πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.185
- Κριτικές
- 2
- Like
- 103.981
- Πόντοι
- 16.131
ρε εσυ τον κολλητο σου τον πηρε το ευρηκαΓαμιόλα και εσύ![]()
ρε εσυ τον κολλητο σου τον πηρε το ευρηκαΓαμιόλα και εσύ![]()
Φίλε εδώ μέσα το πάνε τόσο λάθος που δεν χρειάζονται καν ξεσκέπασμα. Εδώ ο βασικός την λέει κλανιάρα. Κακό της κάνουν.φοραω τη στολη μου και ξεσκεπαζω προμοτορες τυπε...
να ξερουμε και τους αξιοπιστους του καθε σαητ
ο ντουνταρας δε κρυβεται τυπε πισω απο το δαχτυλο του και μαγκια του. οι αλλοι οι "δηθεν" αντικειμενικοι "ισαποστακηδες" που τους κουρασαμε κιολας...Φίλε εδώ μέσα το πάνε τόσο λάθος που δεν χρειάζονται καν ξεσκέπασμα. Εδώ ο βασικός την λέει κλανιάρα. Κακό της κάνουν.
Είπα να μην μιλάσω τόσες μέρες, τέσπα σε ευχαριστώ Στρατηγέ, αλλά σε παρακαλώ σταμάτησε να στεναχωρείς το Μικρουλάκι μουο ντουνταρας δε κρυβεται τυπε πισω απο το δαχτυλο του και μαγκια του.

Ασχετος ειναι Ρε !! Μη τον Λες Μαλακα !!?, Προσβαλεις τους Μαλακες !?................ Χαχαχα !τι λες ρε....μαλακας εισαι???....![]()
Την παλεύεις ρε τύπε, προκαταβολή για πουτάνες. Δεν το άκουσα ξανά πότε και πουθενά.. Αγαπούλας είσαι και πας να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα...μαγκα μου κ αλλες κοπελες ζητανε μια εξασφαλιση των ραντεβου τους με προκαταβολη, ειδικα οταν προκειται για τουρ σε πολη που δεν εχουν ξαναδουλεψει. Η καθε κοπελα επιλεγει το πως θα δουλεψει κ εμεις επιλεγουμε εαν μας ενδιαφερει ή οχι. Το να συνδεεις μια προσωπικη οικονομικη συνδιαλλαγη με την προκαταβολη ενος ραντεβου ειναι λαθος κ μαλιστα να βγαζοντας συμπερασματα υπονοωντας απατη δειχνει εμπαθεια!
έχει κάτι σκυλάκια εδώ ανά 3αδες... 50ακιλα σακιά φρισκις πρέπει να έχεις στοκαρισμένα, να τους ταΐζεις καθημερινώς.χαφτομούνης - SLANG.gr
www.slang.gr
Μεγάλη κουβέντα πέταξες γλομπεο μύστη....έχει κάτι σκυλάκια εδώ ανά 3αδες... 50ακιλα σακιά φρισκις πρέπει να έχεις στοκαρισμένα, να τους ταΐζεις καθημερινώς.
Kαλησπερα λαιδη και στο καυλιαρικο σουτιεν σουΚαλησπέρα σε όλους!!
![]()
Δεν είναι και πολύ υγιεινό να ακουμπάς εκεί χωρίς εσώρουχο.Καλησπέρα σε όλους!!
![]()
Ισχύει αλλά εδώ που είναι αδύνατη δεν τους πειράζει. Άλλες βρωμιάρες τις ανεβάζουν, επικίνδυνες τις κατεβάζουν.Δεν είναι και πολύ υγιεινό να ακουμπάς εκεί χωρίς εσώρουχο.
οπως ελεγε και ο χατζηχρηστος στον μπακαλογατο βγαινοντας θα ΨΑΧΤΟΥΜΑΙ ΟΛΟΙ να ξερετε.....Καλησπέρα σε όλους!!
![]()
καλησπερα αλεξιαΚαλησπέρα σε όλους!!
![]()
Τρελό μωράκι η lady μας ,,,,Καλησπέρα σε όλους!!
![]()



