Νέα

Κλείσιμο ΕΡΤ-ΝΕΡΙΤ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 236K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιο νομίζετε πως πρέπει να είναι το νέο όνομα της ΝΕΡΙΤ (πρώην ΕΡΤ) ?

  • ΤΗΛΕΜΙΖΑ

    Ψήφοι: 11 13,3%
  • ΤΗΛΕΜΑΣΑ

    Ψήφοι: 25 30,1%
  • ΤΗΛΕΦΑΓΑΝ

    Ψήφοι: 5 6,0%
  • ΤΗΛΕΒΥΣΜΑ

    Ψήφοι: 19 22,9%
  • ΝΕΡΙΤ

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • ΔΓ (απο το ΝΕΡΙΤ καλύτερο ειναι ρε φίλε)

    Ψήφοι: 3 3,6%
  • Αλλο..(προσδιορίστε με post)

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • Χέστηκα πως θα την πείτε

    Ψήφοι: 16 19,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    83

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Δηλώσεις στήριξης υπέρ μιας ανοιχτής ΕΡΤ και από τον Πρόεδρο του "χαμόγελου του παιδιού" κ. Γιαννόπουλο!!!
Για αυτόν έχουμε τίποτα βρωμιές?
Είναι παιδεραστής μήπως?

Υ.Γ. Να θυμίσω ότι 20 μέρες πριν τις εκλογές του Ιουνίου όλες οι εταιρείες έδιναν μπροστά στον ΣΥΡΙΖΑ από 0,5 έως 2,5 μονάδες!!!!
Και η ανατροπή όπως όλοι παραδέχτηκαν έγινε τις τελευταίες 10 μέρες!!!!
Μιλάτε και επιχειρηματολογείτε όπως και ο Αντωνάκης.....λες και μιλάτε σε ουρακοτάγκους!!!!
Και προσπαθείτε να κάνετε και τα νέα παιδιά ουρακοτάγκους μέσα από την διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης....όχι τα δικά σας που θα πάνε σε κολέγια, αλλά του φτωχού εργαζόμενου που δεν έχει την δυνατότητα να τα στείλει.....
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ετσι, ετσι...
Να βλεπω ταξικη συνειδηση....
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
Το πρόγραμμα του Σαββάτου στην ΕΤ3:

08.00-10.00 Η κατάληψη της Σχολής Κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη για την ΕΡΤ
10.00-11.00 Το φεστιβάλ υπερηφάνειας της Θεσσαλονίκης
11.00-13.00 Αντιρατσιστικό και μεταναστευτικό κίνημα
14.00-15.00 Το αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημα της ΒΙΟ.ΜΕ.
16.00-17.00: Ο αγώνας ενάντια στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Ευκαρπίας
17.00-19.00 Το κίνημα των Σκουριών
00.00-03.00 "Οι πλατείες της αξιοπρέπειας και της Δημοκρατίας". Επικοινωνία με πλατεία Ταχρίρ-Ταξίμ


Πηγή
θεικο πρόγραμμα ! :grin:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Το πρόγραμμα του Σαββάτου στην ΕΤ3:

08.00-10.00 Η κατάληψη της Σχολής Κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη για την ΕΡΤ
10.00-11.00 Το φεστιβάλ υπερηφάνειας της Θεσσαλονίκης
11.00-13.00 Αντιρατσιστικό και μεταναστευτικό κίνημα
14.00-15.00 Το αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημα της ΒΙΟ.ΜΕ.
16.00-17.00: Ο αγώνας ενάντια στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Ευκαρπίας
17.00-19.00 Το κίνημα των Σκουριών
00.00-03.00 "Οι πλατείες της αξιοπρέπειας και της Δημοκρατίας". Επικοινωνία με πλατεία Ταχρίρ-Ταξίμ


Πηγή
θεικο πρόγραμμα ! :grin:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.476
Like
41
Πόντοι
166
Δεν ξερω ποσων ετων εισαι τυπε, αλλά εχεις μπροστα σου την νοοτροπια που μας εφερε σε αυτό το χαλι και επικρατει στην χωρα μας εδω και 35 χρονια...
τοσο ωστε να θυμαμαι και τα 35 χρονια...
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366
Το πρόγραμμα του Σαββάτου στην ΕΤ3:

08.00-10.00 Η κατάληψη της Σχολής Κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη για την ΕΡΤ
10.00-11.00 Το φεστιβάλ υπερηφάνειας της Θεσσαλονίκης
11.00-13.00 Αντιρατσιστικό και μεταναστευτικό κίνημα
14.00-15.00 Το αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημα της ΒΙΟ.ΜΕ.
16.00-17.00: Ο αγώνας ενάντια στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Ευκαρπίας
17.00-19.00 Το κίνημα των Σκουριών
00.00-03.00 "Οι πλατείες της αξιοπρέπειας και της Δημοκρατίας". Επικοινωνία με πλατεία Ταχρίρ-Ταξίμ


Πηγή
θεικο πρόγραμμα ! :grin:

800-Pharisees.jpg
:rockon:
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
Θα γινω αριστερος μαναρι, την γουσταρω τοση νιρβανα που εχετε...

