You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κλεμμένα τραγούδια
- Μέλος που άνοιξε το νήμα iuakoya
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 640
- Εμφανίσεις 22K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
Άξιος κι αυτός, δεν αντιλέγω...ααα σε παρακαλω ... σαν τον χατζηκλεφτη δεν υπαρχει αλλος
iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
blizardeye
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 85.729
- Κριτικές
- 48
- Like
- 33.509
- Πόντοι
- 29.086
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
Κι όμως αντέγραψε metal κομμάτι:
ta sklira sou logia itaaaan....

έλα ρε μέταλο Φοίβε που σε αντιγράφουν πριν καν ασχοληθείς....!
χοχοχο... ουπς, σόρρυ... αυτό είναι από άλλον
blizardeye
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 85.729
- Κριτικές
- 48
- Like
- 33.509
- Πόντοι
- 29.086
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.494
- Πόντοι
- 36.317
ta sklira sou logia itaaaan....![]()
έλα ρε μέταλο Φοίβε που σε αντιγράφουν πριν καν ασχοληθείς....!
χοχοχο... ουπς, σόρρυ... αυτό είναι από άλλονκλέφτηανέκδοτο!

Κ μεταλος ο φοιβος
iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
Χαχαχα, είδες μέταλλο ο Φοίβος;ta sklira sou logia itaaaan....![]()
έλα ρε μέταλο Φοίβε που σε αντιγράφουν πριν καν ασχοληθείς....!
χοχοχο... ουπς, σόρρυ... αυτό είναι από άλλονκλέφτηανέκδοτο!
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
με μεγάλη μου λύπη και έκπληξη πρόσφατα ανακάλυψα πρόσφατα ότι ένα πολύ αγαπημένο μου κομμάτι των Accept η εισαγωγή και όχι μόνο, προέρχεται, το λέω κομψά..., από τους Tygers of Pang Tang.
θα προσπαθήσω να το βρω και αυτό γιατί έχω ξεχάσει τον τίτλο...
θα προσπαθήσω να το βρω και αυτό γιατί έχω ξεχάσει τον τίτλο...



