Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αυτη η γιασμην απο ταυλανδη που λεει στις βαρδιες λεει τιποτα?
γαμησι δεν παιχτηκε; δεν προλαβες; η πηγες μονο για μασαζ κ κλαρινο;Επειδή αυτά τα ερωτήματα δεν πρέπει να μένουν αναπάντητα, πρόκειται για την Έρρικα από Μπακνανά. Δυο μέρες σε αυτό το λαδοτριβείο. Φυσικά έδωσα το παράβολο των 60 για μισή ώρα. Πρόγραμμα το ίδιο όπως στη Μπακνανά, δηλαδή μασαζ περιοπής από μια κοπέλα που δεν κλέβει και πίπα άφιλτρη με τελείωμα στο στόμα-πρόσωπο-γυαλιά. Πέρασα τέλεια. Η Γιασμίν πρώην Έρρικα, ανανεωμένη με ωραίο μαύρο μαλλί κλεοπατρέ. Ωραίο στενό φορεματάκι και τα ίδια ασημένια πέδιλα που φόραγε στη Μπακνανά.
γαμησι δεν παιχτηκε; δεν προλαβες; η πηγες μονο για μασαζ κ κλαρινο;
Επειδή αυτά τα ερωτήματα δεν πρέπει να μένουν αναπάντητα, πρόκειται για την Έρρικα από Μπακνανά. Δυο μέρες σε αυτό το λαδοτριβείο. Φυσικά έδωσα το παράβολο των 60 για μισή ώρα. Πρόγραμμα το ίδιο όπως στη Μπακνανά, δηλαδή μασαζ περιοπής από μια κοπέλα που δεν κλέβει και πίπα άφιλτρη με τελείωμα στο στόμα-πρόσωπο-γυαλιά. Πέρασα τέλεια. Η Γιασμίν πρώην Έρρικα, ανανεωμένη με ωραίο μαύρο μαλλί κλεοπατρέ. Ωραίο στενό φορεματάκι και τα ίδια ασημένια πέδιλα που φόραγε στη Μπακνανά.

πιτσουλα δηλαδηςη Ερρικα,νυν Γιασμίν,δεν έκανε ποτε σεξ........καλό και δυνατό μασαζ και μετά happy ending,χωρίς να βγαλει ρουχα.........είναι λίγο ξεπέτα βεβαια στο β' μερος,αλλά γενικά το όλο πακέττο ειναι καλό.
ελπίζω να μην λέει πάλι εκεινο το "φινις?"...........![]()
![]()
![]()
η Ερρικα,νυν Γιασμίν,δεν έκανε ποτε σεξ........καλό και δυνατό μασαζ και μετά happy ending,χωρίς να βγαλει ρουχα.........είναι λίγο ξεπέτα βεβαια στο β' μερος,αλλά γενικά το όλο πακέττο ειναι καλό.
όχι, μιλάει πιο καλά ελληνικά τώρα.

Επειδή αυτά τα ερωτήματα δεν πρέπει να μένουν αναπάντητα, πρόκειται για την Έρρικα από Μπακνανά. Δυο μέρες σε αυτό το λαδοτριβείο. Φυσικά έδωσα το παράβολο των 60 για μισή ώρα. Πρόγραμμα το ίδιο όπως στη Μπακνανά, δηλαδή μασαζ περιοπής από μια κοπέλα που δεν κλέβει και πίπα άφιλτρη με τελείωμα στο στόμα-πρόσωπο-γυαλιά. Πέρασα τέλεια. Η Γιασμίν πρώην Έρρικα, ανανεωμένη με ωραίο μαύρο μαλλί κλεοπατρέ. Ωραίο στενό φορεματάκι και τα ίδια ασημένια πέδιλα που φόραγε στη Μπακνανά.

Μιας και ο heel ξανα-ανακάλυψε την Έρρικα από Μπακνανά δεν ήθελα και πολύ να την κάνω την επίσκεψη γνωριμίας. Να 'ναι καλά το παιδί.
Καταρχήν ο χώρος πολύ βολικός ως τοποθεσία, είναι πάνω στην Συγγρού (στην κάθοδο) σε αυτόνομη μικρή πολυκατοικία. Διακριτικότατος χώρος (δεν έχει γενικά τριγύρω πολλά σπίτια/μάτια) και έχει εύκολο πάρκιν, εγώ απογεύματα πάω πάντα άλλωστε. Η υποδοχή είναι στο ισόγειο και το γήπεδο στον 1ο. Πολλά σκαλιά στην παλιά σκάλα, με προσοχή παιδιά γιατί είναι πολυεπίπεδα και τα ατυχήματα είναι εύκολα. Η υποδοχή εύκολη, προγράμματα ότι γράφτηκε πιο πάνω και παρέλαση κορασίδων. 5-6 κοπέλες θα πέρασαν σίγουρα. Κάτω από τα 35 δεν ήταν καμιά τους, πλην της Γιασμήν (Έρρικας). Ήταν κάποιες γνωστές από άλλα μαγαζιά, και γενικά 2-3 ήταν επιλέξιμες εμφανισιακά. Για να απαντήσω και στον Χοσέ, ρώτησα αν το πρόγραμμα της 1 ώρας (προσωπικά το αγαπημένο μου) έχει δύο ολοκληρώσεις και η υπηρεσία με ενημέρωσε ότι αυτό είναι ό,τι συνεννοηθείς με την κοπέλα. Διπλωματική η απάντηση. Πήρα την Έρρικα στην 1 ώρα, γιατί ξέρω ότι έχει διπλό πιπογκόλ σίγουρα.
Να μην πολυλογώ, η Έρρικα όπως την ξέραμε. Άψογη στο μασάζ (πρόγραμμα οδοστρωτήρας/τανάλια και όποιος αντέξει) και με την γνωστή της πίπα στην αρχή και το τέλος. Άλλο πρόγραμμα (σεξ) δεν κάνει, ποτέ δεν έκανε άλλωστε. Να προσθέσω στα του heel ότι εμένα μένει πάντα με το κυλοτάκι, τις ζητάω και γδύνεται, νομίζω σε όλους έτσι κάνει. Έχει άλλωστε ωραία μικρά-μικρά ελαστικά βυζάκια. Όλα καλά και μέσα στην καλή χαρά η Ταυλανδεζούλα μας. Με τα γνωστά ζαχοελληνικά της μου λέει πριν την έναρξη του 2ου γύρου: "Αυτό έκει ακόμα;", "Για δοκίμασε να δούμε" της απάντησα. Άρχισε τα γνωστά ρουφήγματα και σύντομα το ήπιε το 2ο σφηνάκι της. Φυσικά όλα μετά στον νιπτήρα, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Αυτά από το κατάστημα και την Έρρικα που συστήνονται ανεπιφύλακτα.
Με την ευκαιρία, αν κάποιος ανακαλυψει την Μαριάννα από Μπακνανά & Βριλησσού ας ενημερώσει, την έχω επιθυμήσει...
Ξαναπέστο το τελευταίο....
Πόσο πληθωρική; ύψος, κιλά, αναλογίες... κλπ....
Και πόσο καλό σερβις δηλαδή...
την λες "γεματη"
δεν εκατσα και να την ζυγισω
για εσενα μαλλον δεν κανει γιατι εχω καταλαβει τα γουστα σου ;)
μεσα ειναι πολυ δωτικη και αναλογα τα γουστα που θα της βγαλεις δινεται