Βόλτα στα μαγαζιά του έρωτα 13 - 12 δευτέρα ..
λιμάνη στο πρωτο απογευματινη η δηθεν σαλονικιά ( μάλλον γύφτα είναι )
στο δευτερο η ξανθιά λετονή με τα αξύριστα πόδια ( κ αυτην κ η γυφτα δούλευαν στο ιντερμαξ πριν )
ιντερμαξ η πολονεζα αντζελα ( καλο αλλα οχι για 35 αν κ τώρα την πέρνεις με 30 κ η κακκιά τσατσά δεν λέει κουβεντα )
στην 62 μαρτύρω απογευματινή βάρδια μιά ξανθιά αλβανέζα ψηλή μοιάζει με ρωσσίσα κΨΤΕ ΚΑΜΙΑ κυταρίτιδα στο φουλ ( είναι σιγουρα πρεζόνι αν της μιλίσεις θα το καταλάβεις )
το πρωί ρωσσιδάκι κοντό καλή deeptroat !
στα καμίνια μιά άθλια αδύνατη γυφτοβουλγαροπούλα ( όταν την είδα της έδωσα 5 ευρώ γιατί νώμιζα πως εκεί ζητιάνευε ! )
στο τζάμβο αξιόλογο ρωσσιδάκι ξανθό με μικρό στήθος όχι κ νεαρής ηλικίας αξιοπρεπέστατη παρουσία για το εν λόγο μαγαζί !
ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΗΝΑ η δήθεν βραζιλιάνα απόγευμα κ πρωί η ρουμάνα
κ μιά φώκια στο διπλανό !
ΜΑΓΚΕΣ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΌΛΑ !
ριξτε μια ματια στο θρεντ με τα citytours Ηρακλειο,ειναι σαφως ακριβοτερο σπορ αλλα καλυτερης ποιοτητας
ουκρανεζα αμουδαρα μερια σε δικια της γκαρσονιερα τα κανη ολα με 30 ευρα ....
κριμα γιατι κατα καιρους είχε φερει αξιαγάμητα τεμάχια... 

μετα το κατεβασε στα 20
και οταν ειδε οτι ημουν ανενδοτος ειπε 10... 

