Εάν σαγαπαω και σένα?Σίγουρα;![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εάν σαγαπαω και σένα?Σίγουρα;![]()
Έτσι μπράβο. Προλετάριες όλου του κόσμου, τεμπελιάστε, η πολλή δουλειά τρώει την αφέντρα κλπ.Πολύ όμορφα Άνναπουρνα μας ❤
Εδώ δίπλα μου στο κρεβάτι την έχω θα της δώσω και φιλάκι....
Nαι μωρο μου στηρίζω έμπρακτα το εργατικό προλεταριατο ❤Έτσι μπράβο. Προλετάριες όλου του κόσμου, τεμπελιάστε, η πολλή δουλειά τρώει την αφέντρα κλπ.
Όταν γυρίσετε βάλτε μια φωνή, έχουμε πράγματα να κάνουμε. Συντροφικά το λέω και στις 2
Εσύ ήσουν βαλέρια????Καθόμουν από την άλλη πλευρά....@Sandra Magic και Βαλέρια κυρίες και κύριοι.... Απολαύστε ανεύθυνα![]()
Δεν ξέρω ποιος είναι το ραντεβού των 9 αλλά αδερφέ δώσε μου δέκα λεπτά καθυστέρηση να χωνέψω την πίτσα γιατί πίτσα και πουτσα μαζί κατευθείαν δεν είναι τόσο καλός συνδυασμός
τα όνειρα είναι για να πραγματοποιούνται.....καλή σου μέρα!!Καλησπέρα Σοφία …(όνειρο)
Καλά να περάσετε κούκλες!! και φρόνιμααααααααααααααααααααααΑγαπούλες μου σας στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου στους εναπομειναντες στην Αθήνα ❤
Παω για πλάτσα πλουτσα με Σοφακι μου !
**.αναφορικά με το μαγιό που πολύ απασχολείσαι ενημερώνω ότι πήρα μαζί μου πολλά και θα σας τα δείξω όλα **
Επίσης πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστώ στους γιατρούς του μπου που σπεύσατε να με συμβουλεψετε για το ματάκι μου ❤❤
Το μαγιό σούπερ πάντωςΑγαπούλες μου σας στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου στους εναπομειναντες στην Αθήνα ❤
Παω για πλάτσα πλουτσα με Σοφακι μου !
**.αναφορικά με το μαγιό που πολύ απασχολείσαι ενημερώνω ότι πήρα μαζί μου πολλά και θα σας τα δείξω όλα **
Επίσης πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστώ στους γιατρούς του μπου που σπεύσατε να με συμβουλεψετε για το ματάκι μου ❤❤
Ναι.Εάν σαγαπαω και σένα?
Φυσικά!!!
Χαχαχσ ναι; Εγώ ήμουν. Κρίμα!!??Εσύ ήσουν βαλέρια????Καθόμουν από την άλλη πλευρά....
Τώρα νιώθω πολύ καλύτεραΦυσικά!!!
Αν το ήξερα θα κανονίζαμε τίποτα επιτόπου!Χαχαχσ ναι; Εγώ ήμουν. Κρίμα!!??
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα![]()
Κορίτσαρος......![]()
Να πω...πως έχεις άδικο....Γέροντα σιγά ... θα πέσεις κάτω και μετά θα έχουμε τρεχάματα ...
![]()
Πράγματι κορίτσαρος !!!
![]()

Να πω...πως έχεις άδικο....
Ψεύτης θα βγώ....![]()
Εγώ να σου πω την αλήθεια φοβάμαι να την συναντήσω μη μείνω στο τόπο ... αλλά κάτι θα σκεφτώ ... δεν γίνεται τέτοιος κορίτσαρος και να μη την συναντήσω.
![]()
Που τα βρίσκεις όλα τα τρίπατα ρε μάγε?