kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.156
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.661
- Πόντοι
- 11.915
Επισκέφτηκα πρίν λίγο το Μπέρδεμα και το Ντόλτσε βίτα.Απο Μπέρδεμα μην περάσετε καν απέξω πάει για κλέισιμο το μαγαζί κόσμος 0 μέσα!Στο ντόλτσε βίτα μία απο τα ίδια με την βίζιτα να έχει ανέβει στα 70!![]()
Μύστη το λαμόρε δουλεύει ακόμα


