Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (10 μέλη και 21 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Να τα μας... Ο αγαπημένος του Αυνανοδούρα :coffee:


Σπύρος 2019:

Συγχαίρω την Εφημερίδα παρά τις αντιδράσεις.
Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, της γυναίκας στην άμβλωση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε ότι το να έχουμε διπλάσιες εκτρώσεις από γεννήσεις γεννά ζητήματα επιβίωσης του Έθνους μας


Μαλακα μου τι ξρωρακωμα τι ξεφτίλικια ...μιλανε η μια φαπα πισω απο την αλλη ....ευτυχως υπατχουν οι χρησιμοι βλακες κ τους ξαναψηφιζουν
 

pirateman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.119
Κριτικές
12
Like
2.675
Πόντοι
746
Εάν κατέβαινε πρόεδρος στο ΠΑΣΟΚ δεν θα έβλεπε ξανά έδρα ο Μητσοτάκης πόσο μάλλον κυβέρνηση.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Δυστυχώς τα λάθη συνεχίζονται. Αυτό με τις αμβλώσεις ήταν το νέο πυροτέχνημα.
Ακουσα (και οχι διάβασα απο το protothema που ήδη πετάχθηκαν κάποιοι να κατηγορήσουν) το τι είπε.
Η παπάτζα της παπάτζας. Το νομικό σύστημα βασίζεται στο ήθος. Θα κάτσουμε να κάνουε διαβούλευση για το θηικόν του θέματος και μετά δεν θα πούμε "αφού ειναι ανήθικο , να αλλάξουμε τον νόμο".
Το χειρότερο δε που είπε, είναι οτι δεν έχει θέση. Ωραία όλα, αλλά η ίδια τι πιστεύει????? Έκθεση ιδεών έκανε στην εκπομπή ή φισοφική συζήτηση??? Πρέπει να έχει θέση ....
Μήπως πατάει οχι σε 2 αλλά 10 βάρκες????
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Μαλακα μου τι ξρωρακωμα τι ξεφτίλικια ...μιλανε η μια φαπα πισω απο την αλλη ....ευτυχως υπατχουν οι χρησιμοι βλακες κ τους ξαναψηφιζουν

Ρε είναι απίστευτοι ξεφτίλες. Σπύρος,Κούλης κλπ τη δουλειά τους κάνουν...
Οι κουλίντιοτς εδώ μέσα στη φάπα μετά από φάπα μετά από φάπα , τι ακριβώς κάνουν ;
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.132
Κριτικές
18
Like
15.284
Πόντοι
3.246
Δε βαριέσαι μια ψυχή που είναι να βγει,ας βγει
Εδώ ολοκληρο πρωθυπουργο καναμε... άκρως ψυχοπαθητικο με τάσεις cuckold μονο κ μονο για να παίρνει λεφτά σπο τους εφοπλιστές για τους προεκλογικους αγώνες κ του πηδουσαν τη γυναίκα και σφυριζε αδιάφορα και εμεις θα χαλαστουμε για μια μάνα που εχει ψυχικά επειδή έχασε άδικα το παιδι της?
Το έχουμε πει εδώ και πολύν καιρό για τη λύσσα ενός συστήματος που θα παίξει τα ρέστα του, ας το ξανακούσουμε απ' τον Καραγιαννακίδη που τα λέει γλαφυρά


Τους πειράζει το πώς μιλάει κι εμφανίζεται η Μαρία ενώ καταπίνουν αμάσητο τον Κούλη με τα εκατό τίκ του ή τον recruited Τσίπρα μπουρδολόγο εσχάτως και συγγραφέα.

Δεξιοί υποτίθεται και φιλελεύθεροι που βγάζουν σπυράκια στην ιδέα να τεθεί το θέμα των εκτρώσεων σε δημόσια διαβούλευση σε μια χώρα που μαστίζεται από την υπογεννητικότητα...

Και λίγα είπε η Μαρία, απλά θέλουν ευκαιρία να πιαστούν από κάπου οι δήθεν εκσυγχρονιστές.
 
Τελευταία τροποποίηση:

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Δυστυχώς τα λάθη συνεχίζονται. Αυτό με τις αμβλώσεις ήταν το νέο πυροτέχνημα.
Ακουσα (και οχι διάβασα απο το protothema που ήδη πετάχθηκαν κάποιοι να κατηγορήσουν) το τι είπε.
Η παπάτζα της παπάτζας. Το νομικό σύστημα βασίζεται στο ήθος. Θα κάτσουμε να κάνουε διαβούλευση για το θηικόν του θέματος και μετά δεν θα πούμε "αφού ειναι ανήθικο , να αλλάξουμε τον νόμο".
Το χειρότερο δε που είπε, είναι οτι δεν έχει θέση. Ωραία όλα, αλλά η ίδια τι πιστεύει????? Έκθεση ιδεών έκανε στην εκπομπή ή φισοφική συζήτηση??? Πρέπει να έχει θέση ....
Μήπως πατάει οχι σε 2 αλλά 10 βάρκες????
Μητσαρα μητσαρα σκιστους την κωλαρα


Όπως είχε φιλονοικια με μέλος σε άλλο νήμα κ του έλεγα ότι είσαι σίγουρος ότι είναι ο απλός υπάλληλος που δεν εμβαθύνει κ μετά από λιγο το έσκασε ότι ήταν οδηγός έτσι κ εσύ πιστεύω είσαι κάπου υπάλληλος
Αγνός τίμιος δεξιός εξάρτημα της μηχανής τη νδ
Χωρίς προσβολή κ εσένα σε θεωρώ αθώο
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.282
Like
1.935
Πόντοι
216
Καλή ανάλυση :coffee:


Δημοσιογραφία στη χώρα που κατατάσσεται 88η σύμφωνα με τους διεθνείς δείκτες Ελευθερίας Του Τύπου. Στη μία συνέντευξη, ο πρωθυπουργός. Ο άνθρωπος που κυβερνά την χώρα εδώ και επτά χρόνια. Ο άνθρωπος που στη θητεία του έχουν συμβεί και συμβαίνουν τεράστια σκάνδαλα — κάποια από αυτά κόστισαν ανθρώπινες ζωές. Ένας άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες πληρώνεται από δημόσιο χρήμα. Που παρέλαβε το κόμμα του με χρέη 300 εκατομμυρίων ευρώ και σήμερα αυτά ξεπερνούν το μισό δισεκατομμύριο. Ένας πολιτικός με τεράστιο επιτελείο, απόλυτα προετοιμασμένος για κάθε λέξη, κάθε παύση, κάθε ελεγχόμενη “αυθόρμητη” απάντηση. Στην άλλη, ένας απλός πολίτης. Ένας άνθρωπος που δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από το δημόσιο. Ένας άνθρωπος που αυτό το κράτος του έχει βιάσει τη ζωή. Χωρίς επιτελείο. Χωρίς οδηγίες. Μιλά από καρδιάς. Και δηλώνει εξαρχής πως έχει μόνο μία ώρα — γιατί τον περιμένουν ασθενείς στο ιατρείο του. Γιατί άκουσον άκουσον.... εργάζεται!

Τον πρώτο, ο δημοσιογράφος τον αντιμετωπίζει με χαλαρό, χαμογελαστό κλίμα. Τον στριμωχνει με ερωτήσεις όπως: «Πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας;» «Πώς χαλαρώνετε;» Η κουβέντα κυλά σε σειρές τύπου Emily in Paris, με αστειάκια για το αν θα γυριστεί Emily in Athens. Και κάπου εκεί στο τέλος ήρθε η “σκληρή” ερώτηση: «Παραμένετε Παναθηναϊκός;» Η απάντηση: «Τι είναι αυτά που λέτε; Μη με τρομάζετε έτσι!» Γέλια. Χαμόγελα. Ανάλαφρη ατμόσφαιρα όπως αρμόζει στη συνέντευξη του πρωθυπουργού του κράτους που η ακρίβεια χτυπά κόκκινο, τα σκάνδαλα οργιάζουν και η υπογεννητικότητα εξαφανίζει τη χώρα.

Τον δεύτερο
*για την ώρα πολίτη υπενθυμίζω* οι δημοσιογράφοι τον πολιορκούν επί μία ώρα. Με ύφος ανακριτικο, επικριτικό, επιθετικό. Ερωτήσεις ασταμάτητες. Δεν τον αφήνουν να ολοκληρώσει σκέψη. Τον διακόπτουν. Του κολλούν ταμπέλες με την πρώτη ευκαιρία: «Αφού λέτε αυτό, άρα ανήκετε σε εκείνον τον χώρο». Μέσα σε μία ώρα κλήθηκε να απαντήσει για: τον γάμο ομοφυλόφιλων, τον Τραμπ και τη Βενεζουέλα, τον Τραμπ και τη Γροιλανδία, τον Τσίπρα, τη Δικαιοσύνη....τις αμβλώσεις.

Ο πρώτος εμφανίζεται μόνο σε στημένες συνεντεύξεις φιλικών μέσων. Συχνά κοιτα δεξιά ή κάτω όταν απαντά. Δεν προσφέρει καμία ουσιαστική αξία στον πολίτη. Δεν εκθέτει τίποτα αληθινό. Προστατεύει μόνο μια άθικτη, γυαλισμένη, κρυστάλλινη εικόνα.

Ο δεύτερος, άμαθος στη βαρβαρότητα του μιντιακού χώρου, μπαίνει χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Με μοναδικά όπλα την ειλικρίνεια, τα πιστεύω και το ήθος του. Ρισκάρει να παρεξηγηθεί, να διαστρεβλωθεί, να στοχοποιηθεί — απλώς και μόνο επειδή μιλά αυθόρμητα. Όχι ξύλινα. Όχι στημένα.
Κοιτώντας πάντα μπροστά με βλέμμα ορθάνοιχτο, ειλικρινές.

Ο πρώτος λαμβάνει 26% σε δημοσκοπήσεις και ποσοστά τηλεθεασης που δηλώνουν χαμηλό ενδιαφέρον. Ο δεύτερος 31% στις δημοσκοπήσεις και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σε κάθε δημόσια παρέμβαση. Και ενώ οι διαφορές στον τρόπο αντιμετώπισης βγάζουν μάτι, σε μια δημοκρατία ελάχιστη σημασια θα έπρεπε να έχουν τα πρόσωπα. Σημασία θα πρέπει να έχουν οι αξίες. Οι θέσεις. Και πάνω απ’ όλα η ΑΞΙΟΠΙΣΤΞΑ εκείνων που τις πρεσβεύουν.. Και αυτή, όσο κι αν προσπαθούν, δεν μπορεί να στηθεί.


Αυτό είναι εμφανές και γι αυτό τους δημοσιογράφους τους λέμε πλέον στην πλειονότητά τους Α.Ρ.Δ.
Το πρόβλημα της κοινωνίας πρέπει να είναι το κατά πόσον το κόμμα αυτό θα έχει θεμέλια "καθαρά" και δεν αποτελεί εναλλακτική των ολιγαρχών. Κάποιες ουσιώδεις λεπτομέρειες/κινήσεις της δεν μου αρέσουν καθόλου. (Συνέντευξη στο Down town και φωτογραφίσεις με πανάκριβα ρούχα, απόρριψη του εμβριθἐστατου συναδέλφου της, του Πανεπιστημιακού Κούβελα, η επισήμανση ενός στρατιωτικού [δεν θυμάμαι το όνομά του] ότι εδώ και μήνες τού είχαν κάνει κρούση για συμμετοχή -άρα το σχεδίαζε από καιρό καί έλεγε όχι-, ο παραγκωνισμός των λοιπών συγγενών, όπως τον Ασλανίδη και τον Ηλιόπουλο.
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Bro, θυμάμαι από πολιτική από αρχές δεκαετίας 2000 με Σημίτη, αυτό το μοτίβο το λένε συνέχεια. Για τη ΝΔ το έχω ακούσει ένα σωρό φορές (έχει καεί ως κόμμα/ ξαναζεσταμένο φαγητό κλπ. ) και τώρα πάλι κυβερνάει.
Το μόνο πρόσωπο που κυβέρνησε χωρίς να είναι από πολιτικό τζάκι και προερχόμενος από μικρό κόμμα (που δεν το έφτιαξε ο ίδιος αλλά ας πούμε ότι ήταν δικό του γιατί το πήγε από το 3-4% στο 35%) ήταν ο Τσίπρας.
Αλλά ο Τσίπρας ήταν στην πολιτική από 15 χρονών και είχε και ένα ιδιαίτερο επικοινωνιακό χάρισμα το οποίο νομίζω ταίριαξε ιδανικά με τις τότε συνθήκες κρίσης, factors που νομίζω η Καρυστιανού δεν έχει.
O χρόνος θα δείξει όπως πάντα βέβαια.
γιατί ο Τριτσης ήταν από τζάκι;

εδώ μέσα στα μούτρα μας τόσα χρόνια η οικογενιοκρατία καλά κρατεί. Ε, α στα διαλα με τα μπάσταρδά τους.
η πολιτική δεν είναι ζήτημα δεσμών αίματος. Κι εσύ μπορείς να ασχοληθείς ενεργά κι εγώ κι ο Chrysargos (καλή του ώρα)
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Μητσαρα μητσαρα σκιστους την κωλαρα


Όπως είχε φιλονοικια με μέλος σε άλλο νήμα κ του έλεγα ότι είσαι σίγουρος ότι είναι ο απλός υπάλληλος που δεν εμβαθύνει κ μετά από λιγο το έσκασε ότι ήταν οδηγός έτσι κ εσύ πιστεύω είσαι κάπου υπάλληλος
Αγνός τίμιος δεξιός εξάρτημα της μηχανής τη νδ
Χωρίς προσβολή κ εσένα σε θεωρώ αθώο
Οτι και νάμαι , νάσαι καλά που με λες Αθώο.
Εσύ με τα ανοιχτά μάτια, βλέπε καλά που που πάμε!!!!!!!!!!! χιχιχι
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Ρε είναι απίστευτοι ξεφτίλες. Σπύρος,Κούλης κλπ τη δουλειά τους κάνουν...
Οι κουλίντιοτς εδώ μέσα στη φάπα μετά από φάπα μετά από φάπα , τι ακριβώς κάνουν ;
Πρέπει να καταλάβετε κάποιοι ότι η ΝΔ έχει σταθερό κοινό... Αυτή την στιγμή λαμβάνει ένα 25% περίπου από τους 5.200.000 που ψηφίζουν στις εκλογές (με βάση τις τελευταίες βουλευτικές) που μας κάνει 1.300.000. Δηλαδή όπως καταλαβαίνετε μιλάμε ότι έχει την δύναμη του 15% του ελληνικού πληθυσμού και κυβερνά!
Από αυτούς τους 1.300.000 που την ψηφίζουν καμιά 500.000 είναι συνταξιούχοι που φοβούνται για τις συντάξεις τους, καμιά 400.000-500.000 πλούσιοι, αγρότες από κρήτη κτλ, και λοιποί βολεμένοι και τέλος καμιά 300.000 χιλιάδες βλάκες που πιστεύουν ακόμα στην ιδεολογία στην Ελλάδα ή όντως πιστεύουν ότι είναι αξιόλογη κυβέρνηση και διαβάζουν πρώτο φλέμα.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Οτι και νάμαι , νάσαι καλά που με λες Αθώο.
Εσύ με τα ανοιχτά μάτια, βλέπε καλά που που πάμε!!!!!!!!!!! χιχιχι
Για λέγε Μητσαρα .ψυθιριζεται οτι εχει κλειστεί σε ψυχιατρικη κλινική το Μαράκι μόλις χώρισε κ το δικαστήριο δεν έδωσε την επιμέλεια σε αυτή κ ότι η κόρη της πήγαινε με πακιστανους
 
Τελευταία τροποποίηση:

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.416
Πόντοι
5.956
Μια απ τα ίδια. Βαθειά συστημική ψεκασμένη, της δεξιάς πολυκατοικίας. Στ' αρχίδια του θα έπρεπε να τη γράψει ο μη προνομιούχος αν είχε μυαλό.

