Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
ε ναι , μονο ετσι θα ρεφάρει , αν τα παρατησει τωρα που ειναι ζεστος πανε ακλαυτα αυταΕπέμενε, μην απογοητεύεσε και ανέβασε τα ποσά...![]()
ε ναι , μονο ετσι θα ρεφάρει , αν τα παρατησει τωρα που ειναι ζεστος πανε ακλαυτα αυταΕπέμενε, μην απογοητεύεσε και ανέβασε τα ποσά...![]()
δεν με παει τελος.Επέμενε, μην απογοητεύεσε και ανέβασε τα ποσά...![]()
τωρα γυριζει !! τωρα!!!δεν με παει τελος.
εχω πιασει πατο για να καθομαι και να διαβαζω αυτα.τωρα γυριζει !! τωρα!!!
ταισες και ηρθε η ωρα να τα παρεις διπλα και τριδιπλα , χωσου επιθετικα
Δεν ξέρεις να παίζεις , δεν το έχεις , παίξε καμιά κολιτσινα στον καφενέ για τα ούζα , ως εκεί είσαιεχω πιασει πατο για να καθομαι και να διαβαζω αυτα.
πως παιζεται αυτο?Δεν ξέρεις να παίζεις , δεν το έχεις , παίξε καμιά κολιτσινα στον καφενέ για τα ούζα , ως εκεί είσαι
Θα σε μάθουν εκεί οι δικοί σου , εκτός από κολιτσινα θα μάθεις και για συντάξεις , τι λέει ο Αυτιάς, θα γίνεις ειδικός στα χάπια και στις συνταγογραφήσεις και θα μάθεις όλα τα κουτσομπολιά στα φαρμακεία πχ ποια γριά έχει πίεση , πια δεν παίρνει τα χάπια της κτλπως παιζεται αυτο?αγνος τζογος θα παρω αθηναιο να παμε καφενε καραμανου με τους μεζεδες και τις κατσαριδες να παιξουμε κολτσινα.
![]()
δεν με παει τελος.
εχω πιασει πατο για να καθομαι και να διαβαζω αυτα.
με βαζεις σε σκεψεις να ανοιξω καφενε.Θα σε μάθουν εκεί οι δικοί σου , εκτός από κολιτσινα θα μάθεις και για συντάξεις , τι λέει ο Αυτιάς, θα γίνεις ειδικός στα χάπια και στις συνταγογραφήσεις και θα μάθεις όλα τα κουτσομπολιά στα φαρμακεία πχ ποια γριά έχει πίεση , πια δεν παίρνει τα χάπια της κτλ
Και στο βάθος θα έχεις τσόχα...με βαζεις σε σκεψεις να ανοιξω καφενε.![]()
Aυριο 12παρα στο Σταρ εχει καλη ταινια(Νουμι ΡαπαςΚαι στο βάθος θα έχεις τσόχα...![]()
)
βαλε και μπιλιαρδα μεσα...με βαζεις σε σκεψεις να ανοιξω καφενε.![]()
κλαμπ,κλειστη λεσχη του μπου κομ θα την καμω.βαλε και μπιλιαρδα μεσα...

Mακαρι να καλυφθεί το κενό...όμως τώρα είναι πολύ μεγάλο.Έφυγε απόψε από τη ζωή, σε ηλικία 87 ετών ο ζωγράφος Αλέκος Φασιανός.
![]()
Πέθανε ο εμβληματικός ζωγράφος Αλέκος Φασιανός - iefimerida.gr
Έφυγε απόψε από τη ζωή, σε ηλικία 87 ετών ο Αλέκος Φασιανός.www.iefimerida.gr
Στον Α τώρα αρμαγεδών, σώζουμε το σύμπαν...Aυριο 12παρα στο Σταρ εχει καλη ταινια(Νουμι Ραπας)
Υγ 6ος τωρα![]()

Χτύπησα "Θηλυκή Εταιρεία" ως μιλφακιας και ως νοσταλγός των καλών προμνημονιακων ημερών....Στον Α τώρα αρμαγεδών, σώζουμε το σύμπαν...![]()
![]()