celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
Να μην τα σπαταλανε σε καφεδες τοτετα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μέλη περιμένουν![]()




Να μην τα σπαταλανε σε καφεδες τοτετα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα μέλη περιμένουν![]()




Σε 11 δευτερόλεπτα που είναι το βίντεο δεν προλαβαίνεις να τον παίξεις....είναι 1080p το καινούριο βίντεο? γιατί στο προηγούμενο δεν έβλεπες τίποτα όλο πιξελιασμένο![]()
εγώ σε 11 δευτερόλεπτα προλαβαίνω και να γαμήσωΣε 11 δευτερόλεπτα που είναι το βίντεο δεν προλαβαίνεις να τον παίξεις....

Tι 11 ρε τυπε?Σε σλοου μοσιον το ειδες?Σε 11 δευτερόλεπτα που είναι το βίντεο δεν προλαβαίνεις να τον παίξεις....

Μήπως δε λέμε για το ίδιο? Παίζουν 2-3 στην πιάτσαTι 11 ρε τυπε?Σε σλοου μοσιον το ειδες?![]()
έχει και ντόλμπυ άτμος το μάστερινγκ του σελέμπρε?Ο φίλος @celebre προτείνει από 75άρα και πάνω...![]()
Aυτο παει σε αλλο νημα νομιζω

Και ντόλμπυ ατμος και κερνάει και ριζογκοφρέτεςέχει και ντόλμπυ άτμος το μάστερινγκ του σελέμπρε?![]()
θα έτρωγα ριζογκοφρέτα από το γοβάκι της λιόλιουΚαι ντόλμπυ ατμος και κερνάει και ριζογκοφρέτες



Ρισκαρεις με ιγκνορθα έτρωγα ριζογκοφρέτα από το γοβάκι της λιόλιου![]()
Εδώ τα σπάει
Ρισκαρεις με ιγκνορ![]()
Και από αυτό έχει....θα έτρωγα ριζογκοφρέτα από το γοβάκι της λιόλιου![]()