Στοίχημα. Πριν τις εκλογές θα έχει ήδη μαλλιοτραβηχτεί με το άλλο σουργελο τη Γρατσία.
 

DickWinters

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2022
Μηνύματα
467
Like
1.240
Πόντοι
201
Το θέμα της έκτρωσης παραμένει αμφιλεγόμενο οπουδήποτε κι αν συζητηθεί. Μόνο λυμένο δεν είναι.
Το ότι επί 40 χρόνια έχουμε μια διακομματική συμφωνία να προσφέρει τις επιλογές “ναι” και “yes”, δε συνεπάγεται και κοινωνική συμφωνία.
Λίγη δημοκρατία δε θα σας βλάψει. Κουφάλες.
 

DickWinters

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2022
Μηνύματα
467
Like
1.240
Πόντοι
201
Ε ξεφτιλισμένες κουφάλες! Που το 'χετε τόσο εύκολο να είστε υπέρ, χωρίς να σηκώνετε μύγα στο σπαθί σας, σε ένα ζήτημα που το διακύβευμα είναι η ζωή ενός αθώου παιδιού.
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.022
Κριτικές
63
Like
5.384
Πόντοι
2.916
γιατί ο Τριτσης ήταν από τζάκι;

εδώ μέσα στα μούτρα μας τόσα χρόνια η οικογενιοκρατία καλά κρατεί. Ε, α στα διαλα με τα μπάσταρδά τους.
η πολιτική δεν είναι ζήτημα δεσμών αίματος. Κι εσύ μπορείς να ασχοληθείς ενεργά κι εγώ κι ο Chrysargos (καλή του ώρα)
O Tρίτσης δε νομίζω ότι κυβέρνησε ποτέ όπως ο Τσίπρας, ούτε κόμμα είχε ως αρχηγός. Δήμαρχος δεν ήταν μόνο; Δεν τον έχω προλάβει τον τύπο, δε ξέρω και πολλά γι' αυτόν.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.026
Κριτικές
21
Like
9.562
Πόντοι
2.046
Μην τυχον αφησει καμια κλανια η Καρυστιανου, αμεσως θα τρεξουν ολα τα κομματα να μυρισουν αν ειναι αοσμη η βρωμερη για να εχουν να πουν κατι. :tooth:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Για λέγε Μητσαρα .ψυθιριζεται οτι εχει κλειστεί σε ψυχιατρικη κλινική το Μαράκι μόλις χώρισε κ το δικαστήριο δεν έδωσε την επιλεκεθα σε αυτή κ ότι η κόρη της πήγαινε με πακιστανους
Πες μου έναν πολιτικό που δεν ψηφιρίζεται κάτι.......
Δεν ασχολούμε με ψιθύρους .. Λόγω ηλικίας, δεν πιάνω του υπόηχους , οπότε δεν φτάνουν σε εμένα οι ψίθυροι.
Εσύ που ασχολείσαι, για πες , τι άλλο έχεις ακούσει????? (να ενημερωνόμαστε.....)
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Πες μου έναν πολιτικό που δεν ψηφιρίζεται κάτι.......
Δεν ασχολούμε με ψιθύρους .. Λόγω ηλικίας, δεν πιάνω του υπόηχους , οπότε δεν φτάνουν σε εμένα οι ψίθυροι.
Εσύ που ασχολείσαι, για πες , τι άλλο έχεις ακούσει????? (να ενημερωνόμαστε.....)
Εγώ λέω τη λέει η ομαντα αλητείας
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
Μπράβο.... Ναι ???? που το είδες??? Βάλε link.....
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom