Νέα

Λίλα (πρώην Diva, πρώην Magic)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα NEM
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 197
  • Εμφανίσεις 68K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Σαβουρογάμης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
647
Κριτικές
11
Like
3.547
Πόντοι
736
Iσχύει για το γραφείο, ισχύει ότι έχει πέσει λίγο το βυζί, ισχύει και για τις ταινίες!
Επειδή την έχω στα σόσιαλ...έχει αδυνατίσει!!

Δεν θα έλεγα πεταμένα τα 150 αλλά 120 θα ήταν πιο λογικό για αυτό το κορίτσι πιστευω...
αν έκανε καμιά ανόρθωση στήθους με λίγο φουσκωματάκι... και καμιά 50 σκουάτ για ένα μήνα.. τότε ναι
 
  • Like
Αντιδράσεις: drizzt

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
Iσχύει για το γραφείο, ισχύει ότι έχει πέσει λίγο το βυζί, ισχύει και για τις ταινίες!
Επειδή την έχω στα σόσιαλ...έχει αδυνατίσει!!

Δεν θα έλεγα πεταμένα τα 150 αλλά 120 θα ήταν πιο λογικό για αυτό το κορίτσι πιστευω...
Έτσι όπως τα ακούω Vfm θα ήταν το 100ρικό
Πάντως την θυμάμαι κάβλα στο κρεβάτι
 

sev_teo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2012
Μηνύματα
124
Κριτικές
7
Like
599
Πόντοι
301
Περισυ που είχα έρθει στην Αθήνα ( είμαι πλέον επαρχία εδώ και χρόνια) για μερικές μέρες, έπεσα με τα μούτρα στο βούρκο της πουτανιας για να θυμηθώ τα παλιά , long story short την είχα πετύχει για καφέ με κάτι άλλες παρδαλες και το μόνο κοινό με το μεζεδάκι που είχα πάρει πριν χρόνια ήταν το ύψος της. Μάγουλα κοιλίες κλπ
 

Πολυχρόνης

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Δεκ 2019
Μηνύματα
1.127
Κριτικές
43
Like
4.702
Πόντοι
5.646
  • Like
Αντιδράσεις: acab3

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Περισυ που είχα έρθει στην Αθήνα ( είμαι πλέον επαρχία εδώ και χρόνια) για μερικές μέρες, έπεσα με τα μούτρα στο βούρκο της πουτανιας για να θυμηθώ τα παλιά , long story short την είχα πετύχει για καφέ με κάτι άλλες παρδαλες και το μόνο κοινό με το μεζεδάκι που είχα πάρει πριν χρόνια ήταν το ύψος της. Μάγουλα κοιλίες κλπ
ναι, είπαμε όμως....έχει αδυνατίσει!!
δεν είναι μοντέλο-στέκα αλλά ούτε όπως περιγράφεις! Λεχώνα ήταν η γυναίκα φίλε, τι περιμένεις???
Το ότι έρχεσαι να πεις πως είναι μια γυναίκα 1 χρόνο πριν, δεν είναι πληροφορία, είναι το λιγότερο εμπάθεια....για να μην πω τπτ χειρότερο!!

:hi:
 

sev_teo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2012
Μηνύματα
124
Κριτικές
7
Like
599
Πόντοι
301
ναι, είπαμε όμως....έχει αδυνατίσει!!
δεν είναι μοντέλο-στέκα αλλά ούτε όπως περιγράφεις! Λεχώνα ήταν η γυναίκα φίλε, τι περιμένεις???
Το ότι έρχεσαι να πεις πως είναι μια γυναίκα 1 χρόνο πριν, δεν είναι πληροφορία, είναι το λιγότερο εμπάθεια....για να μην πω τπτ χειρότερο!!

:hi:
Καμμία εμπάθεια, αλήθεια σου λέω , ίσα ίσα μακάρι να είναι όπως τα λες φίλε μου γιατί πραγματικά ήταν δύναμη.
 
Εγγρ.
15 Σεπ 2018
Μηνύματα
108
Κριτικές
17
Like
980
Πόντοι
1.011
Victoria kati sto insta ψάξε θα τη βρεις κ το ζητάς εκεί
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τα αξίζει όμως ?
 

tasos.p

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2009
Μηνύματα
1.726
Κριτικές
5
Like
2.852
Πόντοι
736
Πώς λέγεται στο ινστα?
 

Giorgos Koud

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2016
Μηνύματα
208
Like
735
Πόντοι
81
Iσχύει για το γραφείο, ισχύει ότι έχει πέσει λίγο το βυζί, ισχύει και για τις ταινίες!
Επειδή την έχω στα σόσιαλ...έχει αδυνατίσει!!

