Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η ίδια ειναι φίλε..όντως η Νίνα είναι μολδαβή..οταν την πρωτοείδα ήταν καστανομάλλα,πριν μερες που πήγα,τα είχε βάψει ξανθά..και απο εμφάνιση,δεν βρίσκω κάτι κακό πάνω της..και στο κρεβάτι ,καλά τα πήγαμε..Συμφωνω με τον Μανο.Πριν μερικους μηνες συναντησα καποια Νινα απο την Μολδαβια και περασα τελεια.Μηπως προκειται για συνωνυμια?
Ναι,και γερο σφυροκοπημα κιόλας..όπως την είχα ιεραποστολικά και αυτή με τύλιγε με τα πόδια της,την σηκώνω και την παίρνω στα όρθια για ένα πεντάλεπτο,με πολύ πάθος,νομίζω ήταν η καλύτερη στιγμή της συνάντησής μας...θα γράψω σχετική κριτική σύντομα.Αντέχει σφυροκόπημα;
Μάλιστά.Από συμπεριφορά μία από τα ίδια?Ψυχρή και αδιάφορη λες και κάνει καταναγκαστικά εργα?Μιλάει Ελληνικά έτσι?Συναντηση προχθες με τη Ρομπερτα στην Αϊνικωλιωτη.ομορφη κοπελα, κοντουλα με το ζορυ 1,60, προσωπο νορμαλ βυζι πολυ καλο, μεγαλο, αλλα το υπολοιπο σωμα αδιαφορο, ο κωλος χαλια μαυρα. Στον αγωνα αδιαφορη, κανονικο κομοδινο.
Απο ποιες δύο;Είναι καμιά απο τις 2 κοκκινομάλλα??