Ε εισαι κιμπαρης ρε πουστη,καλα τα λεω εγω.Δεν παίρνω κοπέλα για μια ώρα. Από 2 τουλάχιστον και πάνω.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε εισαι κιμπαρης ρε πουστη,καλα τα λεω εγω.Δεν παίρνω κοπέλα για μια ώρα. Από 2 τουλάχιστον και πάνω.
ναι βρε, αλλού το πήγα εγώ. για χαβαλέΔεν παίρνω κοπέλα για μια ώρα. Από 2 τουλάχιστον και πάνω.
Δεν το έπιασα?ναι βρε, αλλού το πήγα εγώ. για χαβαλέ
Και λίγο κορόιδο...Ε εισαι κιμπαρης ρε πουστη,καλα τα λεω εγω.
Σταματα μωρε,σου φτιαχνω προφιλ. Θα εισαι ο κιμπαρης του νηματος.Και λίγο κορόιδο...
Αλλά χαλάλι για όμορφα μωρά!
δως τη και σε μένα "μπάρμπα" 2-3 ώρες να κλείσεις κι εσύ μάτι...όχι σερί παιδιά, ΟΧΙ ΣΕΡΙ !!!Εκλεισα τη @Γιολάντα Magic για τρεις μερες μολις γυρισει απο διακοπες,κερναει ο @GEOR78 .
Ευχαριστω φιλε.
Οκ φίλε...Εκλεισα τη @Γιολάντα Magic για τρεις μερες μολις γυρισει απο διακοπες,κερναει ο @GEOR78 .
Ευχαριστω φιλε.
Χαχσχαχσχα έκλαψαΕκεί στο Magic girls ποιον πρέπει να βάλω βύσμα για να δω τη Σαντρα ρεεεε???
![]()
Ενα 2ωρο στον φιλο κερασμενοδως τη και σε μένα "μπάρμπα" 2-3 ώρες να κλείσεις κι εσύ μάτι...όχι σερί παιδιά, ΟΧΙ ΣΕΡΙ !!!
Σ'ευχαριστω που ανησυχείς για μενα. Και κιμπαρης και φιλος σωστος. Με συγκινησες.Οκ φίλε...
Και το νοσοκομείο θες να κεράσω ή το καλύπτεις εσύ?
Kαι τι θα κάνω χωρίς @Sofia_Magic 3 μέρες?Εκλεισα τη @Γιολάντα Magic για τρεις μερες μολις γυρισει απο διακοπες,κερναει ο @GEOR78 .
Ευχαριστω φιλε.
Ενα 2ωρο στον φιλο κερασμενο

θέλωΔεν ξέρω ποιος είναι το ραντεβού των 9 αλλά αδερφέ δώσε μου δέκα λεπτά καθυστέρηση να χωνέψω την πίτσα γιατί πίτσα και πουτσα μαζί κατευθείαν δεν είναι τόσο καλός συνδυασμός
Εισαι κυριος!![]()
![]()
θα στη γυρίσω καινούργια λέμε...
πλυμμένη, ταισμένη, μέχρι και μασάζ θα της έχω κάνει !!!
Θα με πεθάνει αυτό το πλασμα!Δεν ξέρω ποιος είναι το ραντεβού των 9 αλλά αδερφέ δώσε μου δέκα λεπτά καθυστέρηση να χωνέψω την πίτσα γιατί πίτσα και πουτσα μαζί κατευθείαν δεν είναι τόσο καλός συνδυασμός
Θα σου έλεγα να φέρεις το κουτί όπως είναι, αλλά δεν είμαι εγώ...Δεν ξέρω ποιος είναι το ραντεβού των 9 αλλά αδερφέ δώσε μου δέκα λεπτά καθυστέρηση να χωνέψω την πίτσα γιατί πίτσα και πουτσα μαζί κατευθείαν δεν είναι τόσο καλός συνδυασμός
Α καλα,σε καποια φαση θα καει και αντι για σπερμα θα βγαζει καπνο ξερω'γω.
On fire!!!Α καλα,σε καποια φαση θα καει και αντι για σπερμα θα βγαζει καπνο ξερω'γω.