Καλά μην κοιτάς απο εμένα, εγώ ειμαι και γαμώ τα παιδιά έτσι κι αλλιως  :grin: Πάντως απο εμένα έχεις το ελευθερο να γινεις οτι θες. Μην διστάσεις να μας πεις κάθε σου όνειρο.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Καλά μην κοιτάς απο εμένα, εγώ ειμαι και γαμώ τα παιδιά έτσι κι αλλιως  :grin: Πάντως απο εμένα έχεις το ελευθερο να γινεις οτι θες. Μην διστάσεις να μας πεις κάθε σου όνειρο.
Τι γλυκια...!!!!
:-* :-* :-*
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
431
Πόντοι
3.595
Υπερωρίες τετραμήνου!!!!!6 με 10 χιλιάρικα ο καθένας!!!!!!!!!!αν το κάνεις δια 4,βγαίνει 1.500-2.000 το μήνα!!!!ένας μισθός ακόμα
1000% οι πιο πολλές είναι πλασματικές
 

Συνημμένα

  • phpuqaVSoPM.jpg
    phpuqaVSoPM.jpg
    20,1 KB · Εμφανίσεις: 18

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Δεν κατάλαβε ο Αντωνάκης ότι ναι μεν συντηρηκοποιήθηκε η κοινωνία αλλά τα αντανακλαστικά της απέναντι σε ακραίες δεξιές πολιτικές δεν τα έχασε!!!!!
Η ΝΔ δεν άλλαξε απλώς κάλυψε το πρόσωπό της τόσα χρόνια πουλώντας την παραμύθα του κέντρου....
Και το ΠΑΣΟΚ την βοήθησε σε αυτό με την πλήρη στήριξη των μεγαλοεργολάβων, καναλαρχών κλπ κλπ.
Τα ψέμματα τέλειωσαν, από αύριο μπορεί να μην έχουμε νέα κυβέρνηση αλλά σίγουρα νέα πολιτική ατζέντα και σίγουρα νέα ρητορική από τις συνιστώσες την ΝΔ!!!!
Η ΝΔ θα συνεχίσει στα ίδια......νόμος και τάξη μπας και κλέψει κανά ψηφαλάκι από ΧΑ!!!!!
Και ραντεβού τον Σεπτέμβρη όπου θα γίνει σεισμός στην Αθήνα....
Να δούμε ποιοι θα είναι οι περισσότεροι στους δρόμους......γατάκια του καναπέ και του βολέματος!!!!
Τέλος από εμένα σε αυτό το νήμα!!!!!!
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
τι επαθες ρε γκεοπα τελευταια δε γαμας τοριξες στη πολιτικη  :grin:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Το πρόγραμμα του Σαββάτου στην ΕΤ3:

08.00-10.00 Η κατάληψη της Σχολής Κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη για την ΕΡΤ
10.00-11.00 Το φεστιβάλ υπερηφάνειας της Θεσσαλονίκης
11.00-13.00 Αντιρατσιστικό και μεταναστευτικό κίνημα
14.00-15.00 Το αυτοδιαχειριζόμενο εγχείρημα της ΒΙΟ.ΜΕ.
16.00-17.00: Ο αγώνας ενάντια στον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων Ευκαρπίας
17.00-19.00 Το κίνημα των Σκουριών
00.00-03.00 "Οι πλατείες της αξιοπρέπειας και της Δημοκρατίας". Επικοινωνία με πλατεία Ταχρίρ-Ταξίμ


Πηγή
θεικο πρόγραμμα ! :grin:

Άμα δεν ήταν πραγματικό θα ήταν από τη Βαβούρα και το Κοκομπιλ
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220
Δεν κατάλαβε ο Αντωνάκης ότι ναι μεν συντηρηκοποιήθηκε η κοινωνία αλλά τα αντανακλαστικά της απέναντι σε ακραίες δεξιές πολιτικές δεν τα έχασε!!!!!
Η ΝΔ δεν άλλαξε απλώς κάλυψε το πρόσωπό της τόσα χρόνια πουλώντας την παραμύθα του κέντρου....
Και το ΠΑΣΟΚ την βοήθησε σε αυτό με την πλήρη στήριξη των μεγαλοεργολάβων, καναλαρχών κλπ κλπ.
Τα ψέμματα τέλειωσαν, από αύριο μπορεί να μην έχουμε νέα κυβέρνηση αλλά σίγουρα νέα πολιτική ατζέντα και σίγουρα νέα ρητορική από τις συνιστώσες την ΝΔ!!!!
Η ΝΔ θα συνεχίσει στα ίδια......νόμος και τάξη μπας και κλέψει κανά ψηφαλάκι από ΧΑ!!!!!
Και ραντεβού τον Σεπτέμβρη όπου θα γίνει σεισμός στην Αθήνα....
Να δούμε ποιοι θα είναι οι περισσότεροι στους δρόμους......γατάκια του καναπέ και του βολέματος!!!!
Τέλος από εμένα σε αυτό το νήμα!!!!!!

mpampino eisai kayla  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom