You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα Θεσσαλονίκης
- Μέλος που άνοιξε το νήμα plouton
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 1M
-
- Ετικέτες
- θεσσαλονίκη
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
kritik1982
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2013
- Μηνύματα
- 924
- Κριτικές
- 34
- Like
- 1.665
- Πόντοι
- 716
Και τι φοβήθηκε ο φίλος σου; Να ξέρεις στα νυχτομάγαζα οι μισές και παραπάνω κόκα κάνουν, αν νομίζεις τόσες φορές που πάνε τουαλέτα ότι είναι για κατούρημα κανεις λάθος. Και παρά πολλές το θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να κεράσεις κόκα για να τις πλησιάσειςΘα μεταφέρω εμπειρία φίλου που δεν έχει λογαριασμό εδώ μέσα. Αφορά εμπειρία του στο full moon. Σημειωτέον στο συγκεκριμένο μαγαζί έχω πάει μόνο μία φορά το 2019 όταν είχε κλείσει για δυο βδομάδες στο fever και μέρος του δυναμικού είχε μεταφερθεί εκεί.
Δε μου άρεσε καθόλου σαν χώρος πολύ στριμοκωλα και δεν εχω ξαναπάει…
Ψέματα 2020 καλοκαίρι 10 το βράδυ (Συνθήκες και ωράριο κορονοϊού) περνούσα με το αυτοκίνητο και ήταν ανοιχτά και οι κοπέλες καθόντουσαν στα stand έξω απ’ το μαγαζί.
Ήταν μία ωραία και επειδή σταμάτησα και της μιλούσα από το παράθυρο του οδηγού έδωσα και 10 € να βάλει ένα ποτό!!!
Λοιπόν ο φίλος μου πήγε χθες εκεί γιατί του έστειλε μήνυμα μία τύπισσα που ξεκίνησε χθες. Έχει προϋπηρεσία σε ένα μαγαζί εδώ στην Θεσσαλονίκη. Μάλιστα ήταν γκόμενα του ιδιοκτήτη εκεί. Εκεί γνωρίστηκε με τον φίλο μου και είχαν και επικοινωνία τηλεφωνική.
Πήγε αργά την κέρασε 2 3 ποτά Και την φόρτωσε μετά το σχόλασμα του μαγαζιού. Πήγαν σπίτι του Αλλά κυριολεκτικά στο παραπέντε την έδιωξε γιατί η τύπισσα Έκανε κανονικά το ντουζ της αλλά πριν πέσει στο κρεβάτι έβγαλε Να κάνει κόκα
Ο φίλος μου τρελάθηκε και τη σούταρε
Για να είμαι ειλικρινής και εγώ το ίδιο πράγμα θα έκανα!
Γι’ αυτό γενικά ακόμα και στα Έσκορτ προτιμώ τα in call γιατί δεν θέλω να ρισκάρω το ποιος μπαίνει στο σπίτι μου και τι κουβαλάει μαζί του
Προσέχουμε ποιον βάζουμε σπίτι μας αλλά παράλληλα προσέχουμε και τι κάνουμε με τις κοπέλες που είναι εθισμένες γιατί μπορεί να κουβαλάνε πολλά μέσα τους
Επειδή τίθεται θέμα με ναρκωτικά και γενικά θέμα υγείας δεν ξέρω αν μπορώ να πω και ποια κοπέλα είναι
Τουλάχιστον για να προφυλαχθεί κόσμος
Όλα αυτα που περιγράφεις Kritik ένα άτομο με λίγη παρατηρητικότητα τα βλέπει, και τώρα με την περιγραφή σου (σαν προφανώς πιο έμπειρος επι του θέματος), όντως έρχονται εικόνες. Άρα σνιφάρουν και 3 και 4 και 5 γραμμές την βραδιά και φαντάζομαι ότι έχουν και κάποιο σημαντικό χρηματικό κόστος (πέρα από τα άλλα θέματα που προκύπτουν). Μιλούσα παλιότερα και με ενα φίλο μου Ιατρο που είχε και η δικιά του ζωή πέρασμα απο την νυχτα (άλλο κομμάτι της νυχτας) .... με αφορμή αυτα που αναφέρθηκαν έχω να του ρωτήσω διάφορα.Και τι φοβήθηκε ο φίλος σου; Να ξέρεις στα νυχτομάγαζα οι μισές και παραπάνω κόκα κάνουν, αν νομίζεις τόσες φορές που πάνε τουαλέτα ότι είναι για κατούρημα κανεις λάθος. Και παρά πολλές το θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να κεράσεις κόκα για να τις πλησιάσεις
Τελευταία τροποποίηση:
Troublemaker_
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.272
- Κριτικές
- 21
- Like
- 6.720
- Πόντοι
- 3.446
Ρε φίλε στο μαγαζί μέσα και στο σπίτι τους ας κάνουν ότι θέλουν. Ο φίλος μου έφαγε φρίκη ξαφνικά όταν η άλλη έβγαλε ένα πετραδάκι το έσπασε και το ρούφηξε. Μέσα στο σπίτι του όλα αυτά. Μάλιστα του έλεγε κάτι μαλακίες μετά του τύπου να δοκιμάσουν μαζί και να βάλουν και πάνω στο πουλί του και να τη γαμήσει έτσι με την κόκα πάνω στο πουλί του για να πάει και στο Μουνί της…Και τι φοβήθηκε ο φίλος σου; Να ξέρεις στα νυχτομάγαζα οι μισές και παραπάνω κόκα κάνουν, αν νομίζεις τόσες φορές που πάνε τουαλέτα ότι είναι για κατούρημα κανεις λάθος. Και παρά πολλές το θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να κεράσεις κόκα για να τις πλησιάσεις
Σχεδόν γυμνή την έβγαλε από το σπίτι του ο φίλος μου. Του δίνω 1000 δίκια γιατί ήταν μέσα στο σπίτι του. Αν πάθαινε κάτι αυτή από την κόκα θα τραβούσαν κι αυτόν. Εντωμεταξύ με την τύπισσα μία φορά που είχα μιλήσει στο παλιό το μαγαζί που δούλευε μου το έπαιζε καταπιεσμένη από το γκόμενο ιδιοκτήτη
ZoReN
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2013
- Μηνύματα
- 6.147
- Κριτικές
- 8
- Like
- 3.862
- Πόντοι
- 506
Αλλοι παρακαλάμε για τέτοια σκηνικά και σε εσάς που κάθονται τα πετάτεΡε φίλε στο μαγαζί μέσα και στο σπίτι τους ας κάνουν ότι θέλουν. Ο φίλος μου έφαγε φρίκη ξαφνικά όταν η άλλη έβγαλε ένα πετραδάκι το έσπασε και το ρούφηξε. Μέσα στο σπίτι του όλα αυτά. Μάλιστα του έλεγε κάτι μαλακίες μετά του τύπου να δοκιμάσουν μαζί και να βάλουν και πάνω στο πουλί του και να τη γαμήσει έτσι με την κόκα πάνω στο πουλί του για να πάει και στο Μουνί της…
Σχεδόν γυμνή την έβγαλε από το σπίτι του ο φίλος μου. Του δίνω 1000 δίκια γιατί ήταν μέσα στο σπίτι του. Αν πάθαινε κάτι αυτή από την κόκα θα τραβούσαν κι αυτόν. Εντωμεταξύ με την τύπισσα μία φορά που είχα μιλήσει στο παλιό το μαγαζί που δούλευε μου το έπαιζε καταπιεσμένη από το γκόμενο ιδιοκτήτη
Κούλης Χρυσός
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 29 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 6.403
- Κριτικές
- 22
- Like
- 7.876
- Πόντοι
- 3.346
Δεν μπορώ να διαψεύσω ή να επιβεβαιώσω αυτό που λες.
Ο νοών νοείτω φίλε.
γκόμενα ιδιοκτήτη χμμ
κάπου πάει το μυαλό μου.Ας κάνω και εγώ μια εικασία.
Ρωσοπόντια εκ Γεωργίας, κοντά στα 40 ηλικία, μελαχρινή, αρκετά εμφανίσιμη για κωλομπαρού, όχι σαν κάτι σαύρες που έχουν τα περισσότερα ιδρύματα.
foxio
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 343
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.180
- Πόντοι
- 361
Πέστα ρε παίχτη ...Αλλοι παρακαλάμε για τέτοια σκηνικά και σε εσάς που κάθονται τα πετάτε
Troublemaker_
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.272
- Κριτικές
- 21
- Like
- 6.720
- Πόντοι
- 3.446
γκόμενα ιδιοκτήτη χμμκάπου πάει το μυαλό μου.
Ας κάνω και εγώ μια εικασία.
Ρωσοπόντια εκ Γεωργίας, κοντά στα 40 ηλικία, μελαχρινή, αρκετά εμφανίσιμη για κωλομπαρού, όχι σαν κάτι σαύρες που έχουν τα περισσότερα ιδρύματα.
Όχι φίλε ξανθιά είναι δεν ξέρω με ποιο όνομα δουλεύει. Ξανθιά Ρωσίδα σαρανταπεντάρα.γκόμενα ιδιοκτήτη χμμκάπου πάει το μυαλό μου.
Ας κάνω και εγώ μια εικασία.
Ρωσοπόντια εκ Γεωργίας, κοντά στα 40 ηλικία, μελαχρινή, αρκετά εμφανίσιμη για κωλομπαρού, όχι σαν κάτι σαύρες που έχουν τα περισσότερα ιδρύματα.
katalanos3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 642
- Like
- 1.543
- Πόντοι
- 206
Από εμφάνιση τι λέει ;Όχι φίλε ξανθιά είναι δεν ξέρω με ποιο όνομα δουλεύει. Ξανθιά Ρωσίδα σαρανταπεντάρα.
Troublemaker_
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 1.272
- Κριτικές
- 21
- Like
- 6.720
- Πόντοι
- 3.446
Ρε φίλε να πας να την δεις… Δεν θα κάνω και promotion στο πρεζόνιΑπό εμφάνιση τι λέει ;
katalanos3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 642
- Like
- 1.543
- Πόντοι
- 206
Ok man. Και μπαρντόν για την ενοχλητική ερώτηση.Ρε φίλε να πας να την δεις… Δεν θα κάνω και promotion στο πρεζόνι
gagarin
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 3.122
- Κριτικές
- 10
- Like
- 13.007
- Πόντοι
- 8.295
Δύο απωθημένα μου έχουν μείνει που δεν μπόρεσα να μπω στο μαγαζί για διαφορετικούς λόγους.
Εποχές 2010 περίπου ένας ξανθός μουναρος τσολιάς στο ινβιτο αν θυμάμαι καλά στη Διογένους.
Και λίγο καιρό πριν κλείσει το μπλα μπλα ένα απίστευτο ξανθό ήταν στην εξώπορτα.
Και οι δύο 35-40 τις αντίστοιχες περιόδους.
Στην πρώτη περίπτωση ήμουν ακόμα αβγαλτος για κωλομπαρα.
Στη δεύτερη είχα ραντεβού με την τότε δικιά μου.
Τι ωραίες εποχές, με τι μουνια!
Εποχές 2010 περίπου ένας ξανθός μουναρος τσολιάς στο ινβιτο αν θυμάμαι καλά στη Διογένους.
Και λίγο καιρό πριν κλείσει το μπλα μπλα ένα απίστευτο ξανθό ήταν στην εξώπορτα.
Και οι δύο 35-40 τις αντίστοιχες περιόδους.
Στην πρώτη περίπτωση ήμουν ακόμα αβγαλτος για κωλομπαρα.
Στη δεύτερη είχα ραντεβού με την τότε δικιά μου.
Τι ωραίες εποχές, με τι μουνια!
DEWARSS
Μέγας
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 4.500
- Κριτικές
- 11
- Like
- 20.233
- Πόντοι
- 3.796
Γλίτωσες από του χάρου τα δόντια! Μασέλα για την ακρίβεια !Εγώ Γκαγκα, το ίδιο ακριβώς με τους Αγγέλους του Τσαρλι στην Αφροδίτης!!!
Ενώ τον μουλεν δίπλα το χρύσωσα, τους αγγέλους που έκλεισαν νωρίτερα δεν! Αχχχχχ τι μου θύμισες ρε νιμου
Είχα κάτσει κάποτε με μια θειτσα από τα κορίτσια του Τσάρλι και με είχε πιάσει άγχος ..φυσικά δεν γάμησα μόνο ποτό κερασα ..
Με είχε χώσει τελευταίο τραπέζι πίσω στο μαγαζί ενώ το μαγαζί ήταν άδειο ..φυσικά αυτή κάτι άλλο θα είχε στο μυαλό της ,αλλά εγώ σκεφτόμουν συνέχεια άμα θα γίνει καμία μαλακια από πού θα βρω έξοδο .
Geroparaxenos
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 51
- Like
- 128
- Πόντοι
- 0
Καλημέρα καρντάσια! Ήμουν εκτός πόλης για δουλειά τις τελευταίες βδομάδες. Έχουμε κανένα νεότερο από τα μαγαζιά των δυτικών (Μόργκαν κλπ); Νέα πρόσωπα; Νέα μαγαζιά;
Δεν περιμένω κάτι αλλά λέω μπας και.
Δεν περιμένω κάτι αλλά λέω μπας και.
Almanaco
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2019
- Μηνύματα
- 940
- Κριτικές
- 10
- Like
- 5.958
- Πόντοι
- 1.336
Που είναι αυτό ;Να ενημερωσω οτι στο Ρωμαιο εχει τραβεστου μαζι με τα υπολοιπα κοριτσια![]()
DEWARSS
Μέγας
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 4.500
- Κριτικές
- 11
- Like
- 20.233
- Πόντοι
- 3.796
Ηλιούπολη μετά το αγνό περνάς την διασταύρωση του πλεσιρ και αριστερά σου στο πάρκινγκ του πρώην σούπερ μάρκετΠου είναι αυτό ;
