Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σου στέλνω μήνυμα Λευτέρη καλημέραΔώσε εδώ στο φόρουμ τις πληροφορίες να ξέρουμε όλοι.
Επίσης δε σε αφήνει να στηλεις προσωπικό μήνυμα γιατί πρέπει πρωτα να κάνεις 5 δημόσια σχόλια σε φορουμ
Για στείλε τα φώτα σουΚαλημέρα όποιος θέλει πληροφορίες για την κοπέλα μπορεί να μου στείλει μήνυμα.. ?
62 μαρτύρων αριθμός 83 κατά καιρούς φέρνει καλά κομμάτια το τηλέφωνο τελειώνει 3485Γνωρίζει κανείς άμα το μπουρδέλο στην Χανιώπορτα είναι ανοικτό αυτή την περίοδο;
Σπίτι ?62 μαρτύρων αριθμός 83 κατά καιρούς φέρνει καλά κομμάτια το τηλέφωνο τελειώνει 3485
Σου στέλνω μήνυμαΓια στείλε τα φώτα σου
Αν είναι εύκολο θα το εκτιμούσα .Γειά σας συναγωνιστές.. Επειδή κάποιος φίλος από εδώ από το Forum μου έστειλε μήνυμα και με ρώτησε αν έχω το προσωπικό τηλέφωνο της Ρωσίδας γιατί σε αυτό που είχα το σήκωνε κάποιος και σου εξηγούσε που είναι το μέρος για να πας... εχθές της έκανα μία επίσκεψη για μια μεσημεριανή εκτόνωση και της πήρα το προσωπικό της τηλέφωνο... Επειδή δεν ξέρω αν μπορώ να το γράψω δημόσια όποιος θέλει ας μου στείλει μήνυμα να του το δώσω ?
Σου στέλνω μήνυμαΑν είναι εύκολο θα το εκτιμούσα .
Φιλαράκι μου μάλλον πως είσαι καινούργιος στο Forum και δεν μπορώ να σου στείλω μήνυμα.. Μόλις συμπληρώσεις αν θυμάμαι καλά δέκα μηνύματα θα μπορείς να στείλει προσωπικό μήνυμα ή να σου στείλω εγώ.. Όταν τα συμπληρώσεις στείλω μου προσωπικό μήνυμα να σου δώσω λεπτομέρειες ?Αν είναι εύκολο θα το εκτιμούσα .
Θα ηθελα και εγω πληροφοριες για τη Ρωσιδα παρακαλω!Γειά σας παιδιά πριν λίγες μέρες πήγα σε μια κοπέλα από Ρωσία στο Ηράκλειο πάρα πολύ καλή και άριστη επαγγελματίας καθαρή ευγενικη χαμογελαστή και κάνει τα πάντα την συστήνω ανεπιφύλακτα..... Όποιος θέλει πληροφορίες με χαρά μου να του δώσω
Οκ σου στέλνω μήνυμα συναγωνιστήΘα ηθελα και εγω πληροφοριες για τη Ρωσιδα παρακαλω!
Οκ σου στέλνω μήνυμα καλημέραΘα ηθελα κι εγω το τηλ της Ρωσιδας..
Δεν μπορώ να σου στείλω μήνυμα γιατί μάλλον δεν έχεις συμπληρώσει τα μηνύματα που χρειάζεται εδώ στο Forum φιλαράκι μουΘα ηθελα κι εγω το τηλ της Ρωσιδας..
πληροφορίες σε μήνυμα παρακαλω?Γειά σας παιδιά πριν λίγες μέρες πήγα σε μια κοπέλα από Ρωσία στο Ηράκλειο πάρα πολύ καλή και άριστη επαγγελματίας καθαρή ευγενικη χαμογελαστή και κάνει τα πάντα την συστήνω ανεπιφύλακτα..... Όποιος θέλει πληροφορίες με χαρά μου να του δώσω
Κι από δω αδερφέΚαλημέρα όποιος θέλει πληροφορίες για την κοπέλα μπορεί να μου στείλει μήνυμα.. ?
Συμπλήρωσε τα μηνύματα που χρειάζεται για να μπορεις να στείλεις μήνυμα μάλλον είσαι καινούργιος.. Όταν τα συμπληρώσεις και μπορείς να στείλεις μήνυμα στείλε μου να σου πω πληροφορίες συναγωνιστήΚι από δω αδερφέ