Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 199K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.247
Πόντοι
9.095
Ποιες κυρίες ρε κουκλε! Ολόκληρο μπανεράκι εχει στα αριστερά ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ 8Γ
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 150081

Επισκέπτης
Για πριβε συναντησεις εχει καποιος τροπο επικοινωνιας?
 

Butlover

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2006
Μηνύματα
220
Like
97
Πόντοι
1
Πας στη βάρδια της και της ζητάς τηλέφωνο.
 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.019
Πόντοι
5.355
Πάντως πολλά είναι τα 200 για την Μαντόνα. Εκτός αν οι υπηρεσίες της είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με το στούντιο (που για στούντιο είναι πολύ καλές)

αν δεν έχει αλλάξει κάτι 200
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Καλα δεν ειναι κ η φιρμα της εμπιστοσυνης η μαντονσ
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.247
Πόντοι
9.095
απογευμα στο Κωνσταντινουπολεως 132 σημερις! παρτε κανα τηλ πριν πατε μην εχουμε κλαματα παλι
 

GEORGE G

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.337
Κριτικές
48
Like
1.816
Πόντοι
3.016
Νομίζω πλέον ότι το 50αρικο τουλάχιστον, δεν το δουλεύει...

Αυτή βγάζει γκάζια από 100 ++ :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom