Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (4 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.523
Πόντοι
3.556
Εγώ με αυτή την λογική δεν μπορώ να συμβαδίσω

αλλά ακόμα και σε αυτή την λογική το να πιάνουν στο στόμα τους την σχέση που έχει αυτή με το νεκρό παιδί της και να λενε ότι το εκμεταλλεύεται για να φτιάξει κόμμα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα γιαούρτια που έφαγε ο βόριδης μπροστά στο παιδί του.

Τώρα αυτά που λέω δεν τα λέω για ένα περιστατικό...τις τελευταίες μέρες...έχουν αναλάβει όλες οι εκπομπές...από τις πιο σοβαρές μέχρι τις πιο ηλίθιες κουτσομπολίστηκες και μιλάνε για την καρυστιανού....και με τρόπο τέτοιο που όχι απλά δεν την σέβονται ως άνθρωπο χαροκαμμένο αλλά αν ακούσεις είναι λες και έχει κάνει κανένα έγκλημα.

Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται και γιατί?

Τέσπα...και από το παλτό μόνο να καταλάβεις...ότι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν....μήπως ρώτησαν κανέναν βουλευτή πως μπήκε στην πολιτική με 2 ακίνητα και τώρα έχει 82? Γελοία πράγματα...και γελοίοι όσοι το αναπαράγουν....λες και δεν μπορεί κάποιος που έχει μια οικονομική επιφάνεια να πάρει παλτό 3Κ

όταν παίρνει αι φον 1200ε η καιτούλα από το κερατσίνι με μισθό 600 ευρώ...

Στο τελευταίο δεν διαφωνούμε...όταν ακούσω θέσεις θα κρίνω και εγώ τις θέσεις...και όχι σαν κουτσομπόλα τι φοράει κτλπ
Κάπου είναι λίγο μπερδεμένα αυτά που λες (δεν είσαι εσύ μπερδεμένος).
Βορίδης. Η διαφορά είναι οτι τα παιδιά του ήταν μπροστά, άρα αυτά αποκτούν το "τραύμα", ενώ το παιδί της Καρυστιανού δεν αποκτά τίποτα.
Πάντα όταν κάποιος εμφανίζεται στο πολιτικό γίγνεσθαι , ερευνάται , σχολιάζεται κλπ. Δεν είναι κατάνγκη οτι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν. Και με τον Κασσελάκη έγινε (άσχετα αν το εκμεταλεύτηκε ο ίδιος και με τον Βαρουφάκη και με άλλους) . Όσοι το πάνε σιγά σιγά, δημιουργείται μια άποψη στην κοινωνία και οταν γίνουν αρχηγοί , δεν ασχολείται κανείς με τα γύρω γύρω.

Τώρα , δεν μπορώ να μην ασχολήθώ με τις αιωρούμενες φήμες για τα οικονομικά του συλλόγου. Αν έβαλε χέρι (όπως υπονοείται απο τον περίγυρω) , τότε δεν περιμένω τις αόριστες θέσεις ενός προγράμματος. Αυτός είναι και ο λόγος που ασχολούμαι (και άλλοι) με την τι λέει , και πως κινείται. Δεν είναι μόνο οι θέσεις.

Αυτά τα περί δικαιοσύνης για το παιδί δεν μου κάθονται. Κρατώ μικρό καλάθι. Θεωρώ οτι απέκτησε κάποια αναγνωρισιμότητα και αποφάσισε να προχωρήσει. Τα του παιδιού, δεν έχουν σχέση με διακυβέρνηση χώρας. Δεν αποκτάς θέσεις επι παντός (εξωτ πολιτική, άμυνα, κλπ) επειδή δεν υπάρχει δικαιοσύνη για το παιδί σου. Άλλωστε και για την καθυστέρηση για την δίκη , έχουν κάποια εύθύνη και οι συγγενείς. Ο πρώην σύζυγος και νομίζω και η ίδια είπαν στην Ζωή οτι κολυσιεργεί στην δίκη της περασμένης εβδομάδας.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
@Saul ... το κρέας στο πιάτο δεξιά όπως κοιτάς τη φωτό ....

Θα άφηνες σκυλί δικό σου να το φάει ;
Φοβάμαι ότι θα πήγαινε άκλαφτο !

