Κάπου είναι λίγο μπερδεμένα αυτά που λες (δεν είσαι εσύ μπερδεμένος).Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω
αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.
Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.
Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται και γιατί?
Τέσπα...και από το παλτό μόνο να καταλάβεις...ότι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν....μήπως ρώτησαν κανέναν βουλευτή πως μπήκε στην πολιτική με 2 ακίνητα και τώρα έχει 82? Γελοία πράγματα...και γελοίοι όσοι το αναπαράγουν....λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ
όταν παίρνει αι φον 1200ε η καιτούλα από το κερατσίνι με μισθό 600 ευρώ...
Στο τελευταίο δεν διαφωνούμε...όταν ακούσω θέσεις θα κρίνω και εγώ τις θέσεις...και όχι σαν κουτσομπόλα τι φοράει κτλπ
Βορίδης. Η διαφορά είναι οτι τα παιδιά του ήταν μπροστά, άρα αυτά αποκτούν το "τραύμα", ενώ το παιδί της Καρυστιανού δεν αποκτά τίποτα.
Πάντα όταν κάποιος εμφανίζεται στο πολιτικό γίγνεσθαι , ερευνάται , σχολιάζεται κλπ. Δεν είναι κατάνγκη οτι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν. Και με τον Κασσελάκη έγινε (άσχετα αν το εκμεταλεύτηκε ο ίδιος και με τον Βαρουφάκη και με άλλους) . Όσοι το πάνε σιγά σιγά, δημιουργείται μια άποψη στην κοινωνία και οταν γίνουν αρχηγοί , δεν ασχολείται κανείς με τα γύρω γύρω.
Τώρα , δεν μπορώ να μην ασχολήθώ με τις αιωρούμενες φήμες για τα οικονομικά του συλλόγου. Αν έβαλε χέρι (όπως υπονοείται απο τον περίγυρω) , τότε δεν περιμένω τις αόριστες θέσεις ενός προγράμματος. Αυτός είναι και ο λόγος που ασχολούμαι (και άλλοι) με την τι λέει , και πως κινείται. Δεν είναι μόνο οι θέσεις.
Αυτά τα περί δικαιοσύνης για το παιδί δεν μου κάθονται. Κρατώ μικρό καλάθι. Θεωρώ οτι απέκτησε κάποια αναγνωρισιμότητα και αποφάσισε να προχωρήσει. Τα του παιδιού, δεν έχουν σχέση με διακυβέρνηση χώρας. Δεν αποκτάς θέσεις επι παντός (εξωτ πολιτική, άμυνα, κλπ) επειδή δεν υπάρχει δικαιοσύνη για το παιδί σου. Άλλωστε και για την καθυστέρηση για την δίκη , έχουν κάποια εύθύνη και οι συγγενείς. Ο πρώην σύζυγος και νομίζω και η ίδια είπαν στην Ζωή οτι κολυσιεργεί στην δίκη της περασμένης εβδομάδας.

