Τι ωραίο μωρό είσαι εσύ!!!Καλησπέρα μωράκια![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι ωραίο μωρό είσαι εσύ!!!Καλησπέρα μωράκια![]()
Ποιος ήταν ο τυχερός;@Sofia_Magic θα σε δω πάλι σε 2 ώρες ❤
και φυσικα θα σε σταυρωσουμε,θα γινει σημερα στις 10 το βραδυ στη πλατεια Συνταγματος,μολις τελειωσουμε θα παμε παραλιακη για χαλαρο ποτο.Σταύρωστε με
σταυρωση στις 10 λεμε,τελος.Σόρρυ σόρρυ το πάτησα σε κεκτημένη ταχύτητα. Εννοούσα τη @Sofia_Magic που τρελαίνομαι και για τίς ροζ τρυπουλες της![]()
Τί γίνεται στην σεξουαλική κολλεκτίβα των μαγισσών του Σάλεμ; Δεν πιστεύω να κοιμάστε ακόμα σαν τίποτα πλουσιοκόριτσα, ε;
Γιατί θέλεις αλλαγή γυαλιών καθότι κάποιας ηλικίας ,αλλά τα τρως όλα τα λεφτά στα escortΕγώ γιατί το διαβάζω... έμπαινε Πουτσο ???
![]()
Ψάχνω να βρω πότε έχουμε ολική έκλειψη ηλίουΤον κωλο μου θα τον βλέπετε μέχρι να σβήσει ο ήλιος μην μου στεναχωριέσαι
καλά μην τσακώνεστε για το ποιος πήγε με τον κελέπουραΣκάσε. Η μαμα σου δεν πρέπει να σου έδινε πολύ σημασία όταν ήσουν μικρός, για αυτό και την επιζητάς λέγοντας παπαρολογιες σε διαφορα νήματα .. βούλωσε το έχω βαρεθεί να ακούω τις μαλακιες σου.
Και δεύτερον, ΕΓΩ ήμουν με τον Τούρκο επιχειρηματία. Και όντως @ariana.magic έχεις δίκιο, γαμαν καλά ρε πούστη.
13.00 με 16.00Καλημέρα σε όλους.
Έμπαινε Πούτσο.
Θα μπει ο Πούτσος σήμερα ???
![]()
![]()
Απίστευτο μωρόΚαλησπέρα μωράκια![]()
13.00 με 16.00


Καλημερα αγαπούλα μου ❤Τί γίνεται στην σεξουαλική κολλεκτίβα των μαγισσών του Σάλεμ; Δεν πιστεύω να κοιμάστε ακόμα σαν τίποτα πλουσιοκόριτσα, ε;

και φυσικα θα σε σταυρωσουμε,θα γινει σημερα στις 10 το βραδυ στη πλατεια Συνταγματος,μολις τελειωσουμε θα παμε παραλιακη για χαλαρο ποτο.
Παραιτήθηκαν και 4 υπουργοί τυχαίο δεν το λες....μόνο εγώ θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο?@Γιολάντα Magic ο δικός σου πέταξε σήμερα για Λονδίνο για να συναντήσει τον παραιτηθέντα Μπόρις στην Τραφάλγκαρ σκουέρ.
Μετά το καλωσόρισμα θα πεταχτούν στη γωνία του Χάϊντ Πάρκ για ομιλία και διάλογο επί όλων των θεμάτων που έχει αναπτύξει το αγαπητό μας μέλος στο μπου...
Ισως ανακοινωθεί και κάποια συνεργασία νέου κόμματος στη Βρετανία με εκπρόσωπο τύπου τον σερ Τζόρ (έτσι τον προσφωνούν στη Μεγάλη Βρετανία).
Το σίγουρο είναι ότι θα έχουμε ένα ήσυχο Π/Σ/Κ στο νήμα του Μάγου.
Καλησπέρα σου γλυκιά μου.
![]()
Δώσε ένα από τα δύο τριαντάφυλλα στη αγαπητή @Sofia_Magic όταν την συναντήσεις.
Ευχαριστώ πολύ.
Εμμ.ναι.❤@Γιολάντα Magic Προλαβαίνεις να έρθεις μαζί μου στο επόμενο ταξίδι..![]()
Παραιτήθηκαν και 4 υπουργοί τυχαίο δεν το λες....μόνο εγώ θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο?
ΑΧΑΧΑΧΑΧΕλπίζω τώρα που έμειναν άνεργοι να μη τους φέρει στο bou... o σερ Τζόρ γιατί χαθήκαμε ...
![]()
