Νέα

Κηδειόχαρτα ΜΠΟΥ!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΦΑΚΙΡΗΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 128K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.436
Πόντοι
2.786
Tι λε ρε φίλε... νέος πρέπει να ήταν ακόμα αυτός, 60άρης.
Είχε παντρευτεί και την μουνάρα την Παπαϊωάννου (σταρ ελλάς).

Σοβαρό τυπάκι, κρίμα.

R.I.P.

 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.138
Πόντοι
9.345
Νέος άνθρωπος γαμωτο

Τελικά είναι το επάγγελμα η εμένα μου φαίνεται ότι φευγουν πολλοι νέοι δημοσιογράφοι?
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.436
Πόντοι
2.786
βλεποντας κανεις τη φωτο καταλαβαινει τον μονο λογο να παντρευτει κανεις (παιδια). Βεβαια υπαρχουν και οι καραμπινες οταν δε σε πολυκρατανε τα ποδια σου :confused:
Άστο ρε φιλαράκι, μην το ψάχνεις! Το ωραιότερο μουνί του γαλαξία να έχεις, είναι δεδομένο ότι μετά από χρόνια θα είναι μπαζόλα. Νόμος της φύσης, τι να κάνουμε τώρα!!! Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις και καραμπίνα! Ο Κωστάκης δεν το έκανε πάντως, απλά ήταν και λίγο γύπας και θα βρήκε καμιά πιτσιρίκα. Ίσως το ίδιο έκανε κι η άλλη κι έτσι αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους και χώρισαν!

Αν διαβάσεις το άρθρο (τώρα το διάβασα μόλις) κι αυτά που λένε και οι δυο για τον χωρισμό τους, θα καταλάβεις πολλά! :grin:

Όπως και να ΄χει όμως,,, πάει κι αυτός...

Πάντως ήταν σοβαρός και δημοσιογράφος από αυτούς που ΔΕΝ αντιπαθείς!
 

Luka Bazuka

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2018
Μηνύματα
5.295
Κριτικές
1
Like
6.356
Πόντοι
2.356
Κριμα,τον θυμαμαι να λεει τα αθλητικα στις ειδησεις του Αντενα,ωραιος τυπος ηταν παντως!
 

palamas

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2008
Μηνύματα
423
Κριτικές
3
Like
437
Πόντοι
21
Ήταν κι ο ίδιος αθλητής πριν ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία. R. I. P.
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.727
Like
8.481
Πόντοι
2.356
βλεποντας κανεις τη φωτο καταλαβαινει τον μονο λογο να παντρευτει κανεις (παιδια). Βεβαια υπαρχουν και οι καραμπινες οταν δε σε πολυκρατανε τα ποδια σου :confused:
Άστο ρε φιλαράκι, μην το ψάχνεις! Το ωραιότερο μουνί του γαλαξία να έχεις, είναι δεδομένο ότι μετά από χρόνια θα είναι μπαζόλα. Νόμος της φύσης, τι να κάνουμε τώρα!!! Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις και καραμπίνα! Ο Κωστάκης δεν το έκανε πάντως, απλά ήταν και λίγο γύπας και θα βρήκε καμιά πιτσιρίκα. Ίσως το ίδιο έκανε κι η άλλη κι έτσι αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους και χώρισαν!

Αν διαβάσεις το άρθρο (τώρα το διάβασα μόλις) κι αυτά που λένε και οι δυο για τον χωρισμό τους, θα καταλάβεις πολλά! :grin:

Όπως και να ΄χει όμως,,, πάει κι αυτός...

Πάντως ήταν σοβαρός και δημοσιογράφος από αυτούς που ΔΕΝ αντιπαθείς!

τυπε για τον παπαντρεα το ειπα. Ο Μπατης ειχε παιδια και "εφυγε" αξιοπρεπως και γρηγορα.
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Όχι ρε,πέθανε το θηρίο ο Παπα Μπούμπα;Κρίμα :(
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom