Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (9 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,1%
  • Οχι

    Ψήφοι: 223 53,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    414
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
βρε μαλακα δε προκειται να βγει κυβερνηση το θεμα ειναι να κανει συνεργασια και φτιαχτει κοινο μετωπο ενεντια στη νεα ταξη. το πολυ πλυ να παρει το δυκαιοσηνης αν φυγει ο αγγγελικουλης. το θεμα ειναι να μη βγαζουν μαζι νδ πασοκ κκε πανω απο 151 αλλα αυτο ειναι πολυ δυσκολο
Δεν παίρνει το δικαιοσύνης η Κάρι ούτε σκοπεύει για τέτοιο πόστο.
Η Κάρι απλά περισσότερο θα αναδείξει φιγούρα και προσωπικότητα,η δυναμικη μητέρα παλεύει για ένα καλύτερο αύριο για τους νέους και να επανέλθει στη χώρα η δικαιοσύνη που τώρα δεν υπάρχει και να δικαιωθούν οι 59 πλας αθώες ψυχές των τεμπων.
Το κόμμα της Κάρι δεν θα έχει μακροχρόνια πορεία, αλλά έχει συγκεκριμένο σκοπό,να τιμωρήσει τον κουλή και να φέρει μια αλλαγή στον τόπο και κυρίως στη δικαιοσύνη.
Η Κάρι μετά τα κομματικα και τα πολιτικά θα κάνει φιλανθρωπική οργάνωση και σύλλογο και γενικά θα προσφέρει κοινωνικό έργο.
Γενικά η Κάρι θα αφήσει πίσω της έργο και παρακαταθήκη,θα γαμησει τον κουλή,θα έρθει σε τετ α τετ διάλογο μαζί του θα δίξει έναν ηρωισμό μια δυναμικότητα μιας μάνα μαχητριας για ένα καλύτερο αύριο όχι για το δικό της παιδί που χάθηκε αλλά για τα υπόλοιπα παιδιά.
Γι αυτό οποίος μιλάει αρνητικά για την Κάρι να πλένει το στόμα του με ροδονερο
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
βρε μαλακα δε προκειται να βγει κυβερνηση το θεμα ειναι να κανει συνεργασια και φτιαχτει κοινο μετωπο ενεντια στη νεα ταξη. το πολυ πλυ να παρει το δυκαιοσηνης αν φυγει ο αγγγελικουλης. το θεμα ειναι να μη βγαζουν μαζι νδ πασοκ κκε πανω απο 151 αλλα αυτο ειναι πολυ δυσκολο
Το κκε μην το μετράς έχει τους ληγμενους που το στηρίζουν συν ειναι μέρος του συστήματος εμμεσα.
Δεν θα μπει σε συγκυβέρνηση με κανέναν,αλλά ούτε θα στηρίξει τον αντισυστημικο άξονα αν γίνει μια συγκυβέρνηση πολλών κομματω.
Να μετράς κουλή βελοπουλο ίσως και το νέο κόμμα του σαμαρά που θα κάνει.
Ο Σαμαράς θα κάνει το κόμμα για να κόψει από τον κουλή ψηφαλακια και όταν ο κουλης θα θέλει να ξανακυβερνησει θα του πει ο Σαμαράς με τους δικούς μου όρους για συγκυβέρνηση και όχι να είμαι το γαϊτανάκι που με είχες πριν,εγώ είμαι πρώην πρωθυπουργός,εγώ γαμησα τον πατέρα σου πριν χρόνια και τώρα εσένα θα σε έχω του χεριού μου,με λίγα λόγια ο ρόλος του σαμαρά εντός της συγκυβέρνησης θα ενισχυθεί και δεν θα είναι το παραπετι τους,αυτό στοχεύει ο πιτσαδορος να κάνει,από την άλλη αν δεν ισχύσει αυτο το σενάριο και ο κουλης δεν μπορέσει να κάνει κυβέρνηση μιας δεν τα βρίσκει με πιτσαδορο και δεν βγαίνουν τα κουκιά με βελο τότε θα πέσει από τους νδ.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: alex71

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Δεν παίρνει το δικαιοσύνης η Κάρι ούτε σκοπεύει για τέτοιο πόστο.
Η Κάρι απλά περισσότερο θα αναδείξει φιγούρα και προσωπικότητα,η δυναμικη μητέρα παλεύει για ένα καλύτερο αύριο για τους νέους και να επανέλθει στη χώρα η δικαιοσύνη που τώρα δεν υπάρχει και να δικαιωθούν οι 59 πλας αθώες ψυχές των τεμπων.
Το κόμμα της Κάρι δεν θα έχει μακροχρόνια πορεία, αλλά έχει συγκεκριμένο σκοπό,να τιμωρήσει τον κουλή και να φέρει μια αλλαγή στον τόπο και κυρίως στη δικαιοσύνη.
Η Κάρι μετά τα κομματικα και τα πολιτικά θα κάνει φιλανθρωπική οργάνωση και σύλλογο και γενικά θα προσφέρει κοινωνικό έργο.
Γενικά η Κάρι θα αφήσει πίσω της έργο και παρακαταθήκη,θα γαμησει τον κουλή,θα έρθει σε τετ α τετ διάλογο μαζί του θα δίξει έναν ηρωισμό μια δυναμικότητα μιας μάνα μαχητριας για ένα καλύτερο αύριο όχι για το δικό της παιδί που χάθηκε αλλά για τα υπόλοιπα παιδιά.
Γι αυτό οποίος μιλάει αρνητικά για την Κάρι να πλένει το στόμα του με ροδονερο
Εκτος απο κασελακι μιλας και με καρυ ρε θηριο;

στηλτεις τα αγωνιστικα χαιρετισματα απο το μπου και πεστης να κανουν λιγο κρατει στα μυνηματα που μας στελνει στο φατσοβιβλιο, μπορει καποιοι να υποψιαστουνε τιποτα
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.590
Κριτικές
14
Like
17.084
οι ψηφοφόροι δεν υπογράφουν κάπου,
η εφορευτική επιτροπή έχει την ευθύνη της διενέργειας των εκλογών του τμήματος,
αποτελείται από ένα δικαστικό αντιπρόσωπο (συνήθως δικηγόρο) και 4 ψηφοφόρους του τμήματος,
εάν κάποιος αντιληφθεί παρανομία από εκλογέα, αντιπρόσωπο συνδυασμού ή μέλος της εφορευτικής επιτροπής, ας το αναφέρει.
και 2 τσαρουχια δωρο για τον υπνο σου :coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Α-Ω

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
1.946
Πόντοι
216
Έχει πει κάτι η κυρία Καρυστιανού γιά την "συμφωνία των Πρεσπών";
Ο Γιώργος Αδαλής*, οικονομολόγος-οικονομέτρης, μηχανικός Η/Υ, καλοπροαίρετος και θετικός άνθρωπος, είπε το εξής εύστοχο, όταν τού ρώτησαν την γνώμη του γιά το "κόμμα Καρυστιανού", αρνούμενος να σχολιάσει επί της ουσίας:
Είναι σαν να δηλώνεις συμμετοχή σε αγώνες (σ.σ. αυτοκινήτου), χωρίς να έχεις ακόμη αυτοκίνητο! :hi: :respect:
*Αδαλής Γιώργος - slpress.gr
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
1.946
Πόντοι
216
H Kάρι εξελίσσεται σε milf φαντασίωση. Να τα λέμε και αυτά.
Φοβάμαι ότι ο αντρικός πληθυσμός θά ψηφίσει βάσει αυτής της φαντασίωσης, όπως οι γριές ψήφιζαν τον γέρο-"εθνάρχη" Καραμανλή...
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Εκτος απο κασελακι μιλας και με καρυ ρε θηριο;

στηλτεις τα αγωνιστικα χαιρετισματα απο το μπου και πεστης να κανουν λιγο κρατει στα μυνηματα που μας στελνει στο φατσοβιβλιο, μπορει καποιοι να υποψιαστουνε τιποτα
Εμένα ο κασελακης ειναι αόρατος και θεωρώ ότι άνετα θα μπορούσε να είναι εκπρόσωπος της γκει κοινότητας μέχρι εκεί.
Η Κάρι με το σπαθί της κράτα 3η η ακόμα και 2η θέση στις εκλογές
Θα είναι άδικο το πασοκ να πάρει πάνω από τη Κάρι στις εκλογές δεν θα το θέλει ούτε ο Θεός αυτο και θα φανεί η απόλυτη κοινωνική ξεφτίλα του λαού και των ψηφοφόρων.
Τι εννοείς με το φατσοβιβλιο?
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
1.946
Πόντοι
216
βρε μαλακα δε προκειται να βγει κυβερνηση το θεμα ειναι να κανει συνεργασια και φτιαχτει κοινο μετωπο ενεντια στη νεα ταξη. το πολυ πλυ να παρει το δυκαιοσηνης αν φυγει ο αγγγελικουλης. το θεμα ειναι να μη βγαζουν μαζι νδ πασοκ κκε πανω απο 151 αλλα αυτο ειναι πολυ δυσκολο
Μακάρι να αποτελούσε μέτωπο κατά της Νέας Τάξης. Δέν την βλέπω. Αντικειμενικά είναι ένα άτομο ρηχό, στην κοσμάρα του πριν τον χαμού του παιδιού του, ασχολούμενο με σκυλάκια, συνολάκια και τατού στα σαρανταφεύγα του, χωρίς πολιτικό μικρόβιο και μάλλον συγχρωτιζόμενο με τους ΣΥΡΙΖΟάπλυτους, (εξ ου ο αρχικός εναγκαλισμός του απο τους ΣΥΡΙΖαίους Ευρωβουλευτές), οπότε είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ να το χειραγωγήσουν οι "επαγγελματίες" της πολιτικής.
Δυστυχώς δεν έχει από πίσω της σοβαρά άτομα με "εκτόπισμα".
Γνὠμη μου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Hliast

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.852
Κριτικές
1
Like
3.957
Πόντοι
456
Ολη αληθεια ειναι αυτη

Παλευουμε για την τελευταια θεση με την Βουλγαρια


purchasing_power_parties_visual_01_1920x1080_fix-100
η Βουλγαρια μας ξεπερνα αμεσα ,ηδη εφτιαξς αποθηκευση για το ρευμα 7,9 MW ΚΑΙ τις πουλανε οι μεγαλοκαρχαριες καρτελαδες το ερυμα ,οταν δεν καταναλωνεται ,και εχει και φθηνο ρευμα ,αλλα εδω ειναι το ωραίο ,μας πουλαει και πισω σε τιμες ποθυ εχουμε εδω, αφου επειδη το απ[οθηκευει , μπορει να το στελνει οποτε εχουμε εμις προβλημα , για τετοιον απατεωνα mr.bean μιλαμε
 

pepermint

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2009
Μηνύματα
1.445
Κριτικές
3
Like
1.047
Πόντοι
216
Nα μπει στη Βουλή.

Ναι ή όχι;
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.456
Like
49.280
Πόντοι
10.131
Να μπει τυποι, ετσι και αλλιως 300κοσιους πληρώνουμε τωρα, 300κοσιους θα πληρωνουμε και μετα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: alex71

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.315
Like
14.513
Πόντοι
3.556
O φαυλος κυκλος της ηλιθιοτητας ειναι οτι ψηφιζουμε κομματα που εφεραν την Ελλαδα τελευταια σε ολους τους οικονομικους δεικτες της ΕΕ
Αυτό είναι μηδενισμός. Καλώς ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ απέτυχαν. Την Κάρυ που την ξέρεις κάποιος για να την υποστηρίξει?? Επειδή πέθανε/σκοτώθηκε το παιδί της δεν σημαίνει οτι μπορεί να γίνει πρωθυπουργός.
Η πιπίλα του "να βρω κάτι νέο" είναι η δικαιολογία του μόνιμου αντιρησία.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
344
Like
465
Πόντοι
21
Αυτό είναι μηδενισμός. Καλώς ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ απέτυχαν. Την Κάρυ που την ξέρεις κάποιος για να την υποστηρίξει?? Επειδή πέθανε/σκοτώθηκε το παιδί της δεν σημαίνει οτι μπορεί να γίνει πρωθυπουργός.
Η πιπίλα του "να βρω κάτι νέο" είναι η δικαιολογία του μόνιμου αντιρησία.
Απο οτι εχω καταλαβει στοχευει στην διεφθαρμενη δικαιοσυνη που ειναι απο τα μεγαλυτερα προβληματα της χωρας.
Αν διορθωσει την δικαιοσυνη θα λυθουν πολλα απο τα προβληματα
Οι αλλοι....θα μας πανε παρακατω και απο τον πατο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.828
Like
29.904
Πόντοι
6.256
Ο μόνος τρόπος διορθωθεί (κατά ένα βαθμό) η διεφθαρμένη δικαιοσύνη είναι οι δικαστικοί να εκλέγονται από τον λαό.

να φοβούνται τον λαό και όχι την κυβέρνηση που τους διορίζει.

όχι ότι αυτό το σύστημα εγγυάται δικαιοσύνη...απλά κάνει πιο δύσκολο στις κυβερνήσεις να παραγγέλνουν αποφάσεις.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.017
Πόντοι
7.046

Βγάλτε και Θανάση με Παντέλο να τον στραπονάρει λίγο.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Στελέχη δικά σας το έλεγαν στα κανάλια τους παρακολουθούσα και το είχατε σιγουρο όχι το 30 αλλά το 35 το 30 ήταν το κατώτατο για εσάς.
Πέσατε πολύ κάτω από τον αρχικό στοχο αλλά επειδή η διαφορά ήταν μεγάλη με τον κασε 2ο πετάξατε στάχτη στα μάτια
Στις εκλογές αυτές θα υποστεί η νδ πανωλεθρια και ο κουλης θα φύγει μετά.
Υπάρχουν σενάρια να πέσω και έξω στα ποσοστά που έχω δώσει,ακούγονται στους κύκλους ότι με κόμμα σαμαρά η νδ θα είναι κοντά 20%
Κρατήσε το και αυτό ως σεναριο
Για την ώρα στις 2 τελευταίες δημοσκοπήσεις mark και interview
Συνεκτίμηση η νέα δημοκρατία παίρνει γύρω στο 31

Έχεις δίκιο ότι στις ευρωεκλογές το λιγότερο που περίμενε νέα δημοκρατία ήταν 30

Εκεί δε διαφώνησα
Διαφώνησα μόνο ότι η κυβέρνηση δεν είχε πει ότι αν πάρει κάτω από 30 θα πάμε σε εκλογές
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom