Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    408
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
ήξερε οτι θα ασχοληθούν κι όμως ήταν αδύνατο να καταπνίξει τη γυναικεία ματαιοδοξία της κι έβαλε πάνω της 5000 ευρώ για να πάει στο δικαστήριο. καμμία σχέση με άλλες χαροκαμμένες μανάδες που τις βλέπαμε ταπεινές πχ μάνα καμπανού κλπ.
γιατρος ειναι ρε τυπε, ντυνεται καλυτερα, δεν τα εκλεψε απο καποιον, αμα ηταν ανεργη του ανταρσια μπορει να πηγαινε μ ενα αμπεχωνο ξεμαλιασμενη

το θεμα ειναι οτι τωρα στα συνταγμα η διαδηλωση ειναι αραιωμενη, τους εφαγε κι αυτους η διχωνοια :(
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.200
Κριτικές
2
Like
104.077
Πόντοι
16.131
γιατρος ειναι ρε τυπε, ντυνεται καλυτερα, δεν τα εκλεψε απο καποιον, αμα ηταν ανεργη του ανταρσια μπορει να πηγαινε μ ενα αμπεχωνο ξεμαλιασμενη

το θεμα ειναι οτι τωρα στα συνταγμα η διαδηλωση ειναι αραιωμενη, τους εφαγε κι αυτους η διχωνοια :(
δεν ξερει απο αυτα ο μπακαλακος ρωτα τον για τον μπακαλιαρο ποσο εχει και θα παρεις την σωστη απαντηση
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
γιατρος ειναι ρε τυπε, ντυνεται καλυτερα, δεν τα εκλεψε απο καποιον, αμα ηταν ανεργη του ανταρσια μπορει να πηγαινε μ ενα αμπεχωνο ξεμαλιασμενη

το θεμα ειναι οτι τωρα στα συνταγμα η διαδηλωση ειναι αραιωμενη, τους εφαγε κι αυτους η διχωνοια :(
για τι ακριβώς να διαδηλώσει ο κόσμος? ξεκινάει η δίκη και έχεις την άλλη την τρελή να λέει οτι θα κάνει όλες τις ενστάσεις που υπάρχουν στην ελληνική δικονομία για να πάει 4-5 χρόνια αργότερα η δίκη με τη γραφειοκρατία που υπάρχει. ο αλβανός έκανε τάχα απεργία πείνας τον οκτώβρη, ασχολιόταν η χώρα 24 ώρες το 24 ωρο μ αυτόν, μετά λέει δε θέλω εκταφή, ό,ποτε θέλω εγώ θα γίνει. έχει κουραστεί ο κόσμος με τις γελειότητες του συρφετού αυτού της τρελής και σία.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.306
Like
14.501
Πόντοι
3.556
Εδώ την καθάρισε στεγνά ο Ανδρουλάκης. Οταν τον κατέκρινε οτι δεν κινείται ή κινείται χαλαρά για το θέμα των υποκλοπών , της απάντησε , περίμενε και θα δεις. Και σε 2 μέρες βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου.
Είπε οτι της έταξαν το υπουργείο δικαιοσύνης. Ας το πιστέψουμε. Ποιός έταξε??? Δεν ΄λέει. Αν είναι η ΝΔ γιατί δεν πήγε να διοικήει να μας σώσει. Αμα δεν μπορεί απο ένα υπουργείο, θα μας σώσει κυβερνώντας την χώρα????? Αν είναι απο άλλο κόμμα την έκανε γιατί δεν πίστευε οτι θα βγεί. ΟΚ . Αλλά ποιό κόμμα????
Οι προθέσεις της όπως λένε διάφοροι μπορεί να είναι αγνές, αλλά δεν έχει την πολιτική τέχνη και εκτίθεται.
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.957
Κριτικές
2
Like
15.270
Πόντοι
3.836
όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
Ξέρεις γίνονται και φεστιβάλ που καρφώνουν dildo προς ικανοποίηση του Ζαλανσκι
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.957
Κριτικές
2
Like
15.270
Πόντοι
3.836
για τι ακριβώς να διαδηλώσει ο κόσμος? ξεκινάει η δίκη και έχεις την άλλη την τρελή να λέει οτι θα κάνει όλες τις ενστάσεις που υπάρχουν στην ελληνική δικονομία για να πάει 4-5 χρόνια αργότερα η δίκη με τη γραφειοκρατία που υπάρχει. ο αλβανός έκανε τάχα απεργία πείνας τον οκτώβρη, ασχολιόταν η χώρα 24 ώρες το 24 ωρο μ αυτόν, μετά λέει δε θέλω εκταφή, ό,ποτε θέλω εγώ θα γίνει. έχει κουραστεί ο κόσμος με τις γελειότητες του συρφετού αυτού της τρελής και σία.
Μόνο που η παράταξη που στηρίζεις είπε στον «Αλβανό» σου επιτρέπω να ανοίξεις την Κάσα και να την κλείσεις….
-ο Ρούτσι θέλησε να κάνει εξετάσεις DNA στο περιεχομενο και η δικαιοσύνη απάντησε
-σου απαγορεύω εκτός από ματιά να αγγίξεις ή κάνεις οτιδήποτε αλλο

Για πες μας λίγο για τον Αλβανό που σε κούρασε και δεν κάνει εκταφή
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
ήξερε οτι θα ασχοληθούν κι όμως ήταν αδύνατο να καταπνίξει τη γυναικεία ματαιοδοξία της κι έβαλε πάνω της 5000 ευρώ για να πάει στο δικαστήριο. καμμία σχέση με άλλες χαροκαμμένες μανάδες που τις βλέπαμε ταπεινές πχ μάνα καμπανού κλπ.
Σωστότατος
Έπρεπε να πάει γυμνη στο δικαστήριο, που εχει το θράσος με δικά της λεφτά να αγοράζει ρούχα 5000 ευρω!!
Αυτο το προνόμιο το έχουν μονο οι βουλευτές μας κλέβοντας τα λεφτά του κράτους
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
για τι ακριβώς να διαδηλώσει ο κόσμος? ξεκινάει η δίκη και έχεις την άλλη την τρελή να λέει οτι θα κάνει όλες τις ενστάσεις που υπάρχουν στην ελληνική δικονομία για να πάει 4-5 χρόνια αργότερα η δίκη με τη γραφειοκρατία που υπάρχει. ο αλβανός έκανε τάχα απεργία πείνας τον οκτώβρη, ασχολιόταν η χώρα 24 ώρες το 24 ωρο μ αυτόν, μετά λέει δε θέλω εκταφή, ό,ποτε θέλω εγώ θα γίνει. έχει κουραστεί ο κόσμος με τις γελειότητες του συρφετού αυτού της τρελής και σία.
Το παιχνίδι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημενο μα εσύ πνίγεσαι με δίχρωμα κασκολ. Παράγκα η Ελλάς.
 

Συνημμένα

  • pas-691x401-1.png
    pas-691x401-1.png
    314,4 KB · Εμφανίσεις: 11
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Εδώ την καθάρισε στεγνά ο Ανδρουλάκης. Οταν τον κατέκρινε οτι δεν κινείται ή κινείται χαλαρά για το θέμα των υποκλοπών , της απάντησε , περίμενε και θα δεις. Και σε 2 μέρες βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου.
Είπε οτι της έταξαν το υπουργείο δικαιοσύνης. Ας το πιστέψουμε. Ποιός έταξε??? Δεν ΄λέει. Αν είναι η ΝΔ γιατί δεν πήγε να διοικήει να μας σώσει. Αμα δεν μπορεί απο ένα υπουργείο, θα μας σώσει κυβερνώντας την χώρα????? Αν είναι απο άλλο κόμμα την έκανε γιατί δεν πίστευε οτι θα βγεί. ΟΚ . Αλλά ποιό κόμμα????
Οι προθέσεις της όπως λένε διάφοροι μπορεί να είναι αγνές, αλλά δεν έχει την πολιτική τέχνη και εκτίθεται.
Ήταν άστοχο το θέμα με τις υποκλοπες, το ΠΑΣΟΚ το παραμέρισε γιατί απλά δεν ενδιέφερε τον κόσμο όσο η ακρίβεια κλπ
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.413
Κριτικές
6
Like
16.645
Πόντοι
3.936
Οι προθέσεις της όπως λένε διάφοροι μπορεί να είναι αγνές, αλλά δεν έχει την πολιτική τέχνη και εκτίθεται.
Ενώ αυτός είναι ξεφτέρια της πολιτικής τέχνης και βγήκε..?

 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
όσοι αφελείς πάνε σε διαδηλώσεις σήμερα μην παραλείψουν να συνεχίσουν την πορεία τους στην αμερικανική πρεσβεία,
να συμπαρασταθούν στη χαμάς, χούθι, χεζμπολάχ και τους μουλάδες του ιράν
Σωστά
Όσοι πανε σημερα να διαμαρτυρηθουν για το κωλοτρενο ,θα είναι υπόλογοι αν έρθει στην εξουσία οποιοσδήποτε άλλος πλην του μητσοτακη κ χάσουμε το τρένο της ανάπτυξης που σχεδιάζει ο μητσοτακης μας ..

ελλαδα 200.0
 
Τελευταία τροποποίηση:

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Σωστά
Κανονικά έπρεπε να μιλήσει ο Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής στο πληθος
Το γράφω για 5η φορά, ο Κώστας Αχιλλέα Καραμανλής έπρεπε να είναι φυλακή μαζί με τον Σπίρτζη (οι δύο τελευταίοι υπουργοί μεταφορών).

Η Καρυστιανού έπρεπε να έχει μείνει μία μητέρα που έχασε το παιδί της - και όχι να εκμεταλλευτεί πολιτικά την συμφορά που την βρήκε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom