Sofia_Magic
Call-Girl
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2021
- Μηνύματα
- 7.232
- Like
- 60.667
Εγώ γράφω καλά ( την σκίσω την γλώσσα) η Γιολάντα περνει καλές πίπες....μια χαρα ειμαι
νομια οτι για την χρηση της γλωσσας της φιλεναδας εννοουσες οτι γραφει και τα μιλαει σωστα
μπερδεύτηκα![]()
)
!!

(οπου αφου εχει εξηγει με λεπτομερια το ολο θεμα της συζητησης καταληγει σε ενα συμπερασμα)
