φευγουμε χωρις σαλαμιΣτα τυρια τουλαχιστον εξυπηρετησε στο τελος!
Εδω πας καινουργιο νουμερο της επομενης!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
φευγουμε χωρις σαλαμιΣτα τυρια τουλαχιστον εξυπηρετησε στο τελος!
Εδω πας καινουργιο νουμερο της επομενης!
δεν ξέρω για τις κοπέλες αυτές αλλά τη Βανέσσα που δοκίμασα την Παρασκευή ήταν πολύ γρήγορη η ανταπόκριση του γραφείουΟ μαγος με Ροξι και Αριανα εχει γινει σαν τα τυρια του Σκλαβενιτη,παιρνεις νουμερο και περιμενεις.
Τόσο ουρα...;Στα τυρια τουλαχιστον εξυπηρετησε στο τελος!
Εδω πας καινουργιο νουμερο της επομενης!
Σιγά τα αίματα.. Γιολάντα θέλουμε για επιστροφή εκεί να δεις γλέντι κ ορμηΘα πήρε φωτιά το τηλεφωνικό κέντρο.
Εχουν γιατι ειναι καλα κομματια!Τόσο ουρα...;
Αντιλαμβάνομαι τι λες γιατί την έχω δει αλλά αφού είναι off εδώ και πολύ καιρό, βλέπουμε άλλα κορίτσια..Σιγά τα αίματα.. Γιολάντα θέλουμε για επιστροφή εκεί να δεις γλέντι κ ορμη
Καλό αυτόΕχουν γιατι ειναι καλα κομματια!
Αν έπρεπε αναγκαστικά να ποντάρω στο ποια θα αδειάσει κόσμο σήμερα και θα τους αφήσει τέζα στο κρεβάτι, ρίχνω όλο το χρήμα δαγκωτό Μελίνα.Καλησπέρα διαθέσιμες σήμερα Άννα Αφροδίτη Ισιδώρα Σταυρούλα Χρύσα Μελίνα ροξυ Βανέσα Ελίζα
Σωστα γιατι αυτο το πραγμα που εχουμε κανει με την οποιαδηποτε κοπελα και που εισαι και γυρνα πισω,Αντιλαμβάνομαι τι λες γιατί την έχω δει αλλά αφού είναι off εδώ και πολύ καιρό, βλέπουμε άλλα κορίτσια..
Αν δεν επιστρέψει, απλά θα μείνει μια ωραία ανάμνηση!
ΔΕΝ υπαρχει αυτη η ΓΥΝΑΙΚΑ!!Αν έπρεπε αναγκαστικά να ποντάρω στο ποια θα αδειάσει κόσμο σήμερα και θα τους αφήσει τέζα στο κρεβάτι, ρίχνω όλο το χρήμα δαγκωτό Μελίνα.
Θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε μου!!! Η γυναίκα αυτή υπάρχει και ζει ανάμεσα μας .........για καλή μας τύχη!ΔΕΝ υπαρχει αυτη η ΓΥΝΑΙΚΑ!!
καταλαβαίνεις απόλυτα τι θέλω να πωΘα διαφωνήσω μαζί σου φίλε μου!!! Η γυναίκα αυτή υπάρχει και ζει ανάμεσα μας .........για καλή μας τύχη!
Θεωρώ ότι είναι μια κατηγορία μόνη της!!!

Εννοείται!!!!!!καταλαβαίνεις απόλυτα τι θέλω να πω![]()
Εννοείται συμφωνώ απόλυτα...Αν έπρεπε αναγκαστικά να ποντάρω στο ποια θα αδειάσει κόσμο σήμερα και θα τους αφήσει τέζα στο κρεβάτι, ρίχνω όλο το χρήμα δαγκωτό Μελίνα.