Νέα

Κηδειόχαρτα ΜΠΟΥ!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΦΑΚΙΡΗΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 128K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.960
Πόντοι
7.046
Πάλι ο Σπύρος το είπε; Ο Μάγκας ζει;
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131

:confused:
Τα hypercars δεν συγχωρούν την παραμικρή μαλακία που θα κάνεις την ώρα που θα τα οδηγάς.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.544
Κριτικές
195
Like
64.886
Πόντοι
48.437

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.554
Like
14.280
Πόντοι
3.506
Τα hypercars δεν συγχωρούν την παραμικρή μαλακία που θα κάνεις την ώρα που θα τα οδηγάς.
Τα hypercars έχουν τρομερή παθητική ασφάλεια αλλά το καύσιμο που κουβαλάνε τα κάνουν φωτοβολίδες. Στους κοινούς δρόμους ακόμα και αυτά πρέπει να τα πηγαίνεις στο όριο ταχύτητας του δρόμου. Αν θέλεις να το τρέξεις μόνο στη πίστα.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Τα hypercars δεν συγχωρούν την παραμικρή μαλακία που θα κάνεις την ώρα που θα τα οδηγάς.

Αν οντως έσκασε το λάστιχο πανω στην προσπέραση,ισως δεν έφταιγαν μονο αυτοί.Τωρα βέβαια πως σκαει τοσο εύκολα το λάστιχο απο hypercar,αυτο είναι άλλη ιστορία.
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.554
Like
14.280
Πόντοι
3.506
Αν οντως έσκασε το λάστιχο πανω στην προσπέραση,ισως δεν έφταιγαν μονο αυτοί.Τωρα βέβαια πως σκαει τοσο εύκολα το λάστιχο απο hypercar,αυτο είναι άλλη ιστορία.
Οι δρόμοι είναι γεμάτοι δραύσματα , καρφιά, βίδες και ένα σωρό πράγματα οπότε δεν είναι περίεργο να σκάσει το λάστιχο. Εγώ έπαθα λάστιχο στην Εθνική από παχύμετρο . Ένας μάστορας είχε ξεχάσει στην οροφή του αυτοκινήτου μου ένα κατσαβίδι από τύχη δεν έπεσε και από τύχη δεν το πάτησε κάποιος.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.095
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423
Σχετικά με το ατύχημα του Ζότα.

Καταρχήν πως έβγαλαν συμπέρασμα για σκασμένο λάστιχο αφού δεν έχει μείνει τίποτα απο το αμάξι ?

Η γνώμη μου είναι ότι έχασε τον έλεγχο της Λαμποργκίνι.

Σίγουρα δεν θα πήγαινε με 80 χλμ αλλά τουλάχιστον με 160 ...

Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά απο τα υπόλοιπα.

Αναπτύσουν γρήγορα και άνετα μεγάλες ταχύτητες, η θέση οδήγησης είναι πολύ χαμηλή και σε αυτοκινητόδρομο με μηδενικό φωτισμό όπως αποδεικνύεται απο το βίντεο μια μικρή απόσπαση προσοχής και σε συνδυασμό με απότομο ελιγμό προσπέρασης και κακού οδοστρώματος ο έλεγχος χάνεται πολύ εύκολα.

Η δικαιολογία με το λάστιχο το οποίο σημειωτέον δεν σκάει σε χρόνο dt για μένα δεν υφίσταται.

Ο Θεός να τους αναπαύσει.
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Σχετικά με το ατύχημα του Ζότα.

Καταρχήν πως έβγαλαν συμπέρασμα για σκασμένο λάστιχο αφού δεν έχει μείνει τίποτα απο το αμάξι ?

Η γνώμη μου είναι ότι έχασε τον έλεγχο της Λαμποργκίνι.

Σίγουρα δεν θα πήγαινε με 80 χλμ αλλά τουλάχιστον με 160 ...

Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά απο τα υπόλοιπα.

Αναπτύσουν γρήγορα και άνετα μεγάλες ταχύτητες, η θέση οδήγησης είναι πολύ χαμηλή και σε αυτοκινητόδρομο με μηδενικό φωτισμό όπως αποδεικνύεται απο το βίντεο μια μικρή απόσπαση προσοχής και σε συνδυασμό με απότομο ελιγμό προσπέρασης και κακού οδοστρώματος ο έλεγχος χάνεται πολύ εύκολα.

Η δικαιολογία με το λάστιχο το οποίο σημειωτέον δεν σκάει σε χρόνο dt για μένα δεν υφίσταται.

Ο Θεός να τους αναπαύσει.
Και το λάστιχο της πορσε του γιου του Βακάκη του jumbo που έτρεχε με 280 πώς έσκασε σε χρόνο dt και σκοτώθηκαν τα δύο παιδιά;

Ίδια περίπτωση...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.095
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423
Και το λάστιχο της πορσε του γιου του Βακάκη του jumbo που έτρεχε με 280 πώς έσκασε σε χρόνο dt και σκοτώθηκαν τα δύο παιδιά;

Ίδια περίπτωση...

 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.554
Like
14.280
Πόντοι
3.506
Και το λάστιχο της πορσε του γιου του Βακάκη του jumbo που έτρεχε με 280 πώς έσκασε σε χρόνο dt και σκοτώθηκαν τα δύο παιδιά;

Ίδια περίπτωση...
Από οτι είχαν πει τότε οι εμπειρογνώμονες στην περίπτωση του Βακάκη το λάστιχο έσκασε γιατί ήταν χειμερινό και λόγω της μεγάλης ταχύτητας για πολύ ώρα το λάστιχο υπερθερμάνθηκε και έσκασε. Έτσι είπαν.
Αλλά βλέπεις την πουτάνα την ζωή; Στα 500 χιλιόμετρα της διαδρομής το λάστιχο έσκασε την χειρότερη στιγμή (το δευτερόλεπτο εκείνο) και πήρε ακόμα δύο ανθρώπους μαζί του. Γι' αυτό λέω οτι όλα είναι πιθανότητες. Άπειρες φορές να έκανε την διαδρομή εκείνη το πιο πιθανό θα ήταν να μην είχαμε ξανά το ίδιο τραγικό αποτέλεσμα.
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Άλλοι έγραψαν ότι τα λάστιχα ήταν δεκαετίας...

Ποια προσπέραση;Αυτή έγινε αρκετά χιλιόμετρα πριν.
Μόνος του έτρεχε τα τελευταία χιλιόμετρα.
Υπάρχουν βίντεο για αυτά.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.095
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423

Εν τω μεταξύ το συγκεκριμένο μοντέλο Huracan Evo Spyder της Lamborghini είναι ένας κινητός τάφος ...

:confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom