Νέα

Κηδειόχαρτα ΜΠΟΥ!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΦΑΚΙΡΗΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 130K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.399
Κριτικές
64
Like
59.519
Πόντοι
16.235

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Μιλφοσειρά, δεν πειράζει. Θυμόμαστε εμείς.

Early 90s κάτι Σάββατα ήμουν West Club και σε αυτό το tune χωνόμουν στην πίστα. :bigdick:

 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.665
Κριτικές
3
Like
13.104
Πόντοι
3.936
Τα πιο πολλά είναι εγκεφαλικά νεκρά χωρίς κινητό για αυτό θα χρειαστούν λίγη βοήθεια...
Χθες είχα πάει για καφέ και ήταν κάτι πιτσιρίκια. Τσακωνοντουσαν μέσω μηνυμάτων με κάποιο γκομενο και σχολίαζαν οι 2 φίλες. Μετά από λίγο κατάλαβα ότι ο γκόμενος ήταν 2 τραπέζια ποιο μακριά από αυτές στο ίδιο μαγαζί!!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.399
Κριτικές
64
Like
59.519
Πόντοι
16.235
Χθες είχα πάει για καφέ και ήταν κάτι πιτσιρίκια. Τσακωνοντουσαν μέσω μηνυμάτων με κάποιο γκομενο και σχολίαζαν οι 2 φίλες. Μετά από λίγο κατάλαβα ότι ο γκόμενος ήταν 2 τραπέζια ποιο μακριά από αυτές στο ίδιο μαγαζί!!
Για αυτά είναι αδιανόητο να πεταχτούν στο γυραδικο που είναι 5' μακρυά να παρουν κάτι...θα το παραγγείλουν μέσω εφαρμογής...εκτός βέβαια αν ξεχάσουν τελείως να φάνε γιατί το κάψιμο στα ελάχιστα υγιή εγκεφαλικά τους κύτταρα έχει φτάσει σε τέτοιον βαθμό.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.665
Κριτικές
3
Like
13.104
Πόντοι
3.936
Για αυτά είναι αδιανόητο να πεταχτούν στο γυραδικο που είναι 5' μακρυά να παρουν κάτι...θα το παραγγείλουν μέσω εφαρμογής...εκτός βέβαια αν ξεχάσουν τελείως να φάνε γιατί το κάψιμο στα ελάχιστα υγιή εγκεφαλικά τους κύτταρα έχει φτάσει σε τέτοιον βαθμό.
Όντως!!!
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Ωραία μπάντα ήταν η Depeche. Ας βάλω ένα ωραίο tune απ' το παρελθόν. Έγινε star το ανύπαρκτο ουκρανο-τίποτα η Ταραβάνκο πως τη λένε, να πούμε. Άντε γαμηθείτε όλοι με τα social media και τις αρχιδιές.

 
OP
OP
ΦΑΚΙΡΗΣ

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.928
Πόντοι
38.529

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Παει και ο Βρασιδας
Τσαι με λεμόνι στο μπαλκονι
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
η γενια της μανινα - κατερινα παει σιγα σιγα
 

NickGeek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.485
Κριτικές
6
Like
1.148
Πόντοι
216
Πέθανε ο Αντί Φλέτσερ Depeche Mode
Μεγάλο κρίμα. Απίστευτη ψυχική δύναμη. Στην ουσία σημαίνει το κάπως πρώορο τέλος του σημαντικότερου μουσικού συγκροτήματος τα τελευταία 40 χρόνια. Άφησε όμως μια τεράστια κληρονομιά που θα συνεχίσει να επηρεάζει τη μουσική οτυ μέλλοντος.
Αναπαύσου εν ειρήνη Άντι. Σε ευχαριστούμε για όλα!
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Μεγάλο κρίμα. Απίστευτη ψυχική δύναμη. Στην ουσία σημαίνει το κάπως πρώορο τέλος του σημαντικότερου μουσικού συγκροτήματος τα τελευταία 40 χρόνια. Άφησε όμως μια τεράστια κληρονομιά που θα συνεχίσει να επηρεάζει τη μουσική οτυ μέλλοντος.
Αναπαύσου εν ειρήνη Άντι. Σε ευχαριστούμε για όλα!
Θα μας λείψουν οι Depeche. Πρόλαβα και τους είδα το 2017. Ευτυχώς το 2009 δεν ήμουν μέσα στο πακέτο που έφαγε 20k και βάλε κόσμος. :confused:

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
εχεις καταντησει νεκροθαφτης.
 
OP
OP
ΦΑΚΙΡΗΣ

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.928
Πόντοι
38.529

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom