δικαιοςτα αλλα τα κραταω για την @Katerina γιατι περιμενω την αντιπροταση της.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δικαιοςτα αλλα τα κραταω για την @Katerina γιατι περιμενω την αντιπροταση της.
παντα, αλλα μου το παιζει δυσκολη.δικαιος
Τι έτσι σκέτο ; Χωρίς βιογραφικό ; Χωρίς ατάκα χαχα ;Και εγω ; Στην απέξω ;
ειναι παλια η φωτο σου, ενω η δικια μου σημερινη... μετα απο ανατιναξη ατμ στην αγια βαρβαρα.Και εγω ; Στην απέξω ;
Τρέχα απευθείας εφετείοειναι παλια η φωτο σου, ενω η δικια μου σημερινη... μετα απο ανατιναξη ατμ στην αγια βαρβαρα.
αρα κερδιζω εγω λογω μπρουταλ συμπεριφορας, ενεκα αυξημενου ποσοστου επικινδυνοτητας-ανατιναξης με τους περαστικους συμπολιτες.Και εμένα μαύρα ειναι τυπε , χωρις ανατίναξη ΑΤΜ , από μπούκα
Εγώ ξέρεις... Βάζω το σπίτι τα ποτά να επαναλάβουμε το ωραίο σκηνικό όταν σε γνώρισα!Τι έτσι σκέτο ; Χωρίς βιογραφικό ; Χωρίς ατάκα χαχα ;
εφετειο πηγε ο αλλος ο μπαρμπουτσαλος τραγουδιστης απο το ριαλιτυ, μαζι με την περουσια του.Τρέχα απευθείας εφετείο
Για μένα θα κάνεις κάτι???(Όταν γυρίσει, όλα θα γίνουν)
αμα ειναι κιμπαρης ο ανθρωπος.....βαλε ο,τι θες κοπελιαΈχετε γίνει τελείως τσιπηδες.....
Γράψε το νούμερο που εσυ θελεις μωρό μου.....βάλε και ένα " εμού του ιδίου" .....και φύγαμε.....![]()
μαλλον δεν εχεις δει το εργακι αυτοαμα ειναι κιμπαρης ο ανθρωπος.....βαλε ο,τι θες κοπελια
Ένα pm και σε μένα με φωτό περικαλώ......
Δεν θες μεσάζοντα εσύ. Στείλε φωτο τους κοιλιακούς σου
(Όταν γυρίσει, όλα θα γίνουν)
@Katerina σταματα να μου κανεις καρδουλες, χαχα και να ψαχουλευεις τα ποστς-profil μου και στειλε μηνυμα λατρειας για σημερινο ποτακι μετα τις 22,00.
η ωρα περναει... τικ τοκ τικ τοκ
![]()
δε θα σε χρεωσω
καλα συνεχισε να διαβαζεις και να μου κανεις καρδουλες τοτεΕίμαι πολλά χιλιομετρα εκτός… Σου στέλνω από μακριά την αγάπη μου![]()
μολις δακρυσα.Η συγκεκριμένη Κατερίνα πολύ θα ήθελε να βγάζει 7-8 Κ/ μήνα αλλά με 10 μέρες παρουσία το χρόνο , αυτά τα ποσά είναι όνειρο απατηλό…
Όλο το χειμώνα δουλεύει 10ωρα σχεδόν αφιλοκερδώς , σε μια πολη με διπλάσιο κόστος ζωής από την Αθήνα ;)
Ενημερώνομαι χαχα …καλα συνεχισε να διαβαζεις και να μου κανεις καρδουλες τοτε
![]()
δε βλεπω καρδουλα = δεν απαντωΕνημερώνομαι χαχα …
Στους άλλους έκανες περίληψη για το τι συνέβη στο νήμα μου . Εγώ δεν έχω περίληψη για τα σημαντικά που έχασε ένα χρόνο ;