Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (7 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
305
Like
417
Πόντοι
21
Η Ελλάδα έχει ήδη δορυφοριοποιηθεί από την Τουρκία. Ούτε καλώδιο μπορεί να ρίξεις χωρίς την άδεια της Τουρκίας, ούτε θαλάσσια πάρκα, ούτε τίποτα.

Ουσιαστικά έχει κερδίσει μόνο με το δημογραφικό. Δε θα χρειαστεί ούτε ντουφεκιά να ρίξει.
Σε λιγα χρονια η Αθηνα θα εχει πακιστανο δημαρχο
Θα αδελφοποιηθει με την αγκυρα
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Τι λες τώρα; :shockedeyes:
 

Συνημμένα

  • MK_J26.jpg
    MK_J26.jpg
    174,4 KB · Εμφανίσεις: 16

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Σωστά.

Το θέμα είναι όμως ότι ενώ η Ελλάδα διαλύθηκε από τους Ναζί και από τον εμφύλιο, οι απέναντι ως "ουδέτεροι" ήταν χαλαροί και άνετοι.

Εμείς στη συνέχεια εγκαταλείψαμε την ύπαιθρο και γίναμε ένα Αθηνοκεντρικό μπουρδέλο, με 1 και κάτι παιδιά μέσο όρο.

Ούτε θέλω να σκέφτομαι την Ελλάδα του 2080-2100. Αν θα υπάρχει με τη σημερινή μορφή δηλ.

θα έχει σίγουρα καλοπληρωμένους, φουγαροκέφαλους, άχρηστους, μητροπολίτες και τιτουλάριους κι από όλα τα σκατά της εκκλησιάς και θα υμνούν την παναγιά τη στραγγαλίστρα που τους αξίωσε να καλοτρώνε στις στολές τους και να πληρώνονται σε γρόσια.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.766
Πόντοι
9.931
αυτόν εδώ τον "κακόμοιρο μετανάστη" από το :grin:εμπόλεμο:cheesy: Πακιστάν δεν έλεγε ο Πλεύρης πως θα τον απελάσει ? :2funny:
επειδή ήθελε να παντρεύονται μεταξύ τους αδέρφια ξαδέρφια κτλπ ? :headbang:

 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356

:new_shocked:
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
942
Πόντοι
366

:new_shocked:
Super η Κάρυ........αλλά της πάει περισσότερο ένα κόκκινο Alfa Romeo Stelvio
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.597
Κριτικές
8
Like
2.850
Πόντοι
506
Το ιδιο γινεται και τωρα
Οι Τουρκοι ουδετεροι, φτηνη ενεργεια και τουρισμο απο Ρωσσια και εμεις καταστρεφομαστε απο τον πληθωρισμο
Οι ουδέτεροι τούρκοι πρώτοι από όλους έστειλαν τα Bayraktar βαριά πυροβολα, τεθωρακισμένα οχήματα,

αντιαρματικά στην Ουκρανία και αναχαιτίστηκαν τα ρωσικά άρματα μάχης που όδευαν για Κίεβο . Επιπλέον άνοιξε

εργοστάσια κατασκευής στην Ουκρανία για κατασκευή drone ,καταδίκασε την ρωσική εισβολή ,έκλεισε τα στενά του

Βοσπόρου να μην μπορεί να περάσε κανένα ρωσικό πολεμικό πλοίο. Στο πολύ κοντινό παρελθόν στον πόλεμο της

Συρίας και της Λιβύης έχουν σκοτωθεί πιάνω από 1500 ρώσοι από τούρκους η από ομάδες ισλαμιστών που

υποστηρίζονται από αυτούς, έχουν κατάρριψη ρωσικό αεροσκάφος σκοτώνοντας τους πιλότους και εκτέλεσαν τον

ρώσο πρέσβη στην τουρκία . Ξεχωριστό θέμα ότι έχει βάλει χέρι και έχει υφαρπάξει το Αζαρμπαϊτζάν από την ρωσική

σφαίρα επιρροής θέτει θέματα ταταρικών μειονοτήτων στην Κριμαία και ζητάει ενεργό ρόλο της χώρας του στο μέλλον

όλης της χερσονήσου. Ο ρώσος προσκυνά την δύναμη και βλέπει την τεράστια εξάρτηση που έχει από την τουρκία .