 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Δηλαδή τύπε ένας αρχηγός κόμματος που πέθανε το παιδί του πρέπει να δέχεται σχόλια ότι το εκμεταλλεύεται προς όφελος του?
ναι θα την υποστεί,
το πως αντιμετωπίζει την κακή κριτική, τον χαρακτηρίζει, πχ με νομικές διαδικασίες ή με ύβρεις
και η κακεντρεχής κριτική χαρακτηρίζει και αυτόν που την ασκεί κυρίως, όχι αυτόν που την υφίσταται
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
@Saul ... το κρέας στο πιάτο δεξιά όπως κοιτάς τη φωτό ....

Θα άφηνες σκυλί δικό σου να το φάει ;
Φοβάμαι ότι θα πήγαινε άκλαφτο !

τι έχει το κρέας δηλαδή?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Κάπου είναι λίγο μπερδεμένα αυτά που λες (δεν είσαι εσύ μπερδεμένος).
Βορίδης. Η διαφορά είναι οτι τα παιδιά του ήταν μπροστά, άρα αυτά αποκτούν το "τραύμα", ενώ το παιδί της Καρυστιανού δεν αποκτά τίποτα.
Πάντα όταν κάποιος εμφανίζεται στο πολιτικό γίγνεσθαι , ερευνάται , σχολιάζεται κλπ. Δεν είναι κατάνγκη οτι δεν έχουν τι άλλο να της προσάψουν. Και με τον Κασσελάκη έγινε (άσχετα αν το εκμεταλεύτηκε ο ίδιος και με τον Βαρουφάκη και με άλλους) . Όσοι το πάνε σιγά σιγά, δημιουργείται μια άποψη στην κοινωνία και οταν γίνουν αρχηγοί , δεν ασχολείται κανείς με τα γύρω γύρω.

Τώρα , δεν μπορώ να μην ασχολήθώ με τις αιωρούμενες φήμες για τα οικονομικά του συλλόγου. Αν έβαλε χέρι (όπως υπονοείται απο τον περίγυρω) , τότε δεν περιμένω τις αόριστες θέσεις ενός προγράμματος. Αυτός είναι και ο λόγος που ασχολούμαι (και άλλοι) με την τι λέει , και πως κινείται. Δεν είναι μόνο οι θέσεις.

Αυτά τα περί δικαιοσύνης για το παιδί δεν μου κάθονται. Κρατώ μικρό καλάθι. Θεωρώ οτι απέκτησε κάποια αναγνωρισιμότητα και αποφάσισε να προχωρήσει. Τα του παιδιού, δεν έχουν σχέση με διακυβέρνηση χώρας. Δεν αποκτάς θέσεις επι παντός (εξωτ πολιτική, άμυνα, κλπ) επειδή δεν υπάρχει δικαιοσύνη για το παιδί σου. Άλλωστε και για την καθυστέρηση για την δίκη , έχουν κάποια εύθύνη και οι συγγενείς. Ο πρώην σύζυγος και νομίζω και η ίδια είπαν στην Ζωή οτι κολυσιεργεί στην δίκη της περασμένης εβδομάδας.
Τους νεκρούς του σέβονται ακόμα και τα ζώα....

Τώρα οκ...τι λέω και εγώ εδώ έριξαν μπετό πάνω στα κόκαλα των παιδιών τέλος πάντων...

Για να μην επαναλαμβάνομαι....δεν έχουν κάτι να της προσάψουν και σχολιάζουν ότι βρουν....αν αποδειχθεί ότι έκανε κάτι μεμπτό τα ξανά λέμε αυτά

αν βγάλει θέσεις και λέει μαλακίες τα ξανά λέμε επίσης...

η δικαιοσύνη είναι ένα κομμάτι...δεν ήξερα ότι θέσεις για τα κοινά μπορούν να αναπτύσσουν και να προτείνουν μόνο οι επαγγελματίες πολιτικοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ εκτός του κλειστού κλάμπ της βουλής.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
ναι θα την υποστεί,
το πως αντιμετωπίζει την κακή κριτική, τον χαρακτηρίζει, πχ με νομικές διαδικασίες ή με ύβρεις
και η κακεντρεχής κριτική χαρακτηρίζει και αυτόν που την ασκεί κυρίως, όχι αυτόν που την υφίσταται
Ναι δεν διαφωνώ σε αυτό

εγώ όμως μέχρι τώρα δεν κρίνω την καρυστιανού

μπορεί να μην έχει και το στομάχι για τον βούρκο που πάει να μπει

ποιος είπε ότι στον βωμό της πολιτικής μπορεί ο καθένας να λέει ότι θέλει? εγώ δεν συμφωνώ.

Τότε γιατί τσίριζε κάποτε ο Άδωνης για την Μαρέβα που την στοχοποιούν? Καλά έκαναν?

Εγώ διαφωνώ και όταν αναπαράγονται φωτογραφίες με τα παιδιά πχ του κυριάκου ως "γόνοι"
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.289
Πόντοι
10.131
Δηλαδή τύπε ένας αρχηγός κόμματος που πέθανε το παιδί του πρέπει να δέχεται σχόλια ότι το εκμεταλλεύεται προς όφελος του?
Αν το παδι της ειχε βγει ζωντανο απο το δυστύχημα θα έκανε κομμα; Ουτε το ονομα της δεν θα ξέραμε οπως δεν ξέρουμε και ολων των αλλων γονεων που τα παιδιά τους βγήκαν ζωντανα απο το τραίνο.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Σαουλίνο ... επειδή πήγα στο πατρικό .... έτυχε και βρήκα κάποια πραγματάκια.
Θες να δεις την καπαρντίνα που έχεις ερωτευτεί ; Πριβέ φωτογραφία .
Αφού είσαι δικό μου παιδί . Λόγω ψήφου σε Κλαούντια.

Σε μερικούς μήνες μπορεί να βάλω φωτογραφία και φαλτσέτα για να ρημάξει κι άλλο τη ζωή ναυαγίου
που έχει μοναδικό σκοπό τις ψηφοφορίες εδώ μέσα, δική του δήλωση .
Ρε τύπε έχεις κι εσυ μια φαλτσέτα και μας έχεις ζαλίσει τους όρχεις να πούμε...
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
κότσι? κάτι χοιρινό? κάτι στη σούβλα είναι

γιατί τι σου φαίνεται άσχημο?
Δεν βγάζεις άκρη τι είναι λοιπόν.

Σχετικά με τα παιδιά που λέτε .... παιδιά = ανήλικα.
Ανήλικα παιδιά, δεν θίγουμε.
Όταν τα παιδιά κάποιου είναι όχι μόνο ενήλικα αλλά και άνω των 25 και έχουν επαγγελματική πορεία ή πολιτική
γιατί δεν κρίνονται ; Αν πάει έτσι , όσοι έχουν γονείς στη ζωή και 60 χρονών να είναι , παιδιά κάποιου είναι ,
δεν πρέπει να κρίνονται ;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.511
Κριτικές
207
Like
67.549
Πόντοι
48.917

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Αν το παδι της ειχε βγει ζωντανο απο το δυστύχημα θα έκανε κομμα; Ουτε το ονομα της δεν θα ξέραμε οπως δεν ξέρουμε και ολων των αλλων γονεων που τα παιδιά τους βγήκαν ζωντανα απο το τραίνο.
Αν το παιδί της είχε βγει ζωντανό δεν θα είχε λόγω να ασχοληθεί με όλα αυτά προφανώς

τι επιχείρημα είναι αυτό?

Επειδή το παιδί της πέθανε αναγκάστηκε να ασχοληθεί με όλα αυτά

Είσαι σίγουρος ότι έχεις καταλάβει τι έχει γίνει? :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Δεν βγάζεις άκρη τι είναι λοιπόν.

Σχετικά με τα παιδιά που λέτε .... παιδιά = ανήλικα.
Ανήλικα παιδιά, δεν θίγουμε.
Όταν τα παιδιά κάποιου είναι όχι μόνο ενήλικα αλλά και άνω των 25 και έχουν επαγγελματική πορεία ή πολιτική
γιατί δεν κρίνονται ; Αν πάει έτσι , όσοι έχουν γονείς στη ζωή και 60 χρονών να είναι , παιδιά κάποιου είναι ,
δεν πρέπει να κρίνονται ;
Εγώ ξέρω ότι καλύτερα τρώω στις ταβέρνες από ότι στις δηθενιές που έχει 300ε/kg η "κοπή" :jerking:

Τώρα γιατί την πιάνεις αυτή τη συζήτηση εσύ ειδικά για το ποίους θίγουμε ρε λάκη :2funny:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Εγώ ξέρω ότι καλύτερα τρώω στις ταβέρνες από ότι στις δηθενιές που έχει 300ε/kg η "κοπή" :jerking:
Ποτέ δεν έχω αναφερθεί σε ελληνικές δηθενιές εγώ. Δεν πατάω το πόδι μου άλλωστε. Ποτέ.
Ο γελοίος Ζεμπού αναφέρεται σε αστακάδικα του χιλιάρικου ... και μετά βάζει φωτό το σούργελο .
Υπάρχουν και ... quotes αν θέλει κάποιος !

Αλλά άλλο ταβέρνες και άλλο χαμαιτυπεία , με αγνώστου ταυτότητας κρέατα ....
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Μάθε τι ήταν η συμφωνία του Μινσκ και ποιος την παραβίασε, δες και δηλώσεις Μέρκελ σχετικά

Τον πόλεμο σχεδίασε το λόμπυ Ομπάμα με την αμερικανική βιομηχανία όπλων για να ξεστοκαρει.

Διάλεξαν έναν λαό πολυπληθή για με έναν διεφθαρμενο εντολοδόχο ηγέτη πρόθυμο να θυσιάσει εκατομμυρια στρατό αφου οσο ποιο πολύ τραβούσε τόσο πιο πολλά λεφτά από εξοπλισμούς ...

Η κατάσταση μπερδεύτηκε με την αλλαγή κυβέρνησης στην αμερικη
κρατα την αποψη σου για τον εαυτο σου τυπε,ειμαι ξεκαθαρος σε αυτο που γραφω και οπως ειπα και σε αλλο μελος,δε με ενδιαφερει η αποψη σας,δεν κανω διαλογο πανω σ αυτο το θεμα.αν ειναι δυνατον να ψαχνουμε δικαιολογιες για ενα μουνοπανο που αρχικα εστειλε στρατο και τους παρουσιασε ως αυτονομιστες και 12 χρονια αργοτερα δοκιμαζει πυραυλους σε πολυκατοικιες.οχι τυπε...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.511
Κριτικές
207
Like
67.549
Πόντοι
48.917
Αν το παδι της ειχε βγει ζωντανο απο το δυστύχημα θα έκανε κομμα; Ουτε το ονομα της δεν θα ξέραμε οπως δεν ξέρουμε και ολων των αλλων γονεων που τα παιδιά τους βγήκαν ζωντανα απο το τραίνο.
Για πολλοστή φορά στο λεω οτι μπαίνεις σαν λεκανατζου του κουλη σε ένα μπουρδελοσαητ
Καταντας γραφικός........αδικεις τον εαυτό σου έτσι
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Είπε μια μ@λακια το @υτιστικό τέως γκαρσονακι και τσιμπήσατε. Δηλαδή ο κλώνος μόνο από το nr.100 και πάνω μπορεί να ψηφίσει κι όχι από το nr.1? Βέβαια αυτό το λέει γιατί κρίνει από τον εαυτό του δηλαδή όταν είδε ότι σφίγγουν οι κώλοι στην πρώτη κατοσταρα έβγαλε τους κλώνους απ' το μανίκι του για να ψηφίσουν κι αυτοι. Παλιά του τέχνη κόσκινο.
Kαλα τα λες ΗΛΙΘΙΕ, είδα στα 100 ότι είχατε προβάδισμα, έκατσα έφτιαξα κλωνάρια και άρχισα να μπουμπουναω ψήφους για να κερδίσω το 1 εκατομμύριο ευρώ που μου έταξε ο Κουλης για τη δημοσκόπηση του μπου.κομ.

Τελικά μπορείς να γίνεις εύκολα από ηλίθιος, ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Ο Πούτιν άρχισε τον πόλεμο μια μέρα γιατί δεν είχε τι να κάνει και ήθελε να έχει κυρώσεις στην οικονομία της χώρας του... Εμείς οι καθυστερημένοι δεν το καταλαβαίνουμε αυτό, τι να κάνουμε τώρα... Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ τον Πούτιν καλό και άγιο άνθρωπο, ούτε ότι θα βοηθήσει την Ελλάδα (κανείς δεν θα μας βοηθήσει), ούτε τον υποστηρίζω και βέβαια είναι κτηνώδης πράξη ο βομβαρδισμός αμάχων...
Υ.Γ Είσαι ένστολος; Απάντησε μου αν θέλεις και δεν θα το σχολιάσω...
φιλος,κρατα αυτο που γραφω γιατι ειναι ο,τι πιο ηπιο μπορω να γραψω σε καποιον που ξεκινα με δικαιολογιες για το μουνοπανο.συζητησε το με αλλους αν θες.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom