JizzedToThis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2020
- Μηνύματα
- 2.573
- Like
- 9.495
- Πόντοι
- 1.056
Ξεκίνησαν τα μπάνια στη Μύκονο...
μισες δουλείες απο το μαγιό έπρεπε να την ειχε τραβήξει
Ξεκίνησαν τα μπάνια στη Μύκονο...
Σε άλλους σπάει τα νευρα σε άλλους αρέσει πολύ.Δεν ξερω γιατι αυτη η γκομενα μου σπάει τα νεύρα. Ισως γιατι νομίζει ότι έχει ταλέντο.
Ισως γιατί είναι τεζα πλαστική, και η παραμικρή κίνηση που κάνει είναι φτιαχτη, ότι της έχει πει ο στυλίστας και η εταιρία επικοινωνίας και PR που την συμβουλεύει πως να "το πουλάει". Για κάποιο λόγο μου φαίνεται εντελώς στημένη, δεν έχει κάτι να δώσει.
Ρε τυπε εδω εσυ ανοιξες θεμα μ εκεινη την σαυρα ορισμο της πλαστικης Γιωτα Κοροντζη,Κουρουντζη πως την λενε,και σε χαλαει η Λιολιου και την αποκαλεις πλαστικη;Καπου χανεται η λογικη εδω μεσα...Δεν ξερω γιατι αυτη η γκομενα μου σπάει τα νεύρα. Ισως γιατι νομίζει ότι έχει ταλέντο.
Ισως γιατί είναι τεζα πλαστική, και η παραμικρή κίνηση που κάνει είναι φτιαχτη, ότι της έχει πει ο στυλίστας και η εταιρία επικοινωνίας και PR που την συμβουλεύει πως να "το πουλάει". Για κάποιο λόγο μου φαίνεται εντελώς στημένη, δεν έχει κάτι να δώσει.
Δεν ξερω γιατι αυτη η γκομενα μου σπάει τα νεύρα. Ισως γιατι νομίζει ότι έχει ταλέντο.
Ισως γιατί είναι τεζα πλαστική, και η παραμικρή κίνηση που κάνει είναι φτιαχτη, ότι της έχει πει ο στυλίστας και η εταιρία επικοινωνίας και PR που την συμβουλεύει πως να "το πουλάει". Για κάποιο λόγο μου φαίνεται εντελώς στημένη, δεν έχει κάτι να δώσει.
Δεν ξερω γιατι αυτη η γκομενα μου σπάει τα νεύρα. Ισως γιατι νομίζει ότι έχει ταλέντο.
Ισως γιατί είναι τεζα πλαστική, και η παραμικρή κίνηση που κάνει είναι φτιαχτη, ότι της έχει πει ο στυλίστας και η εταιρία επικοινωνίας και PR που την συμβουλεύει πως να "το πουλάει". Για κάποιο λόγο μου φαίνεται εντελώς στημένη, δεν έχει κάτι να δώσει.
Συγγνώμη που σου χαλάω την ψευδαίσθηση τύπε αλλά έχει βάλει βυζιά.
Συγγνώμη που σου χαλάω την ψευδαίσθηση τύπε αλλά έχει βάλει βυζιά.
καλα, και παλι δεν την λες πλαστικη, τυπε! να ειχε βαλει τιποτα καρπουζια για βυζια οκ, αλλα τωρα ειναι σε λογικα πλαισιαΣυγγνώμη που σου χαλάω την ψευδαίσθηση τύπε αλλά έχει βάλει βυζιά.
Ο δεύτερος σε πείραξε η ο πρώτος η και οι δύο?Μετά τον Κωτσόπουλο με τον Κεχαγιά;
Από εμένα είναι Χ
Εσύ!Ο δεύτερος σε πείραξε η ο πρώτος η και οι δύο?
Η ευγένεια σου σκοτώνει.
Ευχαριστώ κε Ζαπουνη.Συγνώμη κύριε.
Περάστε!
Πολιτισμός!Ευχαριστώ κε Ζαπουνη.
Ομολογώ οτι έγινες καλό παιδί.Πολιτισμός!
Στην ερώτηση σας, θεωρώ μεγάλα ναυάγια και τους 2.
Ο Πετράκης είναι γνωστός για τις αλλοπρόσαλλες ερωτικες του επιλογές και ο παντελονάτος μας έδειξε στο big brother (που μπήκε με βύσμα τον μπαμπά), τι βλήμα είναι.
Ο έρωτας είναι τυφλός αλλά εδώ καταντά μαλάκας.