Σαν ίσος προς ίσο προσπαθεί να κερδίσει την τουρκία γιατί ουσιαστικά με κείνους έχει τεράστιες πολιτισμικές διάφορες

και η δυσπιστία ανάμεσα τους πάντα θα υπάρχει. Οι γείτονες μας τώρα διαθέτουν στρατό κατά πολύ ισχυρότερο και πιο

σύγχρονο από τους ρώσους ,μπορούν να μετατρέψουν την Μαύρη Θάλασσα σε μια κλειστή λίμνη στραγγαλίζοντας την

ρωσική οικονομία και να ξεσηκώσουν ισλαμικά αυτονομιστικά κινήματα στων Καύκασο και σε χώρες της κοινοπολιτείας

Ο Έλληνας ψεκας είναι εύκολο πράγμα να χειραγωγηθεί γιατί πιστευει στα παραμυθια ,στο ξανθό γένος,στο πινόκιο,την

χιονάτη κτλ.Μερικοί Εσπερινοι και Αυγερινοι, προδότες της χώρας, τυχοδιώκτες που ξεπηδούν σε κόμματα

διαμαρτυρίας αρκούν για να δηλητηριάσουν τα μυαλά και την συνείδηση χιλιάδων ηλιθίων .

Οπότε δεν είναι θέμα ουδετερότητας της χώρας μας είναι θέμα ισχυρότερων συμφερόντων
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
305
Like
417
Πόντοι
21
Οι ουδέτεροι τούρκοι πρώτοι από όλους έστειλαν τα Bayraktar βαριά πυροβολα, τεθωρακισμένα οχήματα,

αντιαρματικά στην Ουκρανία και αναχαιτίστηκαν τα ρωσικά άρματα μάχης που όδευαν για Κίεβο . Επιπλέον άνοιξε

εργοστάσια κατασκευής στην Ουκρανία για κατασκευή drone ,καταδίκασε την ρωσική εισβολή ,έκλεισε τα στενά του

Βοσπόρου να μην μπορεί να περάσε κανένα ρωσικό πολεμικό πλοίο. Στο πολύ κοντινό παρελθόν στον πόλεμο της

Συρίας και της Λιβύης έχουν σκοτωθεί πιάνω από 1500 ρώσοι από τούρκους η από ομάδες ισλαμιστών που

υποστηρίζονται από αυτούς, έχουν κατάρριψη ρωσικό αεροσκάφος σκοτώνοντας τους πιλότους και εκτέλεσαν τον

ρώσο πρέσβη στην τουρκία . Ξεχωριστό θέμα ότι έχει βάλει χέρι και έχει υφαρπάξει το Αζαρμπαϊτζάν από την ρωσική

σφαίρα επιρροής θέτει θέματα ταταρικών μειονοτήτων στην Κριμαία και ζητάει ενεργό ρόλο της χώρας του στο μέλλον

όλης της χερσονήσου. Ο ρώσος προσκυνά την δύναμη και βλέπει την τεράστια εξάρτηση που έχει από την τουρκία .

Σαν ίσος προς ίσο προσπαθεί να κερδίσει την τουρκία γιατί ουσιαστικά με κείνους έχει τεράστιες πολιτισμικές διάφορες

και η δυσπιστία ανάμεσα τους πάντα θα υπάρχει. Οι γείτονες μας τώρα διαθέτουν στρατό κατά πολύ ισχυρότερο και πιο

σύγχρονο από τους ρώσους ,μπορούν να μετατρέψουν την Μαύρη Θάλασσα σε μια κλειστή λίμνη στραγγαλίζοντας την

ρωσική οικονομία και να ξεσηκώσουν ισλαμικά αυτονομιστικά κινήματα στων Καύκασο και σε χώρες της κοινοπολιτείας

Ο Έλληνας ψεκας είναι εύκολο πράγμα να χειραγωγηθεί γιατί πιστευει στα παραμυθια ,στο ξανθό γένος,στο πινόκιο,την

χιονάτη κτλ.Μερικοί Εσπερινοι και Αυγερινοι, προδότες της χώρας, τυχοδιώκτες που ξεπηδούν σε κόμματα

διαμαρτυρίας αρκούν για να δηλητηριάσουν τα μυαλά και την συνείδηση χιλιάδων ηλιθίων .

Οπότε δεν είναι θέμα ουδετερότητας της χώρας μας είναι θέμα ισχυρότερων συμφερόντων
Εχουν ανοιχτα τα συνορα προς την Ρωσσια, ρωσσικα αεροπλανα μπορουν να πεταξουν Τουρκια, και δεν εχουν επιβαλλει περιορισμους στην αγορα ενεργειας
Μαλιστα οι Τουρκοι την αγοραζουν και την μεταπωλουν ( χοντρη μπιζνα υπερ Ρωσσιας)
Τα μπαιρακταρ οι Ουκρανοι τα αγορασαν πριν τον πολεμο

Τι μπορουν να μετατρεψουν την μαυρη θαλασσα σε τουρκικη λιμνη ρε φιλε, οι Ρωσσοι σε τετοια περιπτωση θα χρησιμοποιουσαν πυρηνικα
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.957
Κριτικές
2
Like
15.270
Πόντοι
3.836
Γυναικάρα Καρυ,

Θα μπει σίγουρα Βουλή (αν δεν παίξουν εβραϊκές νοθείες)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Magi

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
305
Like
417
Πόντοι
21

:new_shocked:
Οι τωρινοι, αν δεν ειχαν γεννηθει σε οικογενειες πολιτικων δεν θα κυκλοφορουσαν ουτε με πατινι
Αξια, της παει
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356

:bigdick: :cum:
 

nukteros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.597
Κριτικές
8
Like
2.850
Πόντοι
506
Εχουν ανοιχτα τα συνορα προς την Ρωσσια, ρωσσικα αεροπλανα μπορουν να πεταξουν Τουρκια, και δεν εχουν επιβαλλει περιορισμους στην αγορα ενεργειας
Μαλιστα οι Τουρκοι την αγοραζουν και την μεταπωλουν ( χοντρη μπιζνα υπερ Ρωσσιας)
Τα μπαιρακταρ οι Ουκρανοι τα αγορασαν πριν τον πολεμο

Τι μπορουν να μετατρεψουν την μαυρη θαλασσα σε τουρκικη λιμνη ρε φιλε, οι Ρωσσοι σε τετοια περιπτωση θα χρησιμοποιουσαν πυρηνικα
Τί θα κάνουν λέει ?
Θα ρίξουν πυρηνικά σε χώρα του ΝΑΤΟ :2funny:

Να δούμε τη λέει και η ΑΙ για τα drone που λες ότι πήραν πριν τον πόλεμο


Επισκόπηση AI

Αναλυτικότερα, η προμήθεια των drones διαμορφώθηκε ως εξής:
  • Αρχικές παραγγελίες: Η Ουκρανία διέθετε ήδη έναν μικρό αριθμό Bayraktar TB2 από αγορές που είχαν γίνει το 2019 και το 2021 πριν από την κλιμάκωση του πολέμου. [1, 2]
  • Διεθνείς έρανοι: Κατά τους πρώτους μήνες της σύγκρουσης, πολίτες από χώρες όπως η Λιθουανία, η Πολωνία, η Νορβηγία και η ίδια η Ουκρανία συγκέντρωσαν εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσουν drones για τον ουκρανικό στρατό. Συγκινημένη από την κινητοποίηση του κόσμου, η κατασκευάστρια εταιρεία Baykar αποφάσισε να μην δεχτεί τα χρήματα, χαρίζοντας τα drones δωρεάν. [1, 2, 3, 4]
  • Δωρεές: Η κατασκευάστρια εταιρεία Baykar έχει προχωρήσει σε επιπλέον απευθείας δωρεές πολεμικών drones προς τις ουκρανικές υπηρεσίες πληροφοριών και τις Ένοπλες Δυνάμεις. [1]

Η τουρκική εταιρεία Baykar κατασκευάζει ένα μεγάλο εργοστάσιο παραγωγής μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) κοντά στο Κίεβο της Ουκρανίας. Η επένδυση αυτή αποτελεί κεντρικό σημείο της στρατιωτικής και βιομηχανικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών. [1, 2, 3, 4]

Το Ιστορικό και η Κατάσταση του Εργοστασίου
  • Έναρξη και Στόχος: Η κατασκευή ξεκίνησε επίσημα το καλοκαίρι του 2023. Στόχος της εταιρείας Baykar είναι η παραγωγή περίπου 120 drones ετησίως, εστιάζοντας στα μοντέλα Bayraktar TB2 ή TB3. Το πλάνο προβλέπει την απασχόληση περίπου 500 ατόμων.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.766
Πόντοι
9.931
η Ουκρανία και για την ακρίβεια ο κοκάκιας εβραίος (δεν μας φταίνε οι ουκρανοί) είναι κώλος κ βρακί με τους τούρκους
γι αυτό το βουλώνει όταν ερωτάται για Κύπρο και τούρκικη κατοχή
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
η Ουκρανία και για την ακρίβεια ο κοκάκιας εβραίος (δεν μας φταίνε οι ουκρανοί) είναι κώλος κ βρακί με τους τούρκους
γι αυτό το βουλώνει όταν ερωτάται για Κύπρο και τούρκικη κατοχή
όπως κι η ντόπια κοτζαμπασέϊκη ολιγαρχία με τις πολιτικές της μαριονέτες.

Ελλάς Γαλλία, συμμαχία
αλλά η Γαλλία πουλάει όπλα και στην γείτονα
και κάνει και συμφωνίες για συμπαραγωγές...,

ο κάτοικος εδώ πρέπει να εξαφανιστεί, μπας και μείνουν λίγοι, καλοί, να ξαναφτιάξουν ότι μπορεί να φτιαχτεί σε 1-2 χιλιετηρίδες, ίσως.
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.850
Κριτικές
1
Like
3.950
Πόντοι
456
Τα τρολακια γράφουν για χλιδάτο Σουβ το 15ετιας μερτσεντε

σιχαμενοι βρωμιαρηδες εντελως, αυτη δεν εκλεψε τα χρηματα μας για νααγορασει το αυτοκινητο της ,τι μα ςνοιαζει αν ειναι ακριβο η φθηνο? ο αρχιεπισκοπος που κυκλοφορει με μια maybac 400.000 ειναι ολα καλα οχι τιποτα αλλο αλλα ο Ιησους που υποτιθεται πως αυτοι ολοι οι μαφιοζοι ντυμενοι μεσα στα χρυσα , πιστευουν ,αν δεν με απατα η μνημη μου, πανω σε ενα γαιδουρακι σαν συμβολισμο ταπεινοταητας ειχε ανεβει , εκτος αν ενα υπερπολυτελες αυτοκινητο 400.000 ευρω ειναι συμβολισμος ταπεινοτητας
 

Teddyboy78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2025
Μηνύματα
732
Like
1.124
Πόντοι
206
Μόνο εγώ καβμωνω με τρο γρατσια κάρυ
Η κάρυ να με πιοωνει συνέχεια και να τον χώνω στον κωλο της γρατσια;;
Είμαι ανώμαλος; η γουστάρει και κάνας άλλος;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τα τρολακια γράφουν για χλιδάτο Σουβ το 15ετιας μερτσεντε

15000 κι αν.. αξία
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
οπως είχα πει και στο παρελθόν , αναμένω απο την Κάρυ έργα και τεκμηριωμένο λόγο.
Στο mega σήμερα είπαν οτι είναι η 3η φορά που ακυρώνει στο παρά πέντε ζωντανή σύνδεση.
Αυτό (εφ όσον ισχύει και ακόμα δεν έχει διαψεύσει) δεν δείχνει ούτε κάτι νέο , ούτε κάτι ηθικό. Μάλλον κάτι σάπιο δείχνει.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom