Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (11 μέλη και 18 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Ολη αληθεια ειναι αυτη

Παλευουμε για την τελευταια θεση με την Βουλγαρια


purchasing_power_parties_visual_01_1920x1080_fix-100
Έγραψα εγώ κάτι το αντίθετο;

Σου είπα ότι επι συριζα είμαστε σε χειρότερη
Κατάσταση

Τότε είμαστε στο 66% του μέσου όρου της ευρωπαϊκής ένωσης

Ενώ τα τελευταία χρόνια είμαστε γύρω στο 70%

Και έχω βάλει επανειλημμένως τα σχετικά στοιχεία και τις γραφικές παραστάσεις
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Το να σου κρατάει λεφτά μια τράπεζα κάθε μήνα , όταν ο σκοπός της είναι να βγάζει χρήματα από τις καταθέσεις σου , είναι κοροϊδία.

και επειδή κάποιοι θα πουν για εξωτερικό, ναι σε κάποιες χώρες παίζουν αυτά, αλλά στις πιο πολλές κάνει συμφωνία ο εργοδότης με την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται και είναι δωρεάν για τους εργαζόμενους

Λεφτά/κρατησεις για μεταφορές χρημάτων δε παίζουν ούτε για πλάκα.

Πρόσφατα (το 2025) προσπάθησα ν μεταφέρω από έναν παλιό λογαριασμό στην Ελλάδα, ένα αστείο ποσό σε λογαριασμό μου στο εξωτερικό.

Η ελληνική τράπεζα μου ακύρωσε τη συναλλαγή, και όταν πήρα τηλέφωνο (την πρώτη φορά) μου είπαν θα την επιτρέψουν. ΔΕΝ το έκαναν.

Ξαναπηρα τηλεφωνο, με είχαν είκοσι λεπτά να με ρωτούν αν θέλω να πάρω κρυπτονομισματα ή μετοχές ή τι θέλω να κάνω τα χρήματα.

Καραγκιοζηδες. Λέμε από τη μια μπαταχτσήδες όσους δε πληρώνουν τα δάνεια πίσω αλλά οι ελληνικές τράπεζες είναι ο ορισμός του Καρτέλ με τις πλάτες της ΝΔ

Έχω λογαριασμό στη Revolut, αν συστήσω κάποιο μέχρι τις 15 Ιουνίου
θα μου δώσουν 40 ευρώ. Θέλεις να τα μοιραστούμε ;
Θα ανοίξεις λογαριασμό με το κινητό, είναι πολύ εύκολο.
Διαβατήριο, και selfie, αφού ανοίξει μια πλατφόρμα της Revolut
που χρησιμοποιεί ΑΙ για να σε ταυτοποιήσει.

Μετά θα έχεις πολλά προνόμια.

Οι Ελληνικές Τράπεζες, είναι πολύ προβληματικές.

Κερνάει δύο ρδελάκια η Revolut :2funny::2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Για την ώρα στις 2 τελευταίες δημοσκοπήσεις mark και interview
Συνεκτίμηση η νέα δημοκρατία παίρνει γύρω στο 31

Έχεις δίκιο ότι στις ευρωεκλογές το λιγότερο που περίμενε νέα δημοκρατία ήταν 30

Εκεί δε διαφώνησα
Διαφώνησα μόνο ότι η κυβέρνηση δεν είχε πει ότι αν πάρει κάτω από 30 θα πάμε σε εκλογές

Τι 30 ρε τύπε ;
Πας καλά ;

ΝΔ της Κούλας,της γρουσούζας, ψηφίζουν
μόνο κάποιοι φοβισμένοι συνταξιούχοι, τα λαμόγια που επωφελούνται,
κάποιοι από τους παραδοσιακούς οπαδούς της , και κάποιοι ηλίθιοι.

Δεν υπάρχει χειρότερη Κυβέρνηση στη Ιστορία της Ελλάδας, από το 1821.

Έχει ενοχλήσει όλες τις τάξεις επαγγελματιών , με τις μαλακίες της.
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
283
Πόντοι
21
Όχι δεν θα κάνω κόμμα και δεν έχω πολίτικες βλέψεις . Μετά . Ναι δημιουργείται ένας πολιτικός φορέας – κίνημα , και δεν είμαι εγώ ο αρχηγός και ο αρχηγός θα εκλεγεί από την βάση του κινήματος . Μέτα , Ανακοίνωση του κόμματος με διπλό τίτλο , Ελπίδα για την δημοκρατία – το ονοματεπώνυμο της , με αρχηγό την ίδια και δίχως ποτέ να έχει εκλεγεί από την βάση

Ευχαριστώ αλλά το παραπάνω δούλεμα μέσα στα μούτρα μου , και με το καλήμερα σας ,αρκεί για να φάει μαύρο
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Τι 30 ρε τύπε ;
Πας καλά ;

ΝΔ της Κούλας,της γρουσούζας, ψηφίζουν
μόνο κάποιοι φοβισμένοι συνταξιούχοι, τα λαμόγια που επωφελούνται,
κάποιοι από τους παραδοσιακούς οπαδούς της , και κάποιοι ηλίθιοι.

Δεν υπάρχει χειρότερη Κυβέρνηση στη Ιστορία της Ελλάδας, από το 1821.

Έχει ενοχλήσει όλες τις τάξεις επαγγελματιών , με τις μαλακίες της.
Μιλάμε για τις προηγούμενες ευρωεκλογές που σε αυτό το θέμα συμφωνώ με το ζαν
Β βλέπε μομφεράτος
Αν σε ενδιαφέρει το σήμερα

Οι δύο τελευταίες δημοσκοπήσεις
Στην εκτίμηση ψήφου
Βγάζουν τη νέα δημοκρατία πάνω από 30%
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2026-06-10-03-05-55-074_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2026-06-10-03-05-55-074_com.android.chrome.jpg
    431,7 KB · Εμφανίσεις: 6
  • Screenshot_2026-06-10-03-05-13-555_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2026-06-10-03-05-13-555_com.android.chrome.jpg
    369,5 KB · Εμφανίσεις: 5

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Στελέχη δικά σας το έλεγαν στα κανάλια τους παρακολουθούσα και το είχατε σιγουρο όχι το 30 αλλά το 35 το 30 ήταν το κατώτατο για εσάς.
Πέσατε πολύ κάτω από τον αρχικό στοχο αλλά επειδή η διαφορά ήταν μεγάλη με τον κασε 2ο πετάξατε στάχτη στα μάτια
Στις εκλογές αυτές θα υποστεί η νδ πανωλεθρια και ο κουλης θα φύγει μετά.
Υπάρχουν σενάρια να πέσω και έξω στα ποσοστά που έχω δώσει,ακούγονται στους κύκλους ότι με κόμμα σαμαρά η νδ θα είναι κοντά 20%
Κρατήσε το και αυτό ως σεναριο
Ξέχασα να σου γράψω το εξής

Σε όλες τις ευρωεκλογές το πρώτο κόμμα παίρνει πολύ λιγότερο ποσοστό από της αντίστοιχες εθνικές

Και θα μου πεις μπορεί να ναι άλληι χρονική περίοδος

Σου θυμίζω αν το έχεις ξεχάσει
Ότι στις εθνικές εκλογές το 1981 το πασοκ πήρε 48%

Και στις ευρωεκλογές που έγιναν την ίδια μέρα
Πήρε 40
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Ο μόνος τρόπος διορθωθεί (κατά ένα βαθμό) η διεφθαρμένη δικαιοσύνη είναι οι δικαστικοί να εκλέγονται από τον λαό.
λάθος και λάθος,
1. α. υπάρχει θεσμική επιρροή από την κυβέρνηση στην ηγεσία τη δικαιοσύνης, ασήμαντη
(βλ. Παναγιώτης Στάθης: Οι πρώτες επιλογές των Ολομελειών για όλες τις θέσεις – Παν. Λυμπερόπουλος και Ευάγγ. Μπακέλας τα ακλόνητα φαβορί για την ηγεσία Αρείου Πάγου)

β. υπάρχει θεσμική προστασία της κυβέρνησης (καραμανλής) και των πολιτικών (πχ κωνσταντοπούλου)
γ. αυτά δεν αφορούν ούτε εσένα ούτε τους περισσότερους, που πχ θα θέλουν να προσβάλλουν ένα πρόστιμο ΔΗΜΟΥ γιατί εγκατέλειψες αδέσποτο ζώο, που χτύπησες ή γιατί θέλεις να κάνεις αγωγή, διότι δεν σε πλήρωσε ο πελάτης

2. η επιλογή δικαστών και ιδίως η αξιολόγηση και προαγωγή (όπως όλων των εργοδοτούμενων) σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί, αλλά η εκλογή από τον λαό δεν νομίζω ότι εισφέρει κάτι,
αρκεί το 1α πχ επιλογή δεξιού ή αριστερού προέδρου στον ΑΠ (το πρόβλημα είναι ο πληθωρισμός θέσεων στα ανώτατα δικαστήρια αλλά και αλλού, πχ οι πρωτοδίκες θέλουν περισσότερες θέσεις εφετών, για να πάρουν προαγωγή)
 
Τελευταία τροποποίηση:

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366
Η Κάρυ που είναι? έμεινε από λάστιχο?.............στην αρχή υπήρξε πολύ κακάρισμα, αλλά αυγά δεν είδαμε ακόμα
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Ολη αληθεια ειναι αυτη

Παλευουμε για την τελευταια θεση με την Βουλγαρια


purchasing_power_parties_visual_01_1920x1080_fix-100
Δεύτερη απάντηση και αν το θέλεις πιο αναλυτικά
Στην ελλάδα έχουμε αύξηση της αγοραστικής δύναμης τα τελευταία χρόνια
Στο επόμενο μήνυμα σχετικά με την ευρώπη


Screenshot_2026-06-10-06-46-48-963_com.android.chrome.jpg
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Ολη αληθεια ειναι αυτη

Παλευουμε για την τελευταια θεση με την Βουλγαρια


purchasing_power_parties_visual_01_1920x1080_fix-100
Πάμε τώρα σχετικά με την ευρώπη

Για να δούμε πόσο είμαστε το 2018 τελευταία χρόνια συριζα

Είμαστε στο 66% του ευρωπαϊκού μέσου όρου

Και για να δούμε πόσο είμαστε σήμερα

Κατακάποιους στο 68% του ευρωπαϊκού μέσου όρου
Κατά. Αλ λους
Στο 72% του ευρωπαϊκού μέσου όρου

Έτσι λοιπόν είμαστε στο 66% 2018
Πήγαμε ή στο 68 ή στο 72 το 2026

Η κατάσταση μας λοιπόν έχει βελτιωθεί

Αυτό δεν είναι νεροί το γεγονός ότι κάποιες χώρες που ήταν πιο κάτω από εμάς μας πέρασαν

Και είμαστε σε χειρότερη θέση σχετικά από τη είμαστε πριν

Αλλά με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη σε σύνολο όλων των χωρών σχετικά με το 2018 0
Screenshot_2026-06-10-06-57-57-137_com.facebook.katana.jpg


Screenshot_2026-06-10-06-34-52-048_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg


Screenshot_2026-06-10-06-31-11-720_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.511
Like
15.991
Πόντοι
3.556
Έχω λογαριασμό στη Revolut, αν συστήσω κάποιο μέχρι τις 15 Ιουνίου
θα μου δώσουν 40 ευρώ. Θέλεις να τα μοιραστούμε ;
Θα ανοίξεις λογαριασμό με το κινητό, είναι πολύ εύκολο.
Διαβατήριο, και selfie, αφού ανοίξει μια πλατφόρμα της Revolut
που χρησιμοποιεί ΑΙ για να σε ταυτοποιήσει.

Μετά θα έχεις πολλά προνόμια.

Οι Ελληνικές Τράπεζες, είναι πολύ προβληματικές.

Κερνάει δύο ρδελάκια η Revolut :2funny::2funny:
Και ανοίγεις λογαριασμό και γλείφεις μετά, αυτά είναι

Έχω ήδη , εκεί τα έστελνα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
λάθος και λάθος,
1. α. υπάρχει θεσμική επιρροή από την κυβέρνηση στην ηγεσία τη δικαιοσύνης, ασήμαντη
(βλ. Παναγιώτης Στάθης: Οι πρώτες επιλογές των Ολομελειών για όλες τις θέσεις – Παν. Λυμπερόπουλος και Ευάγγ. Μπακέλας τα ακλόνητα φαβορί για την ηγεσία Αρείου Πάγου)

β. υπάρχει θεσμική προστασία της κυβέρνησης (καραμανλής) και των πολιτικών (πχ κωνσταντοπούλου)
γ. αυτά δεν αφορούν ούτε εσένα ούτε τους περισσότερους, που πχ θα θέλουν να προσβάλλουν ένα πρόστιμο ΔΗΜΟΥ γιατί εγκατέλειψες αδέσποτο ζώο, που χτύπησες ή γιατί θέλεις να κάνεις αγωγή, διότι δεν σε πλήρωσε ο πελάτης

2. η επιλογή δικαστών και ιδίως η αξιολόγηση και προαγωγή (όπως όλων των εργοδοτούμενων) σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί, αλλά η εκλογή από τον λαό δεν νομίζω ότι εισφέρει κάτι,
αρκεί το 1α πχ επιλογή δεξιού ή αριστερού προέδρου στον ΑΠ (το πρόβλημα είναι ο πληθωρισμός θέσεων στα ανώτατα δικαστήρια αλλά και αλλού, πχ οι πρωτοδίκες θέλουν περισσότερες θέσεις εφετών, για να πάρουν προαγωγή)
Δεν έγραψα μόνο αυτό που παραθέτεις,


Έγραψα ότι αυτό δεν εγγυάται καμία δικαιοσύνη απλά κάνει πιο δύσκολο στις κυβερνήσεις να παραγγέλνουν αποφάσεις.

Τα δικαστήρια έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα άγονται και φέρονται από την κοινή γνώμη...παράδειγμα με τις προφυλακίσεις...που τις χρησιμοποιούν καταχρηστικά για να έχουν κάτι να πουν τα κανάλια και τα σόσιαλ μίντια. Αυτό θεωρείται μικρό πρόβλημα σε μια χώρα που μπορεί ένας αθώος(έτσι δεν είναι?) να περιμένει και 2 χρόνια παρέα με βιαστές και δολοφόνους για να αθωωθεί?

Τώρα για υπόλοιπο....στις υποθέσεις των περισσότερων πολιτών όπως το θέτεις καμία διαφορά δεν θα έχει. Υπάρχουν όμως ποιο μαζικές αποφάσεις που επηρεάζουν τους ΠΑΝΤΕΣ. Για παράδειγμα αν θα κριθούν συνταγματικοί οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί της πρώτης κατοικίας....ή μεταφορά της δανειακής σύμβασης σε funds.

και διάφορα άλλα που δημιουργούν δικαστικό προηγούμενο και ωφελούν συγκεκριμένα συμφέροντα.

Όταν η ηγεσία της δικαιοσύνης διορίζεται από την κυβέρνηση....θα έχεις φαινόμενα τέτοια...για παράδειγμα...να βγαίνει ο υπουργός δικαιοσύνης να προαναγγέλλει κάτι που ΘΑ ΗΘΕΛΕ να γίνει...και 3 μέρες μετά η ηγεσία της δικαιοσύνης να το επικυρώνει....ή να βγαίνει ο πρόεδρος του αρ. πάγου να υποστηρίζει και να σχολιάζει σχόλια κατά της κυβέρνησης για την υπόθεση των τεμπών.

Η εκλογή από τον λαό μπορεί να χειροτερέψει το πρώτο σκέλος...δηλαδή το να φοβούνται την κοινή γνώμη....αλλά όταν για να κάτσουν στο γραφείο τους θα πρέπει κάθε κάποια χρόνια να εκλέγονται από τον λαό...μπορεί να το σκεφτούν δεύτερη και τρίτη φορά πριν κρίνουν συνταγματικό το να πετάνε από το σπίτι του έναν καρκινοπαθή για αρχικό χρέος είκοσι χιλιάδες ευρώ...και μετά το σπίτι του να το εκμεταλλεύεται η "ισραιλι-χολντινγκς" με έδρα ένα μέρος που δεν προφέρεται στα ελληνικά.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Τι έγινε κουλόσκυλα ; :coffee:



Χθεσινό 10% από ΝΔ του 2023...

Χώρια που κανένας αλγόριθμος , κανένα Ισραηλινό AI δεν μπορεί να προβλέψει τους Καναπεδάκηδες

Μεγαλύτερη δεξαμενή είναι η ΝΔ


Screenshot 2026-06-09 at 21-47-59 Γιατί χαμογελούν στο επιτελείο Καρυστιανού Τα στοιχεία-κλειδ...png
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Ο Μητσοτάκης πρέπει να αλλάξει τον εκλογικό νόμο ..... το 1ο κόμμα +50 έδρες και όριο εισόδου 5%.

Κανονικά όλοι οι αντίπαλοι του Κούλη θα έπρεπε να προσεύχονται να μην κάνει εκλογές ..... τους περιμένει μεγάλη πίκρα ΄΄οταν ο Κούλης θα ορκιστεί για 3η τετραετία .....
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
318
Like
438
Πόντοι
21
Ο Μητσοτάκης πρέπει να αλλάξει τον εκλογικό νόμο ..... το 1ο κόμμα +50 έδρες και όριο εισόδου 5%.

Κανονικά όλοι οι αντίπαλοι του Κούλη θα έπρεπε να προσεύχονται να μην κάνει εκλογές ..... τους περιμένει μεγάλη πίκρα ΄΄οταν ο Κούλης θα ορκιστεί για 3η τετραετία .....
Τοσα στοματα ταιζει, ΟΠΕΚΕ, ΜΚΟ, και ποσα αλλα που δεν ξερουμε. Θα ειναι αχαριστοι αμα δεν τον ψηφισουν αυτοι και οι οικογενειες τους
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Απο οτι εχω καταλαβει στοχευει στην διεφθαρμενη δικαιοσυνη που ειναι απο τα μεγαλυτερα προβληματα της χωρας.
Αν διορθωσει την δικαιοσυνη θα λυθουν πολλα απο τα προβληματα
Οι αλλοι....θα μας πανε παρακατω και απο τον πατο
Κοίτα, διακυβέρνηση δεν γίνεται έτσι. Ωραία, να δεχθώ οτι θα φτιάξει (λέμε τώρα) την δικαιοσύνη. Αν στα άλλα (υγεία, παιδεία, άμυνα κλπ) δεν μπορέσει , τότε συνολικά θα είμαστε χειρότερα.
Ως προς την δικαιοσύνη λέει οτι θα την φτιάξει. Εχεις ακούσει το τι χειροπιαστό θα κάνει??? Το γενικό θα την φτιάξω δεν λέει κάτι.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Εγώ δεν έχω καταλάβει

σε όλα αυτά που η καρυστιανού δεν έχει πει συγκεκριμένα τι θα κάνει


ο μητσοτάκης έχει πει πως θα τα φτιάξει?

δηλαδή πχ στην δικαιοσύνη...τι προτάσεις έχει? το πρέντατορ???

στην υγεία, την παιδεία και την οικονομία τι προτάσεις έχει?

αν είναι δηλαδή να κρίνουμε πρόγραμμα...του μητσοτάκη ποιο είναι??? οι αυξήσεις στους παπάδες και στους δικαστικούς?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Τι έγινε ρε ζαν πάλι για μπάνιο πήγες? :tooth::tooth::tooth:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Μη ξεχνας ότι στις ευρωεκλογές υπήρχε αποχή 55%
Αν στις εθνικές η αποχή είναι 40 % σημαίνει ότι η νδ θα βγάλει ακόμα μικρότερο ποσοστό
Η αποχή βοηθάει την νδ να παίρνει μεγάλα ποσοστά.
Λάθος τα μετράτε.... Τώρα θα βγει ο Αντωνάκης και θα φέρει τα πάνω κάτω>...........
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.808
Πόντοι
6.256
Μάλλον για συγκυβέρνηση θα πάει ο Αντωνάκης
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom