Έγραψα εγώ κάτι το αντίθετο;Ολη αληθεια ειναι αυτη
Παλευουμε για την τελευταια θεση με την Βουλγαρια
![]()
Σου είπα ότι επι συριζα είμαστε σε χειρότερη
Κατάσταση
Τότε είμαστε στο 66% του μέσου όρου της ευρωπαϊκής ένωσης
Ενώ τα τελευταία χρόνια είμαστε γύρω στο 70%
Και έχω βάλει επανειλημμένως τα σχετικά στοιχεία και τις γραφικές παραστάσεις



