Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 200K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Tsikone

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2014
Μηνύματα
33
Like
0
Πόντοι
0
Συναγωνιστές, υπάρχει κανείς που να γνωρίζει πώς μπορούμε να βρούμε την Μαντόνα;

Μαντόνα, αν κατά τύχη διαβάζεις το post, είμαι δεκτικός σε οποιαδήποτε ταρίφα.


Με αγάπη,

Αρχιδάτος
το καράβι απο την ΠΕΡΣΙΑ το πιάσανε στην ΚΟΡΙΝΘΙΑ  :2funny:
την νταλίκα απο την ΤΟΥΡΚΙΑ την πιάσανε στην ΑΧΑΙΑ  :2funny: :2funny: :2funny:
ρε μεγάλε τι δουλειά κάνεις δεν μας λες και εμάς ?? :helpplea:
400 την ωρα ?  :idiot: :uglystupid: :headbang:
κάτι τέτοιους  έχει βρει ,,,, και η ζωή είναι ωραία με 3 ραντεβού !!!!! 
1200 € το τρίωρο και ΟΛΟΛΕΥΚΑ .  :rockon:
άλλοι δουλεύουνε 2 μήνες για αυτά τα λεφτά  και κανουνε και  :kneel: :kneel:
τέτοια βλέπουνε από τις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ και θέλουν όλοι οι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ να γίνουν  ,,,,,, αρχιδατοι  :effemine:
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
μια παλια φωτο απο βριλλησου
 

Συνημμένα

  • 01.jpg
    01.jpg
    156,1 KB · Εμφανίσεις: 185

rocco83

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2007
Μηνύματα
941
Like
166
Πόντοι
6
Eνα απιστευτο λαγωνικο παλια απο εδω,ειχε ανεβασει βιντεο της απο νυχτερικο κλαμπ που χορευε..εκει ειχε φανει φορα πατριδα ολοκληρη η Μαντονα...Εννοειται πως με τηλεφωνα κτλ κατεβηκε μεσα σε δευτερολεπτα το βιντεο απο τον αντμιν.Ειναι γυμνασμενη οσοι την εχετε παρει?Εμενα περισσοτερο μπουτου μου εκανε.47 ετων γιατρε?Τοσο πολυ λες??
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Eνα απιστευτο λαγωνικο παλια απο εδω,ειχε ανεβασει βιντεο της απο νυχτερικο κλαμπ που χορευε..εκει ειχε φανει φορα πατριδα ολοκληρη η Μαντονα...Εννοειται πως με τηλεφωνα κτλ κατεβηκε μεσα σε δευτερολεπτα το βιντεο απο τον αντμιν.Ειναι γυμνασμενη οσοι την εχετε παρει?Εμενα περισσοτερο μπουτου μου εκανε.47 ετων γιατρε?Τοσο πολυ λες??
μια λεξη για μαντονα!...για την ηλικια της.....ΤΟΥΜΠΑΝΟ!..πολλα χιλιομετρα πισω οι υπολοιπες...
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
για να τελειωνουμε η κοπελα ειναι καυλα κ το ξερει!απωθημενο για μερικους,καψουρα για αλλους!ας ειναι κ 107 τετοια ομορφη καυλα κ γαμησι λιγες κανουν.αυτα   :coffee:
 

Glikoula

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
6.884
Like
4.309
Πόντοι
506
η Μαντονα τεταρτη πρωι στο Βριλησσου 42  :-* :-* :-*
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.358
Κριτικές
48
Like
5.406
Πόντοι
7.195
ΟΟΟΟ.....!!! :rockon:
Τρελη μεταγραφη το 42!!!!! :rockon:
:tits:
 

deuka75

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.599
Κριτικές
16
Like
126
Πόντοι
1.343
Και εγώ στο 60 την είχα συναντήσει.
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
ομοιως...
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Ε ναι το Β60 τότε ανήκε στην αλυσίδα των Κασσάνδρας, μετά το πούλησαν στους "Γερμανούς".
Μετά είχε καβαντζώσει το Κ6 για όποια μέρα και ώρα ήθελε και δεν είχε ποτέ δεχθεί να δουλέψει μαζί με άλλη κοπέλα που τότε συνηθιζόταν πολύ. Ενίοτε το αποφάσιζε την τελευταία στιγμή και πετούσε έξω την όποια άλλη κοπέλα είχε προγραμματισθεί να δουλέψει εκεί. Ήταν σαφώς το αστέρι του ομίλου, αλλά είχε και την γνωστή Λίτσα προσωπικό μέσον (μην πω λεπτομέρειες θα βγει πολύ γέλιο).

Δεν νομίζω πως της έλειψε το μπουρδέλο, μάλλον θα αραίωσαν οι εξωτερικοί πελάτες και θα χρειάζεται ανανέωση πελατολογίου οπότε όποιος έχει το 200άρι διαθέσιμο την βρίσκει στο σπίτι και της το ζητάει διακριτικά. Κατά πάσαν πιθανότητα θα του το δώσει, αν δεν το δώσει δεν θα είναι επειδή θα ντραπεί αλλά μάλλον επειδή θα τον έχει κόψει για λιμούτση ή μαλάκα.

Κι επειδή ρώτηθηκα από που ξέρω την ηλικία της, πρώτον έχουμε πολύ στενούς κοινούς φίλους και δεύτερον προ 3ετίας η Λίτσα είχε ποστάρει αντίγραφο από πρόσφατες εξετάσεις της (κάποιος μαλάκας φτυσμένος αγαπούλης την είχε αναίτια κατηγορήσει για αρρώστιες), όπου είχε καλύψει το όνομά της (ευτυχώς, διότι δεν το ξέραμε! :grin:), αλλά είχε ξεχάσει να καλύψει και την ηλικία που τότε ήταν 44! ;)
 
Εγγρ.
1 Ιαν 2013
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
Ε ναι το Β60 τότε ανήκε στην αλυσίδα των Κασσάνδρας, μετά το πούλησαν στους "Γερμανούς".
Μετά είχε καβαντζώσει το Κ6 για όποια μέρα και ώρα ήθελε και δεν είχε ποτέ δεχθεί να δουλέψει μαζί με άλλη κοπέλα που τότε συνηθιζόταν πολύ. Ενίοτε το αποφάσιζε την τελευταία στιγμή και πετούσε έξω την όποια άλλη κοπέλα είχε προγραμματισθεί να δουλέψει εκεί. Ήταν σαφώς το αστέρι του ομίλου, αλλά είχε και την γνωστή Λίτσα προσωπικό μέσον (μην πω λεπτομέρειες θα βγει πολύ γέλιο).

Δεν νομίζω πως της έλειψε το μπουρδέλο, μάλλον θα αραίωσαν οι εξωτερικοί πελάτες και θα χρειάζεται ανανέωση πελατολογίου οπότε όποιος έχει το 200άρι διαθέσιμο την βρίσκει στο σπίτι και της το ζητάει διακριτικά. Κατά πάσαν πιθανότητα θα του το δώσει, αν δεν το δώσει δεν θα είναι επειδή θα ντραπεί αλλά μάλλον επειδή θα τον έχει κόψει για λιμούτση ή μαλάκα.

Κι επειδή ρώτηθηκα από που ξέρω την ηλικία της, πρώτον έχουμε πολύ στενούς κοινούς φίλους και δεύτερον προ 3ετίας η Λίτσα είχε ποστάρει αντίγραφο από πρόσφατες εξετάσεις της (κάποιος μαλάκας φτυσμένος αγαπούλης την είχε αναίτια κατηγορήσει για αρρώστιες), όπου είχε καλύψει το όνομά της (ευτυχώς, διότι δεν το ξέραμε! :grin:), αλλά είχε ξεχάσει να καλύψει και την ηλικία που τότε ήταν 44! ;)

μπα και για μαλάκα  να σε κόψει άμα καταλάβει  ότι έχει πακέτο να σπρώξιμο , θα προχωρήσει στο παρασύνθημα  :effemine:
έχει σπρώξει κόσμος φακελάκια για  :kissass2:  ,,, μπαρ ντον εχτραδακια ήθελα να πω  ( φακελάκια τα λένε αλλού ) 
άλλωστε Η συγκεκριμένη αυτό κάνει χρόνια  :orchestra: είναι για έμπειρους λύτες  :wanker: :fuck2: :cum: :gay: :dancing:
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Β60-Κ6 το θεμα ειναι μαντονα με 50€ οπως παλια :knockinb:
 

Eisenfaust

Ανώτερος
Εγγρ.
11 Απρ 2011
Μηνύματα
1.217
Κριτικές
58
Like
2.597
Πόντοι
7.276
Αυτό ήταν ;
Μια βάρδια και τέρμα ;
Όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν.
Του χρόνου πάλι...
 

Tsikone

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2014
Μηνύματα
33
Like
0
Πόντοι
0
Αυτό ήταν ;
Μια βάρδια και τέρμα ;
Όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν.
Του χρόνου πάλι...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συγκεντρώθηκε ικανοποιητικός αριθμός χορηγών. :dancing:
Σας ευχαριστούμε όλους για την προτίμηση σας , ομως το πρόγραμμα έκλεισε . :helpplea:
Οι υποψήφιοι αγαπουληδες  που δεν ικανοποιήθηκαν παρακαλούνται πολύ να δηλώσουν ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και θα κρατηθεί λίστα αναμονής με φιλόδοξα ,,,, καψουρια  :gay: :gay: :gay:
 

911-Toninno

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
905
Κριτικές
31
Like
1.362
Πόντοι
5.845
Στο Β42 την ειχε η Glikoula στο προγραμμα και για Παρασκευη πρωί, αλλα τσακισε η δουλεια. Παιζεται μηπως κανει Σαββατο πρωϊ καμμια βαρδια.....
Με χαρτακι προτεραιοτητας η εισοδος στον οικο.....Σε στυλ ΙΚΑ...
 

gousgoun

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
613
Κριτικές
25
Like
963
Πόντοι
6.765
την πετυχε κανεισ σε αυτο το στουντιο? μηπως ηταν μουφα απο το στουντιο για να μαζεψει κοσμο? και ημουν ετοιμος να παω σημερα αλλα ειδα το προγραμμα αλαξε...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom