Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 200K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lollios

Νέο Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2010
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
θελουμε μαντονα
θελουμε μαντονα
γιατι αλλιως θα μας γινει σφεντονα
 

tight80

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2014
Μηνύματα
24
Like
0
Πόντοι
0
και εγώ την Μαντόνα περίμένω να με ξεκολιάσει....  :s&m_3: :s&m_3:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Αφού δεν παρακολουθείτε καλά να πάθετε που την χάνετε! :cheesy:
Την προηγούμενη βδομάδα χτυπούσε κάτι διπλοβάρδιες στο Κ4.
Τώρα ποιός ξέρει πότε πάλι; Προφανώς όταν της τελειώσουν τα λεφτά...
 
Εγγρ.
7 Δεκ 2007
Μηνύματα
801
Κριτικές
3
Like
149
Πόντοι
6
Αφού δεν παρακολουθείτε καλά να πάθετε που την χάνετε! :cheesy:
Την προηγούμενη βδομάδα χτυπούσε κάτι διπλοβάρδιες στο Κ4.
Τώρα ποιός ξέρει πότε πάλι; Προφανώς όταν της τελειώσουν τα λεφτά...

Τι να παρακολουθούμε ρε φίλος...
Τα τηλέφωνα του Κασσάνδρας δεν ισχύουν...ενημέρωση δεν κάνουν, ότι ναναι είναι οι τύποι
 

tight80

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2014
Μηνύματα
24
Like
0
Πόντοι
0
Σωστά. Και το πρόγραμμα της Μαντόνα δεν είναι και το πιο αξιόπιστο. Μπορεί δηλαδή να λέει ότι δουλεύει και να πας εκεί και να μην είναι...

Τι να παρακολουθούμε ρε φίλος...
Τα τηλέφωνα του Κασσάνδρας δεν ισχύουν...ενημέρωση δεν κάνουν, ότι ναναι είναι οι τύποι
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Σωστά. Και το πρόγραμμα της Μαντόνα δεν είναι και το πιο αξιόπιστο. Μπορεί δηλαδή να λέει ότι δουλεύει και να πας εκεί και να μην είναι...

Καλά αν δεν είναι όντως και δεν σου αρέσει καμία άλλη, πετάγεσαι μέχρι το Γκάζι Κόλετζ και τρώς ένα ωραίο μίνι μπέργκερ με τηγανητές πατάτες με 3,5 ευρώ μόνο. :)
 

tight80

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2014
Μηνύματα
24
Like
0
Πόντοι
0
σωστό και αυτό!! ή κανένα hot dog  ;)
Καλά αν δεν είναι όντως και δεν σου αρέσει καμία άλλη, πετάγεσαι μέχρι το Γκάζι Κόλετζ και τρώς ένα ωραίο μίνι μπέργκερ με τηγανητές πατάτες με 3,5 ευρώ μόνο. :)
 
Εγγρ.
1 Ιαν 2013
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
Τι να παρακολουθούμε ρε φίλος...
Τα τηλέφωνα του Κασσάνδρας δεν ισχύουν...ενημέρωση δεν κάνουν, ότι ναναι είναι οι τύποι
Καλά,,,, το να ανακοινώνουν ότι δουλεύει και να τρέχουν  :smitten: τα καψούρια  μπας και  :knockinb: ….ισουν  το καταλαβαίνω  
Το να μην ανακοινώνουν τίποτα και να  δουλεύει πάλι είναι περίεργο  ?   :grouphug:
Φαίνετε ότι το αποφασίζει 5 λεπτά πριν τελειώσουν τα λεφτά  . κάτι σαν ταξί ένα πράγμα .
Το ίδιο κάνουν και οι ταρίφες . όποτε θέλουν βγαίνουν  για δουλειά , να βγάλουν  κανενα  φράγκο .   :coffee: :coffee:
Άρα … τι κοινό έχει η μαντάμ και οι ταρίφες  ,την σημερον ημέρα ???   ψάχνουν το πελάτη με το κιάλι .   :grin: :2funny: :2funny:
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.247
Πόντοι
9.095
Έτσι ειναι αν έτσι νομίζεις...
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ να  :zfuck: :zfuck: :zfuck: την μαντονα επειγοντως...  :pipa1: :pipa1: :pipa1:
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
ξερει κανεις τιμες για εξω? ας μου στειλει π.μ
 

gousgoun

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
613
Κριτικές
25
Like
963
Πόντοι
6.765
που θα παει θα ξαναεμφανηστει....
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
ειμαι στα ορια... :helpplea: :helpplea: :helpplea:
αν δε βρω μαντονα θα δοκιμασω μαρινα απο Κ8....εχει καλες κριτικες
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
σταματησε απο τα στουντιο...δουλευει μονο εξω...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom