διομήδης
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 26 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 44.983
- Like
- 30.622
- Πόντοι
- 5.006
δεν ξερω θειο...αλλα ειμαι αρνητικοςTί όχι βρε;
![]()
Έγραψες. Αυτή για μένα είναι γεννημένη άντρας...Τυπε δεν μπορει να γνωριζεις τι θα αντικρισεις απο κατω της.....
Στο φανταστικο σεναριο που σου την πεφτουν και οι δυο, πια γαμας; Την μεγαλη που εχει γραψει χλμ στην πουτσα και εχει την εμπειρια η την μικρη που ειναι φρεσκαδουραΑδελφές Δαλάκα
![]()
Ένας που πουλά κοτοπουλαΜε τι ζεί ?? Ποιός της τα ακουμπά τώρα????
Αυτός δεν είναι παλιός?? Νομίζω οτι χώρισαν!!!Ένας που πουλά κοτοπουλα
Αμβροσιαδης κοτοπουλαΜε τι ζεί ?? Ποιός της τα ακουμπά τώρα????
Είδα πρόσφατη φώτο μαζίι ταξίιδι, οπότε δεν χώρισαν.Αυτός δεν είναι παλιός?? Νομίζω οτι χώρισαν!!!
το χουν οι γυναίκες τελικά να βγάζουν φωτο στα ασανσέρ! που να κλειστείτε μέσα και να σας πιάσει κατούρημα!
Δυνατό εργαλείο φίλε