Πιο media player χρησιμοποιείτε για το Λινουχ. mplayer vlc totem
nakayama Μέλος Εγγρ. 6 Νοε 2010 Μηνύματα 406 Like 70 Πόντοι 1 18 Αυγ 2011 #1 Πιο media player χρησιμοποιείτε για το Λινουχ. mplayer vlc totem
gl Μέγας Εγγρ. 6 Ιουλ 2009 Μηνύματα 129.570 Κριτικές 475 Like 513 Πόντοι 4.906 18 Αυγ 2011 #2 kaffeine
G gobr Τιμημένος Εγγρ. 14 Οκτ 2005 Μηνύματα 3.383 Κριτικές 6 Like 71 Πόντοι 16 18 Αυγ 2011 #4 Για ηχο amarok και για ταινιες smplayer
kotobiftekos Μέλος Εγγρ. 28 Ιουλ 2011 Μηνύματα 4.631 Like 4 Πόντοι 16 18 Αυγ 2011 #5 xine vlc gnome-mplayer
MyNameIsNobody Μέλος Εγγρ. 27 Απρ 2011 Μηνύματα 150 Κριτικές 3 Like 0 Πόντοι 1 18 Αυγ 2011 #7 Ήχος->amarok Βίντεο->vlc Με την καφφεΐνη δεν έμεινα ενθουσιασμένος.
OP OP nakayama Μέλος Εγγρ. 6 Νοε 2010 Μηνύματα 406 Like 70 Πόντοι 1 18 Αυγ 2011 #8 To mplayer έχει αρκετές επιλογές στο configure υποστηρίζει πολλά skins και subfonts. Προυποθέτει να έχεις περασμένους αρκετούς codecs στο usr καθώς και true type fonts.
To mplayer έχει αρκετές επιλογές στο configure υποστηρίζει πολλά skins και subfonts. Προυποθέτει να έχεις περασμένους αρκετούς codecs στο usr καθώς και true type fonts.