You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ηράκλειο μπουρδέλα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα sonyp900
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 682K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 232 άτομα (16 μέλη και 216 επισκέπτες)
Ακόμα δεν βγήκανε σύνταξη αυτέςΜια - Μία τις πάει τις βάρδιες.. Αν το Σάββατο που λέτε απο πάνω (λογικά το Σάββατο που πέρασε), ήταν η Εμμανουέλα, σήμερα (αυτό το Σάββατο) είναι η Λίλυ
ASPIRE
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 977
- Κριτικές
- 11
- Like
- 29.365
- Πόντοι
- 4.656
Φαντάσου πόσα χρόνια τώρα είναι οι ίδιες στο συγκεκριμένο σπιτι !!Ακόμα δεν βγήκανε σύνταξη αυτές
Έλεος δηλαδη !!!
Σέ λίγο μέχρι και τα παιδιά μας θα της πάρουνΦαντάσου πόσα χρόνια τώρα είναι οι ίδιες στο συγκεκριμένο σπιτι !!
Έλεος δηλαδη !
ASPIRE
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 977
- Κριτικές
- 11
- Like
- 29.365
- Πόντοι
- 4.656
Χαχαχαχα έχεις δικιο !!! Όσο και αν φαίνεται αστείο είναι πραγματικότητα …Σέ λίγο μέχρι και τα παιδιά μας θα της πάρουν
10 χρόνια τώρα είναι εκεί και συνεχίζουν !! Σαν ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μπαταρίας Duracell!!
Freddo Espresso
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2015
- Μηνύματα
- 584
- Like
- 859
- Πόντοι
- 86
Ρε μάγκες πήγε κανένας στο παραπάνω στούντιο στην πάροδο οδού Δραχμής για να ενημερώσει;
emmmanosemm
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 88
- Like
- 74
- Πόντοι
- 0
Επίσκεψη χθες το βράδυ στην Ρενατα στα Δειλινά, (στον ενα απο τους δυο τελευταιους οικουν στην πολη μας )μιας και το αρχικο μου πλανο για κάτι καλύτερο δεν μου βγήκε.
Δεν είναι η πιο άσχημη που εχω συναντήσει και δεν μπορώ να πω οτι δεν ήταν και αρκετά καθαρη...αλλα κατα τα υπολοιπα ΑΘΛΙΑ....καμια ορεξη ουτε καν για τα βασικα..βιαστικη και αγενης σε σημειο παραξηγησης (εγω ειμαι γενικα χαμηλων τονων αλλος στην θεση μου θα ειχε κανει φασαρια)και αδιαφορη σε σημειο που οριακα να μπορεις να κανεις αυτο που πηγες να κανεις....εννοειται δεν ξαναπαω απλα ενημερωνω να το γνωριζετε και σεις γιατι μπορει τα 30 ευρω να μην ειναι και φοβερο ποσο αλλα τον εκνευρισμος και τη ταλαιπωρια καλο ειναι να τα αποφευγομε ειδικα οταν παμε καπου να ξεσκασουμε.
Δεν είναι η πιο άσχημη που εχω συναντήσει και δεν μπορώ να πω οτι δεν ήταν και αρκετά καθαρη...αλλα κατα τα υπολοιπα ΑΘΛΙΑ....καμια ορεξη ουτε καν για τα βασικα..βιαστικη και αγενης σε σημειο παραξηγησης (εγω ειμαι γενικα χαμηλων τονων αλλος στην θεση μου θα ειχε κανει φασαρια)και αδιαφορη σε σημειο που οριακα να μπορεις να κανεις αυτο που πηγες να κανεις....εννοειται δεν ξαναπαω απλα ενημερωνω να το γνωριζετε και σεις γιατι μπορει τα 30 ευρω να μην ειναι και φοβερο ποσο αλλα τον εκνευρισμος και τη ταλαιπωρια καλο ειναι να τα αποφευγομε ειδικα οταν παμε καπου να ξεσκασουμε.
κλεοβουλος
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 3 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 1.998
- Κριτικές
- 77
- Like
- 9.958
- Πόντοι
- 10.217
Μύστες Ηρακλιώτες..πείτε κάνα μπουρδελάκι για σήμερα με bbw...ή έστω καμιά γεματούλα...με πλούσιο πρόγραμμα...