Geo Dol
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 7.421
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΩΡΗ ΚΑΡΓΙΟΛΑ!!!!ελα ρε ο στρατηγος ανεμος εφταιγε
![]()
![]()
![]()
![]()


ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΩΡΗ ΚΑΡΓΙΟΛΑ!!!!ελα ρε ο στρατηγος ανεμος εφταιγε
![]()
![]()
![]()
![]()


Ξεροχύνω..
Αμετακινητος ο πιτσαδορος σημερα στην απεργοσπαστικη καθημερινουλα,ε?Ξεροχύνω..
Το τυρακι τσονακο το μυρισανε ο Μπενι και ο μπαρμπα Φωτης...τωρα σκαει στο σβερκο τους η ποντικοπαγιδα...εσυ ποντικε στη ποντικοπαγιδα σου μπηκε καινουργιο τυρακι
ΙΣΑ ΜΩΡΗ ΑΛΙΚΗ...ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑ
για να κονομησετε εσεις και τα κρατικοδιαιτα ερπετα πρεπει ο κοσμος να ειναι σε ανεντιμους αγωνες οπως κανετε χρονια εσεις
ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΚΟΠΡΟΙ.
Τωρα ποιος κυβερναει αρχηγε;
Γι αυτο ο Ρεμος τραγουδαει "μπορεί να βγω"?λενε για καποιον αντωνη αλλα δεν ειναι σιγουρο
Ο γαμιας του...
...ΑΥΤΗ η νουχριτσα ο πιξης75 που ειναι ρε συ μαους????θα τον εβαλω αμπερ αλερτ,ανησυχω.... [size=30pt]Γ[/size]ΕΛΑΣ-[size=30pt]Γ[/size]ΕΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

μην πας για μπανιο τοτε...Οχι αλλά λύματα στο Κορινθιακό...
Γιατι δεν ειναι σιγουρο αρχηγε,παιζει να τον ριξουνε οι κολαουζοι του Βενιζελος/Κουβελης;λενε για καποιον αντωνη αλλα δεν ειναι σιγουρο

Αυτονα τον κοβω να πηγαινει κατα ΣΥΡΙΖΑ μερια...Δεν θα μεινουν ολοι στη ΝΔουλα αλλωστε.![]()
...ΑΥΤΗ η νουχριτσα ο πιξης75 που ειναι ρε συ μαους????θα τον εβαλω αμπερ αλερτ,ανησυχω....
![]()
Σε πολλές τηλεοράσεις ΚΡΑΤΙΚΕΣ όπως στις ΗΠΑ και στη Ρωσσία η κρατική τηλεόραση ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ανάμεσα στα προγράμματα βάζει τον εθνικό ύμνο της χώρας ειδικά σε εθνικές εορτές, σε περιοδους κρίσεων και εθνικών καταστροφών.
Εδώ για να υποστηρίξουμε τον Σαμαρά λέμε ότι επειδή δεν διακόπτεται το πρόγραμμα δεν εχει νόημα ο εθνικός ύμνος.
τι να σου πω ρε τύπε. δεν εχει νόημα.
δεν ειχε γραφτει ιδρυτικο μελος στον λοβερδο ???Αυτονα τον κοβω να πηγαινει κατα ΣΥΡΙΖΑ μερια...Δεν θα μεινουν ολοι στη ΝΔουλα αλλωστε.
..φασιστακι ,τωρα που σας αναβαθμισε σεΓιατι δεν ειναι σιγουρο αρχηγε,παιζει να τον ριξουνε οι κολαουζοι του Βενιζελος/Κουβελης;
τα παππουτσια του θα συνεχισουν να του γυαλιζουν οι λουστροι και θα λενε και ευχαριστω
κρατικη τηλεοραση στις ΗΠΑ ???
καινουργιο ανεκδοτο ειναι αυτο ???
Τωρα θα σε πει και σενα "ντροπη της Δεξιας" για να μαθεις...κρατικη τηλεοραση στις ΗΠΑ ???
καινουργιο ανεκδοτο ειναι αυτο ???
κρατικη τηλεοραση στις ΗΠΑ ???
καινουργιο ανεκδοτο ειναι αυτο ???

λενε για καποιον αντωνη αλλα δεν ειναι σιγουρο
Οχι μαγκα μου. Η προταση απορριπτεται.