company of heroes tho
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2014
- Μηνύματα
- 5.803
- Κριτικές
- 187
- Like
- 19.140
- Πόντοι
- 32.148
Αυτό το ΑΧ σου με ταξιδεύει............
ΑΚΥΡΟ!!!!!!!!!! Δεν θα δουλέψω,γιατη;;;;;;;;; ;) ;) :S :S


έλα ρε Μαντοναρα .... εσύ που είσαι τόσο συνεπείς ,, πως και έτσι ?ΑΚΥΡΟ!!!!!!!!!! Δεν θα δουλέψω,γιατη;;;;;;;;; ;) ;) :S :S


Καλημέρα κουκλάρα! Στην Κωνσταντινουπόλεως να υποθέσω;Σήμερα 17.00 εώς οο.00 φιλακιααα
ε ναι...που αλλού?? αφού εκεί "παίζει μπάλα"...Καλημέρα κουκλάρα! Στην Κωνσταντινουπόλεως να υποθέσω;
καλημέρα και σε σένα..τι πρέπει να κάνω επιτέλους για να μπορέσω να σε συναντήσω?? τέτοια ουρά ούτε στην Ψαρρού στη Μύκονο...Ε!! Ναι! Ματιά μου!καλημερα σε όλους!!!!!!! ;)
Υπομονη !!!!Αυτο πρεπει να κανεις.καλημέρα και σε σένα..τι πρέπει να κάνω επιτέλους για να μπορέσω να σε συναντήσω?? τέτοια ουρά ούτε στην Ψαρρού στη Μύκονο...![]()
![]()
Αυριο πρωί εγώ με την Αλεξάνδρα σερκοφ! Και το απόγευμα μόνοι μου.καλημερα σε όλους .
Madonna 