Δεν θα έλεγα πεταμένα τα 150 αλλά 120 θα ήταν πιο λογικό για αυτό το κορίτσι πιστευω...
Όπως έχει γίνει και 80 πολλά της ειναι
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Ναι, για να το λέω...
κοίτα, επειδη την έχω στα σόσιαλ (ινστα) μου φαίνεται μια χαρά!
Δεν λέω ότι είναι όπως κάποτε αλλά έχει αδυνατίσει πολύ! Δεν είναι μοντελέ, ποτέ δεν ήταν...
Οπότε για κάποιους που αρέσκονται σε αυτό το είδος γυναικών, είναι μια χαρά!
Όσο για το κασέ της...νομίζω τα 80 που λες είναι ιδανικά αλλά δεν μπορεί να πάρει τόσα! 80 παίρνουν κάτι τελειωμένες ενώ αυτή ειναι μπουμπούκι και καλό γαμήσι (αν κρίνω από τις παλιές της κριτικές)! Πάντα η τιμή διαμορφώνεται από της τάσης της αγοράς, την προσφορά και την ζήτηση!
Μην είσαι υπερβολικός...
:hi:
 

Giorgos Koud

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2016
Μηνύματα
208
Like
735
Πόντοι
81
κοίτα, επειδη την έχω στα σόσιαλ (ινστα) μου φαίνεται μια χαρά!
Δεν λέω ότι είναι όπως κάποτε αλλά έχει αδυνατίσει πολύ! Δεν είναι μοντελέ, ποτέ δεν ήταν...
Οπότε για κάποιους που αρέσκονται σε αυτό το είδος γυναικών, είναι μια χαρά!
Όσο για το κασέ της...νομίζω τα 80 που λες είναι ιδανικά αλλά δεν μπορεί να πάρει τόσα! 80 παίρνουν κάτι τελειωμένες ενώ αυτή ειναι μπουμπούκι και καλό γαμήσι (αν κρίνω από τις παλιές της κριτικές)! Πάντα η τιμή διαμορφώνεται από της τάσης της αγοράς, την προσφορά και την ζήτηση!
Μην είσαι υπερβολικός...
:hi:
Το σχόλιο μου είναι επειδή την ξέρω από εποχή diva, τότε όντως ήταν μπουμπούκι και πολύ καλό γαμησι,όχι απλά καλό. Αλλά όταν μπορείς να συγκρίνεις το πριν και το τώρα, πλέον την κατατασω στα 80 με τις τελειωμενες. Είναι απλά η προσωπική μου άποψη.
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Το σχόλιο μου είναι επειδή την ξέρω από εποχή diva, τότε όντως ήταν μπουμπούκι και πολύ καλό γαμησι,όχι απλά καλό. Αλλά όταν μπορείς να συγκρίνεις το πριν και το τώρα, πλέον την κατατασω στα 80 με τις τελειωμενες. Είναι απλά η προσωπική μου άποψη.
ναι, δεκτή και σεβαστή η άποψη ειδικά αφού την ξέρεις προσωπικά (εγώ όχι)....
Απλά τρώει χοντρό κράξιμο η καημενούλα, και μου φαίνεται άδικο γι'αυτήν!! Έγινε μανούλα, πολλές γυναίκες ζορίζονται με τα κιλά που παίρνουν στην εγκυμοσύνη (ειδικά αν έχουν προδιάθεση όπως αυτή) και φαίνεται να το προσπαθεί! Είναι πολύ βελτιωμένη η εικόνα της σε σχέση με πριν 1 χρόνο!!
Αυτά, χαιρετώ...

:hi:
 

Maximiliano

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2010
Μηνύματα
3.087
Κριτικές
57
Like
6.012
Πόντοι
10.555
κανει ραντεβου η Λιλα; αν ναι , πως την βρισκουμε;
 

Trifonbakatsoulias

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιαν 2022
Μηνύματα
4.440
Κριτικές
44
Like
16.399
Πόντοι
5.896
κανει ραντεβου η Λιλα; αν ναι , πως την βρισκουμε;
Καλη χρονια.το λιλακι το χα αποθημενο απο εποχες ντιβα.το γαμησα τελικα οταν ηταν στο μοντελεσκορτς μετα την εγκυμοσυνη της.το καλοκαιρι την ειχα ρωτησει μεσω ινστα για ραντεβου και μου πε 300 ευρω η ωρα 500 το διωρο τα μισα μπροστα σε τραπεζα κ.λ.π.....
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.488
Κριτικές
54
Like
79.372
Πόντοι
23.656
Καλη χρονια.το λιλακι το χα αποθημενο απο εποχες ντιβα.το γαμησα τελικα οταν ηταν στο μοντελεσκορτς μετα την εγκυμοσυνη της.το καλοκαιρι την ειχα ρωτησει μεσω ινστα για ραντεβου και μου πε 300 ευρω η ωρα 500 το διωρο τα μισα μπροστα σε τραπεζα κ.λ.π.....
....μηπως θελει και το νεφρο μας η κορασιδα?!?!?! :headbang:
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Χαχα
Αντιδράσεις: piko

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom