Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
@Γιολάντα Magic το ξερουμε απο πρωτο χερι οτι σου αρεσει να (τον) τρως..Μαρεσουν τα φασολάκια και ο στοχασμός.....να έρθω να φάω?
Ξεκάθαρα ❤@Γιολάντα Magic το ξερουμε απο πρωτο χερι οτι σου αρεσει να (τον) τρως..
Η ερωτηση αυτη ομως που εκανες στον συναγωνιστη δειχνει οτι στην περιπτωση σου ισχυει κατα καποιο τροπο το ρητο που λεει οτι: θελει η .... να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει![]()

Οχι το "υγεία - καύλα - επανάσταση" ;Ξεκάθαρα ❤
Και αυτό το ρητό αγαπη μου με χαρακτηρίζει γενικώς![]()
Είσαι τυχερή κορίτσι μου φασολάκια έχουμε...έλα σε περιμένουμε...Μαρεσουν τα φασολάκια και ο στοχασμός.....να έρθω να φάω?
Καλα εννοείται αυτό είναι το μοτο μου...Οχι το "υγεία - καύλα - επανάσταση" ;
Που είσαι λουλουδι μου ?Είσαι τυχερή κορίτσι μου φασολάκια έχουμε...έλα σε περιμένουμε...
Δεν έχει σήμερα θα φάμε φασολάκια...και θα πιούμε red bull παγωμένο! Από αύριο ανωμαλίες..Καλα εννοείται αυτό είναι το μοτο μου...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Που είσαι λουλουδι μου ?
Σε είδα στον ύπνο μου να σε γλύφω ( χωρίς πλάκα)
Εντάξει ❤ ρίχνω μια μεσημεριανή σιεστα κ έρχομαι.....Δεν έχει σήμερα θα φάμε φασολάκια...και θα πιούμε red bull παγωμένο! Από αύριο ανωμαλίες..
που μπορούμε να τη βρούμε την κοπελιά?
Πρέπει να πάμε όλο το γραφείο@magicgirls.tv άμα κάνουμε ραντεβού μεσημέρια με τόση ζέστη μας κολλάς βαρέα και ανθυγιεινά ή έστω θα μας πας καμία πισίνα ;
Ωχ.. αν πάμε όλο το γραφείο φώναξε μαζί και κάμερες να τραβάνε, επίσης τα ΕΚΑΒ και την τοπική εφημερίδα .. θα έχουν ψωμάκι όλοι σίγουραΠρέπει να πάμε όλο το γραφείο
Ωχ.. αν πάμε όλο το γραφείο φώναξε μαζί και κάμερες να τραβάνε, επίσης τα ΕΚΑΒ και την τοπική εφημερίδα .. θα έχουν ψωμάκι όλοι σίγουρα
Ναι για να αρχίσουν κυριολεκτικά τα μαλλιοτραβήγματαΠρέπει να πάμε όλο το γραφείο

Εγω πάντως θα έρθω για σένα γιατί μας αγαπάς και μας προσέχεις ❤Πρέπει να πάμε όλο το γραφείο
Πρέπει να πας μία μέρα όταν θα σε καλέσει.... Όλοι μέρα ηλιοθεραπεία, καφέ, φαγητό θα σε έχει...Εγω πάντως θα έρθω για σένα γιατί μας αγαπάς και μας προσέχεις ❤
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