Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
θέλω κι ένα σπέσιαλ μάθημα περί οδήγησης μηχανών, γυμνών, προς το παρόν... :grin:

θενκ γιου βέρι σμουτς :-*

Δες/διάβασε twist of the wrist 1 και 2.

Κάπου το έχω το λινκ αλλά δε θυμάμαι. Άμα δεν τα βρεις πες μου να ψάξω να σου τα στείλω. (αλλά θα τα βρεις χίλια τα εκατό)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Και πανω που γουσταρω να γραψω,πρεπει να φυγω εξω για ζημια....
  Ποτε ρε μουνακια προλαβατε και ειπατε τοσα,την κοινωνια μου μεσα;
  Απο την ωρα που εκλεισα χθες;;;

  Θα ορμηξω το απογευμα...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.190
Like
52
Πόντοι
366
  Και πανω που γουσταρω να γραψω,πρεπει να φυγω εξω για ζημια....
  Ποτε ρε μουνακια προλαβατε και ειπατε τοσα,την κοινωνια μου μεσα;
  Απο την ωρα που εκλεισα χθες;;;

  Θα ορμηξω το απογευμα...

αφησες το παιχτουρι να περιμενει με το μολυβι στο χερι ρε
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.190
Like
52
Πόντοι
366
το s3 εχει εργοστασιακο κοφτη στα 250,τα οποια το s2000 τα πιανει σε κατηφορα και μονο!

ω θα σε γ α μ η σ ε ι  :2funny:

205786_1986775907671_1191490549_2444277_5685770_n.jpg
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
51
Πόντοι
4.095
το s3 εχει εργοστασιακο κοφτη στα 250,τα οποια το s2000 τα πιανει σε κατηφορα και μονο!
η πραγματικη του τελικη ειναι στα 238-240...
Τι κρίμα...ο όμορφος κόσμος ξεκινάει πάνω από τα 250.

:dancing:
 

Επισκέπτης
το κορυφαιο ατμοσφαιρικο παραγωγης αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει το s3 σε τελικη.240 δινει τελικη το ιαπωνεζικο και το γερμανικο σταματαει στα 250 με τον ηλεκτρονικο κοφτη.και μιλαω παντα για την εκδοση με τους 265 ιππους ;)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
το κορυφαιο ατμοσφαιρικο παραγωγης αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει το s3 σε τελικη.240 δινει τελικη το ιαπωνεζικο και το γερμανικο σταματαει στα 250 με τον ηλεκτρονικο κοφτη.και μιλαω παντα για την εκδοση με τους 265 ιππους ;)

  Τελικη μπορει να ειναι πισω το Honda,αλλα στα χερια ενος Π.Ο. ειναι παντου και παντα
  μπροστα αλλου...Και μολις κατεβει ο οδηγος του θα εχει ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια...

  Ξανανιωνει και 100αρης παππους!!!!!
 

DPANEMA

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2009
Μηνύματα
118
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
1
μπορω να επιβεβαιώσω για εργοστασιακό S3 του 2009 τελική χωρίς κόφτη 285 -290 στο κοντέρ γνήσια περίπου 265- 270 με επιφύλαξη.τώρα με 360 ps αττική οδό κοντέρ 310 + γνήσια περίπου 285-290.η διαφορά είναι στα ρεπρίζ και ότι ανεβάζει πολύ γρύγορα.κατανάλωση περίπου ............άστο καλύτερα.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
25
Like
1.821
Πόντοι
2.537
μπορω να επιβεβαιώσω για εργοστασιακό S3 του 2009 τελική χωρίς κόφτη 285 -290 στο κοντέρ γνήσια περίπου 265- 270 με επιφύλαξη.τώρα με 360 ps αττική οδό κοντέρ 310 + γνήσια περίπου 285-290.η διαφορά είναι στα ρεπρίζ και ότι ανεβάζει πολύ γρύγορα.κατανάλωση περίπου ............άστο καλύτερα.

Περιπου......1 Ευρω τα 3 χιλιομετρα??
Ή παραειμαι συντηρητικος στις προβλεψεις μου ???  :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
το κορυφαιο ατμοσφαιρικο παραγωγης αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει το s3 σε τελικη.240 δινει τελικη το ιαπωνεζικο και το γερμανικο σταματαει στα 250 με τον ηλεκτρονικο κοφτη.και μιλαω παντα για την εκδοση με τους 265 ιππους ;)
είπαμε.
στο περίπου κάνουμε αναγωγές.
το s3 το δίλτρο είναι περίπου 10 τεχνολογικά χρόνια πιο μπροστά απο το s2000.
βεβαίως για όλα τα εξυπνοπούλια αφιερωμένο δω μέσα:
το γιαπωνέζικο s2000 είχε 10 αλογα παρπαάνω απο αυτά που έρχονταν ευρώπη........

α και κόφτη στα 9 χιλιάρια εκεί που το s3 παραγγέλνει πιστόνια/δακτυλιδια και κουζινέτα.  :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1:
 

Επισκέπτης
είπαμε.
στο περίπου κάνουμε αναγωγές.
το s3 το δίλτρο είναι περίπου 10 τεχνολογικά χρόνια πιο μπροστά απο το s2000.
βεβαίως για όλα τα εξυπνοπούλια αφιερωμένο δω μέσα:
το γιαπωνέζικο s2000 είχε 10 αλογα παρπαάνω απο αυτά που έρχονταν ευρώπη........

α και κόφτη στα 9 χιλιάρια εκεί που το s3 παραγγέλνει πιστόνια/δακτυλιδια και κουζινέτα.  :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1:
ετσι ειναι δεν διαφωνω απλα οπως ειπε και καποιος αλλος αν του βγαλεις τον κοφτη το αυτοκινητο ''τρελενετε''ακουμπαει σχεδον τα 280.και δεν μιλαμε να βαλεις και ενα απλο προγαραμμα εκει θα 300 ρισι :grin:το εχω οδηγησει χωρις κοφτη και το λεω μιλαμε για μεγαλη καβλα.οπως σωστα οδηγικα ειναι φοβερο και το s2000 φοβερο γκαζι αλλα θελει πολυ γερα χερια για να το κρατησεις αν δεν προσεξεις η δεν ξερεις απο τετοια αυτοκινηταενα ειναι το σιγουρο..θα φας ταμουτρα σου ;)
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Το drag χιλιομέτρου που τώρα έχει αντικατασταθεί από drag 400 μέτρων τουλάχστον στην αγορά που γνωρίζω ως κριτήριο.

Δεν υπαρχει drag 0-1000 αυτα ειναι μετρησεις απο V-box ιδιως πολυ δυνατων αυτοκινητων δηλαδη 0-1000 κατω απο 25 sec.
Αγωνες drag ειναι μονο 0-402μ 1/4 του μιλιου. Οποιος εχει αισθηση τι ειναι ταχυτητα εξοδου στα 400m 200+++ χλμ (ή 300-400χλμ σε κατασκευες που χρησιμοποιουν μεθανολη)αντιλαμβανεται τους προφανεις λογους που οι αγωνες ειναι 400μ.(και 0-201μ 1/8 του μιλιου- λιγοτερο διαδεδομενο)
Α, υπαρχει και το texas mile για βολταδικα αυτοκινητα. Κοινως ενα μιλι επιταχυνση και μισο μιλι για φρεναρισμα. To ρεκορ εχει μια gallardo lp560 twin turbo με ταχυτητα 250.1 μιλια η αλλιως 403χλμ.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
ετσι ειναι δεν διαφωνω απλα οπως ειπε και καποιος αλλος αν του βγαλεις τον κοφτη το αυτοκινητο ''τρελενετε''ακουμπαει σχεδον τα 280.και δεν μιλαμε να βαλεις και ενα απλο προγαραμμα εκει θα 300 ρισι :grin:το εχω οδηγησει χωρις κοφτη και το λεω μιλαμε για μεγαλη καβλα.οπως σωστα οδηγικα ειναι φοβερο και το s2000 φοβερο γκαζι αλλα θελει πολυ γερα χερια για να το κρατησεις αν δεν προσεξεις η δεν ξερεις απο τετοια αυτοκινηταενα ειναι το σιγουρο..θα φας ταμουτρα σου ;)

αφού αδερφέ το σ2000 δεν εχει esp και λοιπές μαλακίες και είναι κανονική πισωκούνα.
έχω οδηγήσει γιαπωνέζικο πουσαρισμένο.....αλλο πράμα..........
 

lucky_striker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.783
Κριτικές
13
Like
4
Πόντοι
616
αφού αδερφέ το σ2000 δεν εχει esp και λοιπές μαλακίες και είναι κανονική πισωκούνα.
έχω οδηγήσει γιαπωνέζικο πουσαρισμένο.....αλλο πράμα..........

Νομίζω στα τελευταία μοντέλα βάλανε.

Και καλά κάνανε δηλαδή.

Αφού βγαίνουν δε με ενοχλεί να υπάρχουν ως επιλογή.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Νομίζω στα τελευταία μοντέλα βάλανε.

Και καλά κάνανε δηλαδή.

Αφού βγαίνουν δε με ενοχλεί να υπάρχουν ως επιλογή.

για τα 2λιτρα προ 2007 μιλάμε.......
τα οριτζινάλια τα καλά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom