_Irishman_
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 45
- Like
- 35
- Πόντοι
- 0
Παιδιά υπάρχει κανένα νέο; Αν εχει κάποιος τηλέφωνο ή τρόπο επικοινωνίας με την Αντζελα ας στείλει και σε εμενα. Ευχαριστώ
αυτο που ειναι αριστερα προς λιμανι ανοιγει 7 το απογευμα...για το αλλο δεν ξερω...εχθες πηρα ενα τηλ που ειχα και μου ειπε η κοπελα εκει οτι ολα καλα ανοιξαν ξανα και δεν υπαρχει προβλημαπερασα σημερα το μεσημερι και ηταν κλειστα. Ανοιγουν βραδυ?
έχουμε ιδέα γιατί είναι κλειστό το σπιτάκι στην αινικολιώτη???? είναι αρκετές μέρες που το φωτάκι δεν φέγγει....
Την ειχα δοκιμάσει πριν μηνες. Αυτό που βλέπεις στις φωτο. Ελληνίδα συμπαθητική και καθαρή. Τοτε εμενε σε ενα σπιτι στην αμμουδαρα μαζι με μια αλλη.ξερουμε κατι για αυτην εδω παιδια;
Ξερει καποιος να μας πει εαν η αντζελα γυρισε ηρακλειο???