Νέα

Κλείσιμο ΕΡΤ-ΝΕΡΙΤ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 239K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιο νομίζετε πως πρέπει να είναι το νέο όνομα της ΝΕΡΙΤ (πρώην ΕΡΤ) ?

  • ΤΗΛΕΜΙΖΑ

    Ψήφοι: 11 13,3%
  • ΤΗΛΕΜΑΣΑ

    Ψήφοι: 25 30,1%
  • ΤΗΛΕΦΑΓΑΝ

    Ψήφοι: 5 6,0%
  • ΤΗΛΕΒΥΣΜΑ

    Ψήφοι: 19 22,9%
  • ΝΕΡΙΤ

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • ΔΓ (απο το ΝΕΡΙΤ καλύτερο ειναι ρε φίλε)

    Ψήφοι: 3 3,6%
  • Αλλο..(προσδιορίστε με post)

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • Χέστηκα πως θα την πείτε

    Ψήφοι: 16 19,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    83

Geo Dol

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2013
Μηνύματα
7.421
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
66
ελα ρε ο στρατηγος ανεμος εφταιγε

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΩΡΗ ΚΑΡΓΙΟΛΑ!!!! :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1: :fuck1:

%CE%A3%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A31.jpg


:2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1:
URL]]
 

Επισκέπτης
Αμετακινητος ο πιτσαδορος σημερα στην απεργοσπαστικη καθημερινουλα,ε?
Και δεν βγαζει κιχ για εκλογες:Yποταγη η θανατος σου λεει.
εσυ ποντικε στη ποντικοπαγιδα σου μπηκε καινουργιο τυρακι
Το τυρακι τσονακο το μυρισανε ο Μπενι και ο μπαρμπα Φωτης...τωρα σκαει στο σβερκο τους η ποντικοπαγιδα...
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑ
για να κονομησετε εσεις και τα κρατικοδιαιτα ερπετα πρεπει ο κοσμος να ειναι σε ανεντιμους αγωνες οπως κανετε χρονια εσεις
ΑΙ ΣΙΧΤΗΡ ΚΟΠΡΟΙ.
ΙΣΑ ΜΩΡΗ ΑΛΙΚΗ...
 

Geo Dol

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2013
Μηνύματα
7.421
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
66
λενε για καποιον αντωνη αλλα δεν ειναι σιγουρο
Γιατι δεν ειναι σιγουρο αρχηγε,παιζει να τον ριξουνε οι κολαουζοι του Βενιζελος/Κουβελης; :2funny:
τα παππουτσια του θα συνεχισουν να του γυαλιζουν οι λουστροι και θα λενε και ευχαριστω
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.752
Κριτικές
2
Like
2.737
Πόντοι
1.306
Σε πολλές τηλεοράσεις ΚΡΑΤΙΚΕΣ όπως στις ΗΠΑ και στη Ρωσσία η κρατική τηλεόραση ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ανάμεσα στα προγράμματα βάζει τον εθνικό ύμνο της χώρας ειδικά σε εθνικές εορτές, σε περιοδους κρίσεων και εθνικών καταστροφών.

Εδώ για να υποστηρίξουμε τον Σαμαρά λέμε ότι επειδή δεν διακόπτεται το πρόγραμμα δεν εχει νόημα ο εθνικός ύμνος.

τι να σου πω ρε τύπε. δεν εχει νόημα.

κρατικη τηλεοραση στις ΗΠΑ ???

καινουργιο ανεκδοτο ειναι αυτο ???
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Γιατι δεν ειναι σιγουρο αρχηγε,παιζει να τον ριξουνε οι κολαουζοι του Βενιζελος/Κουβελης; :2funny:
τα παππουτσια του θα συνεχισουν να του γυαλιζουν οι λουστροι και θα λενε και ευχαριστω
..φασιστακι ,τωρα που σας αναβαθμισε σε δεξαμενη(ψωφων) συνεταιρακια ο πιτσας ,βγαλατε γλωσσα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom