφτεσαιΕγώ λέω να πέρασεις φίλε chicharito!!να περάσουμε γενικώς...;)

το παράξενο είναι ότι στα 50 € είναι λίγο ξεπέτα , στα 100 € τα πράγματα είναι καλύτερα . αμα έχεις 200 € είσαι βασιλιάς . γενικά οσο πιο πολλά € .... καταθέσεις τόσο καλύτερά δουλευουν ....οι σιλικονεςΡε Andrea λες να την παρω ??? Λες να ειναι καλη και μεσα στο δωματιο :- :- ;) ???? Λες να περασω και στην πραξη ???

μεταξυ αντρεα κια νικολ ρωσσιδας που ομως η νικο εινια βουλγαρα παρε την νικολ ασυζητητι--ειναι ιδια κατηγορια θωρηκτα σσ η νικολ ειναι αυτη που ηταν στουντιοκοριτσο και τωρα κανει σιτυτουρ με φωτογραφιες με ασπρο φανελακι που ποζαρει σε φερραριAndreas σορρυ αν θα σε απογοητευσω αλλα με την Μαντονα εχω περασει αρκετες φορες φιλε μου , περιπου γυρω στις 8 φορες απο τοτε που την πρωτογνωρισα , σορρυ αν σε τρολαρα λιγακι , παντως δοκιμασε την κι εσυ αν δεν την εχεις δοκιμασει , η τυπισσα ειναι εγγυηση στην κατηγορια Μιλφ , οποτε χωσου μην το σκεφτεσαι![]()
![]()
![]()
Andreas σορρυ αν θα σε απογοητευσω αλλα με την Μαντονα εχω περασει αρκετες φορες φιλε μου , περιπου γυρω στις 8 φορες απο τοτε που την πρωτογνωρισα , σορρυ αν σε τρολαρα λιγακι , παντως δοκιμασε την κι εσυ αν δεν την εχεις δοκιμασει , η τυπισσα ειναι εγγυηση στην κατηγορια Μιλφ , οποτε χωσου μην το σκεφτεσαι![]()
![]()
![]()
δεν εχω δωσει ποτε πανω απο 50 κ ειναι παντα υπεροχη κ αβιαστη!το παράξενο είναι ότι στα 50 € είναι λίγο ξεπέτα , στα 100 € τα πράγματα είναι καλύτερα . αμα έχεις 200 € είσαι βασιλιάς . γενικά οσο πιο πολλά € .... καταθέσεις τόσο καλύτερά δουλευουν ....οι σιλικονες![]()
![]()
η συγκριση αυτη που κολλαει παικτουρα?εκτος κ αν εχασα επεισοδιο μεταξυ σας...μεταξυ αντρεα κια νικολ ρωσσιδας που ομως η νικο εινια βουλγαρα παρε την νικολ ασυζητητι--ειναι ιδια κατηγορια θωρηκτα σσ η νικολ ειναι αυτη που ηταν στουντιοκοριτσο και τωρα κανει σιτυτουρ με φωτογραφιες με ασπρο φανελακι που ποζαρει σε φερραρι
ναι αυτη ειναι,πανε εσκορτνιουζ κ θα τη βρειςΌχι φίλε μου δεν με τρόλαρες το κατάλαβα από το προηγούμενο μήνυμα..εννοούσα ξαναπέρνα στην πράξη χαχαχα
Όσο για την νικόλ που λέει ο άλλος φίλος πιο πάνω μπορεί να στείλει με πμ το link?είναι η γνωστή από γερμανούς?την ξέρουμε και αυτή..![]()
μπραβο!.ετσι!,να μην δινεις ποτε πανω απο 50!..εδω αλλες ζητανε 60 και ειναι χαλια,και δεν κανουν και τιποτα.!!!....δεν εχω δωσει ποτε πανω απο 50 κ ειναι παντα υπεροχη κ αβιαστη!η συγκριση αυτη που κολλαει παικτουρα?εκτος κ αν εχασα επεισοδιο μεταξυ σας...ναι αυτη ειναι,πανε εσκορτνιουζ κ θα τη βρεις

γαμω την πιτσαρια μου!!!!...βρε ουτε καν παντελονακι κατω! κοινως τρωμε πιτσα απο εκει![]()
...θα με πονεσουνε τα δοντια!!..την βλεπω την δουλεια!!! :S :S

Ποποοο μας καβλωσες βραδιατικα μπουρδελε μουαυριο στο ΣΠ40...θα γινει χαμος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
, ειχες δεν ειχες μας τσιτωσες βραδιατικα
