Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
και το ρωτας??γινεται και σε μενα? με λιολιου... χαχα
Γιατι ειμαστε εμεις εδω!!!
και το ρωτας??γινεται και σε μενα? με λιολιου... χαχα
Εμεναμε ξεχασες ....χαχακαι το ρωτας??
Γιατι ειμαστε εμεις εδω!!!
δεν σε ξεχασα τυπε μου..εισαι 2ος στη λισταΕμεναμε ξεχασες ....χαχα
Εμεναμε ξεχασες ....χαχα
κομισιον θα παιξει για το κονε, τυπε μου?Αν ξερει καποιος τιμη και πως κανονιζεται;;;τα λεφτα δεν ειναι προβλημα
Κοίτα, το ψάχνει ένας φίλος μου.Θα σε παρακαλεσω να μην με αποσπας τωρα γιατι στελνω στους αυνανες ασταματητα και μπορει να κολλησει το upload
πάγαινε πιες κανα καφέ...Που πατε και τις βρισκετε αυτες τις σαυρες να ουμε?Να στειλει το αλλο με την Δαναη,να κανει ο κοσμος την δουλεια του![]()



Δεν νομιζω να υπονοεις κατι,αν και σημερα με 2 την εβγαλαπάγαινε πιες κανα καφέ...![]()


τι 2, οκταπλούς?Δεν νομιζω να υπονοεις κατι,αν και σημερα με 2 την εβγαλα![]()
Λιγη υπομονη τυπαρα μου γιατι ειναι πολλα τα request και θα κρασσαρουμε κανα σερβερκαποιος και εμενα το βιντεο παρακαλω αν γινεται
Ω ναι ναι καταλαβαιων απολυτα..ενταξει αντρα μου οποτε μπορεσεις ευχαριστωωΛιγη υπομονη τυπαρα μου γιατι ειναι πολλα τα request και θα κρασσαρουμε κανα σερβερ
Για ξεφτυλισμα είναιΖηλεύω το μικρό σου το γατί.