Εγω Γιαννη Ριτσο και Dr.Dre.PS. Προτιμώ καβάφη και Μισιο ευχαριστώ...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω Γιαννη Ριτσο και Dr.Dre.PS. Προτιμώ καβάφη και Μισιο ευχαριστώ...
Δεν είπα τίποτε που δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αληθές, και δεν μπορώ να αποδείξω αμέσως μόλις μου ζητηθεί.Ωωωωωω τι του 'πεεεε
Ωωωωωω τι του ξαναπεεεεΔεν είπα τίποτε που δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αληθές, και δεν μπορώ να αποδείξω αμέσως μόλις μου ζητηθεί.
Εχω βλέπεις, αγαπητέ, την κακή συνήθεια να θυμάμαι...
...και είναι τόσο καυλιαρης και κούκλος ( δεν έπρεπε να το πω ) αλλά είναι...Δυστυχώς όχι...δεν ρχω μάθει ακόμα για την κοπέλα....
Αλλα από τότε που μου είπε η @Sofia_Magic για σένα όλο με γαργαλάει από κάτω![]()
Γιαυτο με γαργαλάει εχω λυσσάξει... δεν έπρεπε να το κάνεις ήταν αντί επαγγελματικό ❤...και είναι τόσο καυλιαρης και κούκλος ( δεν έπρεπε να το πω ) αλλά είναι...

χαχαχαχαχαχαχαΔυστυχώς όχι...δεν ρχω μάθει ακόμα για την κοπέλα....
Αλλα από τότε που μου είπε η @Sofia_Magic για σένα όλο με γαργαλάει από κάτω![]()
Κούκλος ❤Γιαυτο με γαργαλάει εχω λυσσάξει... δεν έπρεπε να το κάνεις ήταν αντί επαγγελματικό ❤![]()
Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια αγαπητέ μουχαχαχαχαχαχαχα
Στο τέλος θα πιστέψεις και συ αυτά που λές και δεν θα μπορείς να ξεχωρίσεις την αλήθεια...
Ωωωω τι του πεεε και αυτουνουυ. Ωπα εδω δεν παει.Κούκλος ❤
ΧαχαχαχαχαχαχαΩωωω τι του πεεε και αυτουνουυ. Ωπα εδω δεν παει.
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή, συντρόφισσα (Λένιν)Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια αγαπητέ μου
Άρα με αυτη την ατάκα αιτιολογείς την παπάτζα που(γενικά ) πουλάς ...Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια αγαπητέ μου
Ειχα παρει φορα και δεν ειδαΧαχαχαχαχαχαχα
Σε βλέπω μόνιμο κάτοικο στο Ναυτίλο μου, καυλοσυντρόφισσα ΓιολΚαι το κωλο να μου πιάσεις πάντως κάπτεν θα μου αρέσει ❤
Όταν την δεις...άμα την δεις θα έχεις άλλη άποψη καυλιαρη μού ❤Άρα με αυτη την ατάκα αιτιολογείς την παπάτζα που(γενικά ) πουλάς ...![]()
![]()
Άρα με αυτη την ατάκα αιτιολογείς την παπάτζα που(γενικά ) πουλάς ...![]()
![]()
Να πω και εγω κατι το οποιο δεν ξερω κατα ποσο σχετικο ειναι με αυτο που λετε αλλα ισχυει για ολες τις επαγγελματιες..Όταν την δεις...άμα την δεις θα έχεις άλλη άποψη καυλιαρη μού ❤


Πότε θα μας ξανακάνεις δώρο βίντεο;Καλησπέρα μωράκια
Αύριο επιστρέφω από Τρίτη ξανα μαζί
![]()
Ένα πράγμα να πω σε όσα είπες.Να πω και εγω κατι το οποιο δεν ξερω κατα ποσο σχετικο ειναι με αυτο που λετε αλλα ισχυει για ολες τις επαγγελματιες..
Απο την στιγμη που καποιος απο εμας εχει συναντησει καποια επαγγελματια κσι εχει περασει καλα (ακομα και αν η επαγγελματιας πουλαει αγαπες).. Εχει καμια σημασια?
Υ.Γ. Οποιος πιστευει στα αληθεις οτι το call girl επειδη ηταν εξαιρετικο στο κρεβατι με εμενα η με τον οποιοδηποτε.. ηταν επειδη ενιωσε αλιθηνα αισθηματα (ακομα και αν η ιδια περασε λαρα πολυ καλα στο ραντεβου) απλα καλο ειναι να ξυπνησει και να παει στο μπανιο να τραβαξει μια γρηγορη
Οποτε απο την στιγμη που περασαμε εμεις καλα με καποια τοτε απλα τελειωνει εκει η ιστορια.. Αν το call girl περασει και αυτη καλα τοτε ακομα καλυτερα..
Ομως αν υπαρχει η ψευδεσθηση για οτιδηποτε αλλο ... οπως ειπα χρειαζεται μια επισκεψη στην τουαλετα επιγοντως![]()
Καταρχας οταν λες αληθειες τις πραηματικκτητας (οι οποιες δεν εχουν σχεση με το συνεφακι του bou πονανε το ξερω, βεβαια εκει φενονται τσ ναυαγια και μη)
