Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στην γυναικούλα σου αυτές τις συστάσεις που σε παίρνει η μήπως δεν ....;
δηλ σε γουσταρουν τοσο πολυ που πεφτουν συνεχεια πανω σου??τι κριμα που παντρευτηκες ρε συ χασαμε το σουπερ γκομενο!!Εσένα σου είχα πει και στα PMs που ΕΣΥ μου έστειλες πρώτη να μην με ξαναενοχλήσεις. Στο λέω και δημόσια λοιπόν έτσι ώστε να μην με παρεξηγήσουν τα μέλη για το καριολίκι που ενδεχομένως να φας αν συνεχίσεις.
Παράτα με ρε παιδί μου, δεν ασχολούμαι με τις μαλακισμένες του site αυτού, το έχω ξεκαθαρίσει από την αρχή που έγινα μέλος αυτό. Απόδειξη ότι ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί με καμία, ούτε έχω στείλει PM ούτε τίποτα. Ας βγει κάποια να το διαψεύσει αυτό.
Τι να πω ρε πούστη μου... όλες οι φακλάνες ανοργασμικιές πάνω μου πέφτουν? Υπάρχουν τόσοι άλλοι... 20000 μέλη! Ξεκολλάτε ρεεεεεε!!!!
Εσένα σου είχα πει και στα PMs που ΕΣΥ μου έστειλες πρώτη να μην με ξαναενοχλήσεις. Στο λέω και δημόσια λοιπόν έτσι ώστε να μην με παρεξηγήσουν τα μέλη για το καριολίκι που ενδεχομένως να φας αν συνεχίσεις.
Παράτα με ρε παιδί μου, δεν ασχολούμαι με τις μαλακισμένες του site αυτού, το έχω ξεκαθαρίσει από την αρχή που έγινα μέλος αυτό. Απόδειξη ότι ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί με καμία, ούτε έχω στείλει PM ούτε τίποτα. Ας βγει κάποια να το διαψεύσει αυτό.
Τι να πω ρε πούστη μου... όλες οι φακλάνες ανοργασμικιές πάνω μου πέφτουν? Υπάρχουν τόσοι άλλοι... 20000 μέλη! Ξεκολλάτε ρεεεεεε!!!!
Εσένα σου είχα πει και στα PMs που ΕΣΥ μου έστειλες πρώτη να μην με ξαναενοχλήσεις. Στο λέω και δημόσια λοιπόν έτσι ώστε να μην με παρεξηγήσουν τα μέλη για το καριολίκι που ενδεχομένως να φας αν συνεχίσεις.
Παράτα με ρε παιδί μου, δεν ασχολούμαι με τις μαλακισμένες του site αυτού, το έχω ξεκαθαρίσει από την αρχή που έγινα μέλος αυτό. Απόδειξη ότι ΠΟΤΕ δεν έχω ασχοληθεί με καμία, ούτε έχω στείλει PM ούτε τίποτα. Ας βγει κάποια να το διαψεύσει αυτό.
Τι να πω ρε πούστη μου... όλες οι φακλάνες ανοργασμικιές πάνω μου πέφτουν? Υπάρχουν τόσοι άλλοι... 20000 μέλη! Ξεκολλάτε ρεεεεεε!!!!
Ναι του τα εχωσα και σε πμ αυτό ειναι αληθεια χαχαχαχα
χι χι ωραιος τροπος να το βουλωσει!!
Ναι του τα εχωσα και σε πμ αυτό ειναι αληθεια χαχαχαχα
μετραει ειδικα στο να το βουλωσει!χι χιΚαι μετά σου λενε δεν μετράει το μέγεθος....χαχαχαχα
pistonizer εγω μια ατακα για off topic ειπα και με εστειλες αμεσως σε blind date με δροσερο υδρομασαζ... εδω να σε δω τωρα... τι θα προτεινεις..
Γιατί δεν πας να γίνεις μέλος στο τσατσά.gr, να μας αφήσεις ήσυχους, να κάνεις και παρέα με τη λούγκρα τον Stunt?
Ξέρει κι αυτός από PM...
Η μαγκιά μέσω PM ξεχιλίζει γενικώς.
Μαλλον επειδή είχα κάτι να πω στο πμ αληθινο που ενόχλησε (όπως κάθε αλήθεια) και ειπα να μην χαλάσω το θρεντ. Ε βέβαια μετά κατάλαβα οτι ο σεβασμός στο θρεντ κερδίζετε - και έτσι είπα να να τα γραφω χύμα και οποιος αντέξει.